هفته‌نامه HomeKit: چگونه اپل می‌تواند HomeKit را عمیقاً با CarPlay ادغام کند

هنگامی که به استفاده روزانه از HomeKit فکر می کنید، بسیاری از آن زمانی است که از خانه می آیید و می روید. بنابراین با روشن کردن خود لامپ های Philips Hue وقتی موفق به قفل کردن خود می شوید تعطیلی آگوست وقتی می روید، هرچه بتوانیم ادغام های HomeKit و CarPlay بیشتری داشته باشیم، برای یک تجربه یکپارچه بهتر است.

ادغام سیستم هشدار HomeKit

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

“به خانه خوش آمدی، بردلی. زنگ ساعت شما اکنون خاموش است، درب شما باز است، و من چراغ های سالن را روشن کرده ام. ترموستات ecobee گزارش می دهد که دمای داخل خانه شما 70 درجه است و در حال حاضر تا 71 درجه گرم می شود.

خلاصه

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ما قوانین مبتنی بر مکان را در آن پیاده سازی کرده ایم درخواست اقامت، اما همیشه 100٪ دقیق نیستند. به عنوان مثال، اگر CarPlay یک کاشی برای سیستم هشدار HomeKit داشته باشد، کاربران می‌توانند وضعیت را از خانه، خارج از خانه و خارج از خانه تغییر دهند.

ادغام قفل درب

قفل هوشمند Wi-Fi آگوست

اخیراً بررسی خود را در مورد آن به روز کردم درب بازکن گاراژ iSmartGate Homekit تا نشان دهم که اکنون که دارم از آن بیشتر استفاده می کنم واحد Intellidash CarPlay در ماشین من من استفاده از درب بازکن استاندارد RF را با دسترسی آسان برای باز و بسته کردن درب گاراژ خود از CarPlay متوقف کردم. استفاده باعث شد در مورد ادغام بیشتر با HomeKit و CarPlay فکر کنیم.

مطابق با همان روند یکپارچه سازی سیستم هشدار HomeKit، من همچنین می خواهم کاشی CarPlay را برای قفل درهای مجهز به HomeKit ببینم. من از a استفاده می کنم تعطیلی آگوستاما همچنین برای یک قفل سطح. من قفل مبتنی بر مکان را در ماه آگوست فعال کردم، اما مانند آلارم های HomeKit، همیشه 100٪ دقیق نیست. با کاشی CarPlay، می‌توانم وضعیت قفل در HomeKit خود را بررسی کنم و اگر باز کردن قفل خودکار انجام نشد، می‌توانم آن را به صورت دستی باز کنم.

کنترل صحنه

هر چه بیشتر از CarPlay با Intellidash، هر چه بیشتر متقاعد می شوم که باید با HomeKit بیشتر یکپارچه شود. من هر روز از HomeKit استفاده می کنم، اما متوجه می شوم بیشترین استفاده زمانی است که به خانه می رسم یا خارج می شوم. بنابراین امیدواریم اواخر امسال شاهد ادغام HomeKit و CarPlay عمیق‌تر با iOS 16 باشیم.

ستون های هفتگی HomeKit بیشتر

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می‌شود تمرکز دارد.


من استفاده کردم اقامتگاه یوتا سیستم های امنیتی در این مرحله بیش از دو سال است، و من از این محصول و همچنین از نحوه ادغام آن با HomeKit هیجان زده هستم. از آنجایی که بیشتر حسگرها در HomeKit قرار دارند، اتوماسیون ها را می توان بر اساس محل اقامت ایجاد کرد سنسورهای درب یا سنسورهای حرکت. نمونه ای از نحوه استفاده من از ادغام HomeKit این است که وقتی درب پشتی در شب باز می شود، چراغ های باغ برای چند دقیقه روشن می شوند. ما معمولا سگ را بیرون می آوریم بنابراین فقط برای چند دقیقه نیاز به روشن شدن چراغ ها داریم.

بررسی سیستم امنیتی Abode Iota HomeKit

با HomeKit Scenes، اتاقی پر از نور را می توان تنها با یک کلیک فعال کرد. علاوه بر این، CarPlay باید راهی برای نمایش یک صحنه خاص در نزدیکی خانه شما اضافه کند تا بتوانید آن را فعال کنید نورافکن های فضای باز یا چراغ های ورودی با رسیدن به خانه

وضعیت خانه با سیری

در نهایت، من عاشق این هستم که CarPlay وقتی به خانه می‌رسی، اعلامیه «وضعیت خانه» ارائه می‌دهد. می تواند چیزی شبیه به این باشد:

نحوه عملکرد آفلاین سیری در آیفون در iOS 15