هفته نامه هوم کیت: دسترسی از راه دور برای باز کردن قفل درب و غیرفعال کردن سیستم امنیتی یک ابرقدرت خانه هوشمند است.

فرض کنید یک سیستم هشدار فقط HomeKit دارید که به ایستگاه مانیتورینگ متصل نیست، اما می‌خواهید آن را از راه دور خاموش کنید تا کسی بتواند وارد آن شود – این وضعیتی است که یک هاب خانگی HomeKit مفید خواهد بود.

قفل هوشمند Wi-Fi آگوست

سفرهای تابستانی و تابستانی در ایالات متحده در حال نزدیک‌تر شدن است و اخیراً به من یادآوری شد که دسترسی از راه دور به لوازم جانبی خانه هوشمند شما چقدر می‌تواند مفید باشد. بنابراین، در این هفته، می‌خواهم نحوه دسترسی به دستگاه‌هایتان در زمان دوری از خانه و موارد استفاده احتمالی را به شما آموزش دهم.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی هنگام طراحی یک خانه هوشمند، باید به این فکر کنید که چه زمانی می خواهید به شخصی اجازه دهید از راه دور وارد شود. در شرایط ما، می دانستم که خدمه طبقه ساعت 8 صبح می آیند، بنابراین در ساعت 7:50 صبح قفل در را باز می کردم، قفل خودکار در را غیرفعال می کردم و زنگ هشدار را غیرفعال می کردم. زمانی که من هشدار را از خودم دریافت می کردم دوربین های eufy شب از راهرو بیرون می آمدند، در را قفل می کردم و سیستم دزدگیر را فعال می کردم.

نتیجه گرفتن

حتی با ساخت خانه جدیدمان، ما با همان پیکربندی پیش می رویم: قفل آگوست با Wi-Fi برای درب کناری ما و یکی سیستم امنیتی خانه با نظارت مرکزی روند ساخت خانه باعث شد در مورد فوایدی که HomeKit به زندگی من می‌آورد دوباره فکر کنم، و واضح است که باز کردن قفل درها از راه دور در حالی که سیستم امنیتی خود را خلع سلاح می‌کنید، در صورت نیاز بسیار سودمند است.

شخصی که طبقات ما را بازسازی می کند یکی از دوستان خانواده است، بنابراین من در خانه خود به او اعتماد کردم تا زمانی که نبودم، اما یک راه آسان برای قفل کردن در و تنظیم سیستم هشدار می خواستم. به لطف تنظیمات HomeKit موجود من، این گزینه را داشتیم. من قبلاً از آن استفاده می کردم تعطیلی آگوست و سیستم هشدار محل سکونت. هر دو محصول امکان دسترسی از راه دور را با استفاده از برنامه‌های داخلی داخلی یا HomeKit می‌دهند.

برنامه آگوست Smart Lock Pro
اگر می‌خواهید از راه دور به محصولاتی دسترسی داشته باشید که اجازه دسترسی از راه دور بومی را نمی‌دهند، باید مطمئن شوید که هاب خانگی HomeKit در خانه خود نصب کرده‌اید. هاب خانگی HomeKit می تواند HomePod، HomePod mini، Apple TV یا دستگاه همیشه متصل باشد. آی پد (این نصب پایه دیواری iPad برای HomeKit را بررسی کنید.) اگر حداقل یکی از این دستگاه ها را در شبکه خود دارید، زمانی که خارج از خانه هستید به محیط HomeKit خود دسترسی کامل خواهید داشت. اگر شما واقعا می خواهید از آن استفاده کنید، می توانید خود را برگردانید چراغ ها هنگامی که شما دور هستید، در زمان‌های تصادفی روشن می‌شود تا واقعاً سارقان احتمالی را فریب دهید.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می‌شود تمرکز دارد.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در تابستان 2020، پس از آنکه گردبادی درخت بزرگی را روی خانه ما فرود آمد و باران همراه آن به اتاق نشیمن من ریخت، کف‌های چوبی خود را دوباره بازسازی کردیم. کف‌های چوبی ما مقدار مناسبی آب می‌گرفت، بنابراین مقدار زیادی از آن باید تعویض می‌شد و کل طبقه اول باید بازسازی می‌شد. کل این پروژه یک هفته طول کشید زیرا کف باید شن و ماسه و رنگ آمیزی مجدد می شد. انجام پروژه ای مانند این در یک خانه جدید بخشی از فرآیند ساخت و ساز است، اما در یک خانه موجود، این یک آشفتگی است. علاوه بر این، نیاز به جابجایی هر قطعه مبلمان از منطقه دارد. برنامه ریزی کردیم تا زمانی که در تعطیلات نبودیم این کار را انجام دهیم تا مجبور نباشیم یک هفته در هتل بمانیم.

دسترسی از راه دور برای کمک