هفته نامه هوم کیت: از انتظار برای پشتیبانی Ring برای HomeKit خسته شده اید؟ در اینجا نحوه ادغام رایگان با استفاده از Homebridge آورده شده است

[ad_1]

حلقه سال ها پیش وعده پشتیبانی از HomeKit را داده بود، اما به آن وعده عمل نکرد. در این مرحله، کمتر و کمتر به نظر می رسد که چنین اتفاقی بیفتد. اگر کاملاً در اکوسیستم Ring هستید، اما می خواهید از برخی از مزایای HomeKit استفاده کنید. تنها چیزی که باید اضافه کنید یک کامپیوتر در حال اجرا است پل خانگیو می توانید Ring را در HomeKit ادغام کنید رایگان. راه مورد علاقه من برای استفاده از Homebridge این است هوپس. بیایید ببینیم چگونه دستگاه های Ring را به HomeKit اضافه کنیم.

HomeKit هفتگی مجموعه ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می شود تمرکز دارد.


رینگ در طول سال‌ها بحث‌های زیادی داشته است، اما بسیاری از مردم محصولات آنها را دوست دارند. به عنوان یکی از شرکت های تابعه آمازون، Ring ارائه می دهد دوربین های ارزان قیمت، زنگ های در، سوکت های خارجیو سیستم های امنیتی با نظارت حرفه ای. اگر اکوسیستم الکسای آمازون پلتفرم انتخابی شماست، چیزهای زیادی در مورد Ring وجود دارد که دوست داشته باشید. اگر زنگ در حلقه ای دارید که می خواهید آن را با HomeKit برای استفاده با Apple TV یا تلویزیون خود ادغام کنید چه ساعت اپل? اینجا جایی است که Homebridge وارد می شود.

Homebridge ادغام های HomeKit را برای دستگاه های بی شماری ارائه می دهد که معمولاً سازگار نیستند. این ادغام شامل Nest، TP-Link، UEFI و غیره است. اگر می خواهید از دستگاهی در HomeKit استفاده کنید که سازگار نیست، به احتمال زیاد می توانید آن را با افزونه Homebridge سازگار کنید. همانطور که اشاره کردم، هوپس روش ترجیحی من برای استفاده از Homebridge است زیرا یک دستگاه کلید در دست برای پیکربندی، نصب و مدیریت دستگاه های Homebridge است. اگر یک رایانه همیشه روشن دارید، Homebridge می‌تواند به صورت رایگان استفاده شود. با این حال، من سادگی هوبز را دوست دارم. بی صدا، کم مصرف است و نگهداری آن آسان است.

حلقه با هوم کیت

برای این مقاله، من فرض می‌کنم که دستگاه‌های Ring شما از قبل راه‌اندازی شده و در شبکه شما فعال هستند. به کتابخانه Plugin در رابط وب HOOBs بروید و افزونه Ring را جستجو کنید. HOOB ها آن را به عنوان یک فهرست کرده اند پلاگین تایید شده، بنابراین از یک تجربه راه اندازی ساده لذت خواهید برد. در واقع، این روند به قدری ساده بود که من حتی نمی دانستم بعد از آن چه کار کنم.

پس از نصب افزونه در رابط وب HOOBs، حساب Ring خود را به Homebridge مرتبط خواهید کرد. من از یک حساب ring.com استفاده می کنم و با احراز هویت چند عاملی نیز کاملاً کار می کند. مدام فکر می‌کردم که باید دستگاه‌هایم را جایی در رابط HOOBs اضافه کنم، اما وقتی بالاخره برنامه Home را باز کردم، دیدم دوربین Ring بلافاصله با دسترسی کامل به HomeKit ظاهر می‌شود.

نتیجه گرفتن

اکنون که دوربین حلقه در HomeKit است، می توانم از آن مانند دوربین های HomeKit استاندارد استفاده کنم. من می‌توانم از آن برای خودکار کردن سایر لوازم جانبی مبتنی بر حرکت مانند هر دستگاه استاندارد HomeKit استفاده کنم. یکی از مواردی که در مورد ادغام باید به آن اشاره کرد این است که فقط به دلیل اینکه دوربین در HomeKit است به این معنی نیست که از HomeKit Secure Video استفاده می کند. بسته به جایی که دوربین در خانه شما قرار دارد، این می تواند یک عامل تعیین کننده باشد. اگر می خواهید دوربینی در یک منطقه حساس داشته باشید، باید به این جنبه اهمیت دهید. حتی اگر از HomeKit برای خاموش کردن دوربین بر اساس افرادی که در خانه هستند استفاده کنید، در کنار حلقه منعکس نمی شود، بنابراین می خواهید آن تنظیمات را به طور مستقل پیکربندی کنید. به طور کلی، Ring Homebridge یک راه حل عالی است اگر شما کاملاً در اکوسیستم Ring هستید اما می خواهید از برخی مزایای HomeKit استفاده کنید. به منظور بررسی هوپس برای سریعترین راه برای شروع یکپارچه سازی حلقه محصولات با HomeKit.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی