هزینه های لابی اپل به دلیل اتهامات ضد تراست به رکورد بالایی رسید

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بلومبرگ گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل اکنون بیش از هر زمان دیگری برای لابی‌گری هزینه می‌کند، که در درجه اول بر روی مقابله با مسائل ضدتراست متمرکز است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

وزارت دادگستری اکنون وزن خود را پشت سر این لایحه گذاشته است و استدلال می کند که این لایحه توانایی خود را برای به چالش کشیدن رفتار ضد رقابتی تقویت می کند.

هزینه های لابی اپل به رکورد بالایی رسید

اگر تصویب شود، روی رفتار اپل با برنامه‌هایی مانند Spotify تأثیر می‌گذارد، اما برخی معتقدند که حتی می‌تواند مانع از نصب برنامه‌های خود بر روی آیفون‌ها شود.

شرکت اپل در سه ماهه اول سال 2022 در بحبوحه افزایش فشار کنگره ایالات متحده بر شرکت های فناوری بر سر مسائل ضدتراست، رکورد سه ماهه 2.5 میلیون دلار را صرف لابی گری کرد.

گوگل که با بسیاری از هزینه‌های مشابه اپل مواجه است، حتی بیشتر از آن، ۲.۹۶ میلیون دلار هزینه کرد.

اپل از حمایت دو حزبی برای هر دو قانون بازارهای برنامه باز و قانون نوآوری و انتخاب آنلاین آمریکا فشار خاصی را احساس می کند.

زمینه

در ابتدا انتظار می رفت که کنگره تلاش کند یک لایحه ضد انحصار واحد را برای رسیدگی به همه مسائل شناسایی شده تصویب کند، اما در عوض برای چندین لایحه. ما در حال حاضر بیش از شش نفر از آنها هستیم که یکی از آنها به عنوان تهدید کننده کل اکوسیستم اپل توصیف شده بود.

اپل در چندین جبهه با اتهامات ضد تراست مواجه است. ماه گذشته، ما پیشینه تنها یکی از تهدیدات ضد تراست علیه اپل را شرح دادیم.

قانون انتخاب آنلاین و نوآوری ایالات متحده بیشترین پیشرفت را داشته است. تیم کوک، مدیر عامل اپل شخصا علیه این لایحه لابی کرد، اما نگرانی های او توسط سناتور امی کلوبوچار، حامی مالی مشترک، رد شد. این لایحه از حمایت دو حزبی در کمیته قضایی سنا برخوردار شد، اما با مخالفت برخی در هر دو مجلس مواجه شد. […]

عکس: ساسون بوغداریان/پاشیدن

سال 2019 شاهد شروع یک تحقیق یک ساله در مورد اینکه آیا غول های فناوری در رفتار ضد رقابتی مقصر بودند یا خیر. اپل یکی از شرکت‌هایی بود که تحت بررسی قرار گرفت و تیم کوک قرار بود در مقابل کنگره شهادت دهد – و یکی از شرکت‌های فناوری بود که رفتارهای ضدرقابتی «عمیقاً نگران‌کننده» داشت.

هزینه های لابی اپل در سه ماهه اول سال جاری به رکورد جدیدی رسید، زیرا این شرکت به تلاش های خود برای مبارزه با اقدامات ضد تراست ادامه می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بر اساس گزارش‌های افشاگری که چهارشنبه منتشر شد، هزینه‌های لابی اپل بیش از 34 درصد از 1.86 میلیون دلاری که این شرکت در سه ماهه چهارم سال 2021 خرج کرد، افزایش یافت. بالاترین رقم قبلی 2.2 میلیون دلار بود که در سه ماهه دوم سال 2017 هزینه شده بود.