هفته‌نامه HomeKit: حتی اجاره‌کنندگان نیز می‌توانند از محصولات خانه هوشمندی لذت ببرند که به راحتی نصب و حذف می‌شوند

با یک سوکت سوئیچ، می توانید به راحتی لامپ های معمولی و سایر دستگاه ها را به دستگاه های دارای HomeKit تبدیل کنید.

سیستم امنیتی برای مستاجران

هنگامی که این سیستم امنیتی HomeKit را در برنامه Home راه اندازی کردید، به اتوماسیون های مبتنی بر حسگرهای درب یا حسگر حرکت محل اقامت دسترسی خواهید داشت. سنسورهای حرکت خارجی نیاز به نصب روی دیوار دارند، بنابراین اگر به یک دستگاه اضافی در خارج از ایستگاه پایه نیاز دارید، من آن را دوست دارم محل اقامت چند سنسور برای گزینه رومیزی، می توانید به راحتی به یک درگاه اشاره کنید.

خلاصه پروژه های HomeKit برای مستاجران

برخی از گزینه های مورد علاقه من عبارتند از:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همانطور که چندین بار اشاره کردم، خانواده من در حال ساخت خانه هستند، بنابراین من برخی از برنامه های HomeKit خود را در مقالات قبلی مستند کرده ام. برای لحظه ای که هستم بدون بدهی از آنجایی که خانه فعلی خود را فروختیم، اما خانه جدید ما تا اکتبر تمام نمی شود.

با سیستم‌های امنیتی خانه قدیمی‌تر، باید کابل‌ها را اجرا کنید، حسگرهای درب را دریل کنید و صفحه کلید را نصب کنید. سیستم های امنیتی مدرن را می توان در عرض چند دقیقه نصب کرد و در آینده به راحتی حذف کرد. اگر در شرایط اجاره ای هستید، یک سیستم امنیتی مجهز به HomeKit مانند محل اقامت را می توان بدون ایجاد سوراخ نصب کرد. را سیستم امنیتی Aboda Iota همراه با دوربین داخلی و سنسور حرکت. سپس می توانید از سنسورهای ضد لغزش درب داخل قاب درب مخفی شوید هنگامی که شما آماده نقل مکان شوید، پوسته می شوند، بنابراین صاحبخانه هیچ آسیبی برای تعمیر نخواهد داشت. آنها آنقدر کوچک هستند که می توانید آنها را در آنجا رها کنید، و احتمالاً هیچ کس متوجه نمی شود.

abode slimline door

برای سوکت های فضای باز می توانید از a آداپتور پلاگین HomeKit برای تبدیل یک پریز معمولی در فضای باز به گزینه ای با قابلیت HomeKit. اگر درخت کریسمس در فضای باز یا سایر نورهای ثابت در فضای باز دارید، این محصول سودمند است.

پشتیبانی از دستگاه Eve HomeKit Thread

دوربین ها، سیستم های امنیتی و آداپتورهای دوشاخه تنها چند گزینه هستند که ممکن است بخواهید به عنوان مستاجر در نظر بگیرید. همچنین می توانید استفاده کنید لامپ HomeKit اگر می خواهید از پریزهای کنترل وای فای چراغ های خود عبور کنید. Home Hub را نیز فراموش نکنید. شما به یک هوم پاد مینی یا آی پد همیشه متصل نیاز دارید تا همه دستگاه‌هایتان را به هم متصل کنید تا بتوانید وقتی خارج از خانه هستید به سرعت به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

ما در آخرین روزهای این خانه هستیم، بنابراین در حال تسویه حساب در وضعیت زندگی موقت برای تابستان هستیم. بسیاری از محصولات و پروژه‌های HomeKit فرض می‌کنند که شما مالک هستید و می‌توانید به راحتی وسایل را نصب کنید، در خانه سوراخ کنید و غیره. امروز می‌خواهم برخی از تنظیمات مفید HomeKit را برای مستاجران در نظر بگیرم.

HomeKit هفتگی مجموعه ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می شود تمرکز دارد.


دوربین های فضای باز

Logitech Circle View

برای پریزهای داخلی، گزینه های آداپتور پریز بی شماری دارید. یکی از مزایای استفاده از آداپتورها نسبت به جایگزینی پریزها، نصب و حذف آسان آنها است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

اگر مستاجر هستید، احتمالاً در شرایطی قرار نخواهید داشت که بتوانید دوربین‌هایی در فضای باز که نیاز به سوراخ کردن دارند نصب کنید، بنابراین می‌خواهید به دوربین‌هایی تکیه کنید که بدون حفاری نصب شوند. برای نمای بیرونی مانند ایوان، می توانید پیکربندی کنید نمای دایره ای Logi روی ایوان یا پنجره بیرونی قرار دهید و آن را به یک پریز در فضای باز وصل کنید. نقطه ضعف در اینجا این است که دوربین در معرض خطر سرقت قرار دارد، اما فیلم در HomeKit Secure Video ذخیره می شود.

پریزهای برق