هفته‌نامه HomeKit: Aqara هاب USB جدید و انعطاف‌پذیر HomeKit را برای توسعه دستگاه کم‌هزینه راه‌اندازی می‌کند.

از زمانی که محصولات Aqara را کشف کردم، از طرفداران پر و پا قرص آنها هستم. اگرچه دستگاه های جداگانه نمی توانند مستقیماً به HomeKit متصل شوند، هاب های Aqara می توانند آنها را به HomeKit مرتبط کنند. به عنوان مثال سنسور آب آقارا معمولاً با قیمت کمتر از 20 دلار یافت می شود و پس از نصب در داخل برنامه Home ظاهر می شود. ما چند هفته پیش در آشپزخانه خود نشت کرده بودیم و به محض اینکه آب تشخیص داده شد HomeKit بلافاصله خانه من را علامت گذاری کرد. من سنسورهای آب Aqara را در زیر هر سینک در خانه و همچنین جلوی ماشین ظرفشویی و یخچال خود دارم. Aqara نیز دارای یک سنسور دمای کم هزینه و حسگر حرکتی که در خانه داریم و تقریباً روزانه از آنها استفاده می کنم.

یکی از بهترین راه‌ها برای ساخت یک خانه هوشمند ارزان‌قیمت مجهز به HomeKit، Aqara راه جدیدی برای شروع با هزینه اولیه حتی کمتر دارد. جدید Aqara E1 Hub دارای طراحی جمع و جور با انعطاف پذیری نصب عالی است و می توان آن را به HomeKit پیوند داد.

بازخرید کد USCAE1E1 برای صرفه جویی 10 درصدی در هاب و شروع ساخت خانه هوشمند HomeKit کم هزینه خود از امروز با جدید Aqara E1 Hub.

با استفاده از سوکت USB-A، هاب E1 می تواند از سوکت های دیواری با پریزهای USB داخلی، نوارهای برق، سرورهای رسانه یا یک روتر Wi-Fi با پورت USB داخلی تغذیه شود.

از آنجایی که Aqara همه دستگاه های خود را به HomeKit متصل می کند، می توانید اتوماسیون ها را با استفاده از فروشندگان مختلف ترکیب و مطابقت دهید. یک مورد استفاده می تواند استفاده از a باشد سنسور درب آقارا برای روشن کردن لامپ متصل به a پلاگین Wemo. به خصوص با نزدیک شدن به کریسمس، زمان آن فرا رسیده است که به این فکر کنید که چگونه می خواهید دکوراسیون خود را در HomeKit ادغام کنید تا بتوانید با استفاده از HomePod Min جدید خود، محیطی جشن را کنترل کنید که توسط برنامه Home یا سیری کنترل می شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

HomeKit هفتگی مجموعه ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می شود تمرکز دارد.


اگر یک شبکه Aqara موجود دارید، جدید است هاب E1 می تواند به عنوان یک تکرار کننده برای فعال کردن دستگاه های Aqara بیشتر در شبکه شما عمل کند. هاب E1 از طیف گسترده ای از پروتکل های خانه هوشمند از جمله Apple HomeKit، Amazon Alexa، Google Assistant، IFTTT و غیره پشتیبانی می کند. بنابراین اگر چندین دستگاه در خانه خود داشته باشید بسیار انعطاف پذیر است.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.