هفته نامه هوم کیت: وقت آن رسیده است که اپل از جاروبرقی های هوشمند در هوم کیت پشتیبانی کند

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


چرا جاروبرقی هوشمند؟

هنگامی که اتوماسیون خانگی را از ذات خود حذف می کنید، در مورد برداشتن چیزی است که معمولاً به صورت دستی می خرید و آن را خودکار می کنید. این ممکن است شامل روشن کردن چراغ ها بر اساس حرکت، زمان روز و غیره باشد. این می تواند به طور خودکار پرده ها را مطابق با پرده های هوشمند با توجه به غروب خورشید بالا یا پایین بیاورد. این در مورد ساده کردن نحوه تعامل شما با خانه است. هیچ کار پیش پا افتاده ای برای ادغام با HomeKit به جز جاروبرقی های هوشمند وجود ندارد و زمان آن رسیده است که اپل از آن به عنوان یک دستگاه HomeKit پشتیبانی کند. برای آشنایی با چند جاروبرقی هوشمند که امسال آزمایش کرده‌ام و اینکه چگونه می‌خواهم با HomeKit عمیق‌تر شوم، ادامه مطلب را بخوانید.

من امسال دو جاروبرقی هوشمند را تست کردم. اول از همه، roborock S7 MaxV Ultra است، و این جانور یک جاروبرقی است. یکی از تاثیرگذارترین بخش های آن ReactiveAI است. Roborock با ReactiveAI 2.0، نسل بعدی فناوری اجتناب از موانع، اجتناب از موانع را به اوج جدیدی رسانده است. S7 MaxV با دوربین RGB و واحد پردازش عصبی، به آن اجازه می‌دهد تا وسایل رایج خانه شما را پیمایش کند. چه مبلمان، اسباب‌بازی‌های کودکان یا کوله‌پشتی‌ها مانع از مسیر آن می‌شوند، می‌تواند بدون هیچ زحمتی و بدون نیاز به شروع و توقف مداوم آنها را شناسایی کرده و در اطراف آنها حرکت کند. حتی در اتاق های تاریک، جاروبرقی دارای یک نور اضافی است که به طور خودکار اتاق را روشن می کند. همچنین فوق العاده قدرتمند است. S7 MaxV Ultra به عنوان قوی‌ترین جاروبرقی Roborock فروخته شده تا به امروز، دارای قدرت مکش قابل توجهی است که حداکثر قدرت 5100Pa را تولید می‌کند. کامل است. در مجموع، واقعاً یک خلأ چشمگیر است. برنامه Roborock نیز برای پیمایش آسان است. این یکی از بهترین جاروبرقی های موجود در بازار است.

کیت جاروبرقی خانگی

از آنجایی که HomeKit عمیقاً در iOS ادغام شده است، مایلم جاروهای هوشمند را به یک دستگاه پشتیبانی شده ببینم. اگرچه می‌توانید از آنها با Homebridge استفاده کنید، اما من می‌خواهم یکپارچه‌سازی بیشتری داشته باشد. من می‌خواهم اتاق‌های HomeKit در خلاء پشتیبانی شوند، بنابراین می‌توانم بگویم “هی سیری، برو آشپزخانه را تمیز کن”. من می‌خواهم دوربین‌های داشبورد از HomeKit Secure Video پشتیبانی کنند تا هر فیلمی که استفاده می‌کند رمزگذاری شده باقی بماند. من می‌خواهم حسگرهای حرکتی بتوانند خلاء را هنگامی که می‌داند افراد از یک اتاق خاص دور هستند، راه‌اندازی کنند. چیزهای زیادی در مورد جاروبرقی های هوشمند وجود دارد که آنها را به محصول برتر خانه هوشمند تبدیل می کند. آنها کاری را انجام می دهند که زمان می برد، اما هنوز باید انجام شود، و اغلب. این محصولات در سال های اخیر راه طولانی را طی کرده اند و من می خواهم آنها را در HomeKit ببینم.

جاروبرقی یک کار وقت گیر است که باید اغلب انجام شود و بسته به اندازه خانه شما می تواند زمان بر باشد. شما می توانید تمام چراغ های خود را تنها با یک سوئیچ روشن کنید، اما جاروبرقی کل خانه می تواند زمان بر باشد. با قرارداد فرعی آن به «خلاء رباتی»، هر هفته زمان را پس می‌خرید. به‌جای قرار دادن جاروبرقی در لیست کارهایتان برای عصر هنگام بازگشت از محل کار، می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که در حین کار اجرا شود و به خانه تمیزی برگردید. فرض کنید به 20 دقیقه زمان نیاز دارید تا خانه خود را جاروبرقی بکشید و این کار را سه بار در هفته انجام می دهید. این معادل چهار ساعت در ماه و 48 ساعت در سال است. این است زیاد از زمان راستش را بخواهید، متوجه شده ام که جاروبرقی های رباتی بهتر از من کار می کنند و زیر مبل ها و گوشه هایی که من معمولا از آنها بی اطلاع هستم، می آیند. بنابراین با تغییر به یک محصول هوشمند، در نهایت دو روز در سال صرفه جویی می کنیم و نتیجه بهتری می گیریم – خوب به نظر می رسد، درست است؟

بهترین جاروبرقی های هوشمند در سال 2023

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی من ECOVACS T9+ را نیز آزمایش کردم، و اگر به قدرت 5100pa نیاز نداشته باشید، به اندازه Roborock چشمگیر است. این نیمی از قیمت است، بنابراین یک گزینه عالی برای هر خانه ای است. مشابه S7، فوق العاده هوشمند است، زیرا حسگرهای LIDAR و dToF آن نیز نقشه های بسیار دقیقی تولید می کنند. فقط چند دکمه را فشار دهید تا جاروبرقی شروع شود، آن را در آشپزخانه تمیز کنید و سپس خالی کنید. هر دوی این جاروبرقی ها شگفت انگیز هستند. Roborock S7 MaxV Ultra بسیار قدرتمند است. اگر برای سخت ترین مشکلات به چیزی نیاز دارید، آن را به شدت توصیه می کنم. من به همان اندازه تحت تاثیر ECOVACS T9+ هستم. با قیمت کمتر، پوند به پوند یکی از بهترین مدل های موجود در بازار است. هر دوی این محصولات نیز به خودی خود تخلیه می شوند، بنابراین آنها واقعاً “تنظیم و فراموش می شوند” (به هر حال برای چند هفته).

چرا HomeKit برای جاروبرقی هوشمند؟