هزینه های لابی اپل در سال گذشته رکورد جدیدی را در زمینه ضدانحصار ثبت کرد

CNBC گزارش می دهد که اپل در سال گذشته هزینه های لابی خود را تا 44 درصد افزایش داده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در پرونده اپل هشت لابی کننده در مورد مسائل ضد تراست فهرست شده است، که تعداد آنها بیشتر از هر موضوع دیگری است – اگرچه این شرکت لابی گری در مورد مسائل LGBTQ را تحت همین عنوان گنجانده است.

اقدام ضد تراست بریتانیا علیه اپل در حال حاضر متوقف شده است

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


به گفته حامی اصلی اپل، هزینه‌های اپل بخشی از “سرافرازی باورنکردنی پول” بود که قانون ضد انحصار پیشنهادی در سنا را از مسیر خود خارج کرد.

زمینه

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی مجموع تلاش‌های لابی‌گری اپل برای کل سال 2022 به 9.4 میلیون دلار رسید که یک رکورد برای این شرکت بود اما درست کمتر از مایکروسافت 9.8 میلیون دلار و 10.9 میلیون دلار از گوگل. متا، مالک آمازون و فیسبوک
از نظر کل هزینه‌ها، به ترتیب 19.7 و 19.2 میلیون دلار در صدر فهرست قرار گرفت.

اپل علیه این قانون لابی کرد، تماس هایی برقرار کرد، نامه نوشت، کاغذهای سفید منتشر کرد و مصاحبه هایی انجام داد تا جنبه خود را از ماجرا ارائه دهد. این لایحه به رای گیری نرسید، که حامی اصلی آن، سناتور امی کلوبوچار، گفت که به دلیل “بهمن باورنکردنی پول” از سوی لابی ها بوده است.

رکورد هزینه های لابی اپل

بر اساس افشای عمومی، اپل در سال گذشته هزینه های لابی خود را افزایش داد و مجموع آن را در سال 2021 تا 44 درصد افزایش داد. […]

بر اساس اطلاعات در دسترس عموم، اپل در سال گذشته شاهد هزینه‌های بی‌سابقه‌ای برای لابی‌گری بود، زیرا این شرکت به دنبال مبارزه با تهدید قوانین ضدتراست بود.

در سال 2019، کنگره تحقیقات ضد انحصاری یک ساله را در مورد غول های فناوری از جمله اپل آغاز کرد. مشخص شد که شرکت کوپرتینویی درگیر رفتار ضدرقابتی “عمیقاً نگران کننده” است.

اپل در سرتاسر جهان تحت فشار ضد انحصاری قرار گرفته است، به ویژه بر سر سیاست های اپ استور، از جمله در بازار داخلی خود، ایالات متحده.

در سراسر حوضچه، دیروز متوجه شدیم که اقدام ضد انحصاری علیه اپل توسط سازمان رقابت و بازار بریتانیا در حال حاضر به دلیل اختلاف بر سر معنای کلمه “باید” متوقف شده است.

در سال 2021، کمیته قضایی مجلس نمایندگان، لایحه‌ای به نام «قانون آنلاین انتخاب و نوآوری آمریکایی» را تصویب کرد که بر اساس آن، رفتار ترجیحی شرکت‌ها با محصولات خود نسبت به محصولات رقیب که در همان پلتفرم میزبانی می‌شوند، غیرقانونی می‌سازد. به عنوان مثال، این امر باعث می‌شود اپل از اشتراک درون برنامه‌ای در Apple Music در حالی که Spotify را برای همان عملکرد شارژ می‌کند، منع کند.