هفته نامه هوم کیت: یک آی پد قدیمی دارید؟ یک پایه دیواری 20 دلاری اضافه کنید و آن را به یک کنترلر HomeKit تبدیل کنید

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


به Settings > Accessibility > Guided Access بروید، سپس Guided Access را فعال کنید. سپس می توانید یک رمز عبور برای غیرفعال کردن تنظیم کنید یا از FaceID/Touch ID برای پایان دادن به یک جلسه فعال استفاده کنید.

آسان‌تر کردن کنترل لوازم جانبی HomeKit چیزی است که همیشه به آن فکر می‌کنم. به آسانی استفاده از برنامه Home در آیفون یا روشن و خاموش کردن چیزها با Siri، گاهی اوقات می خواهید آن را حتی بیشتر کنید. آسان تر – مخصوصاً برای مهمانان و طرفداران خانه غیرهوشمند. شما قطعا می توانید استفاده کنید درخشان پانل، اما اگر می خواهید چیزی کمی ساده تر نصب شود چه؟ به عنوان مثال، آیا به یک آی پد قدیمی که به دیوار متصل است فکر کرده اید؟ در ادامه بخوانید تا ببینید راه‌اندازی آن چقدر راحت‌تر است تا فقط در برنامه Home کار کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اکنون که فعال شده است، زمان راه اندازی برنامه Home است. در مرحله بعد، Guided Access using را فعال کنید میانبرهای دسترسی. اکنون یک iPad دارید که روی برنامه Home قفل شده است. همچنین می‌توانید از به خواب رفتن آی‌پد جلوگیری کنید، که ایده‌آل است زیرا آی‌پد باید همیشه برق داشته باشد.

چه کار دیگری از من ساخته است؟

استفاده از یک iPad قدیمی به عنوان “کنترل کننده HomeKit” راهی عالی برای جان بخشیدن به دستگاهی است که ممکن است برای استفاده روزمره iPadOS به اندازه کافی قدرتمند نباشد. بگیر پایه دیواری تبلت elagoیک سیم برق به اندازه کافی طولانی باشد تا آن را شارژ نگه دارد، و همه چیزهایی را که برای دسترسی آسان به HomeKit یا سایر لوازم جانبی HomeKit نیاز دارید، بدون نیاز به استفاده از سیری یا پیدا کردن آیفون خود که احتمالاً بین بالشتک های مبل قرار گرفته است، خواهید داشت.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می‌شود تمرکز دارد.


کدام آیپد برای HomeKit بهترین است؟

به غیر از یک آیپد قدیمی، برای نصب دستگاه روی دیوار باید یک پایه بخرید. یکی از بهترین گزینه ها برای طیف گسترده ای از سازگاری، این است پایه دیواری تبلت elago. آی‌پد بین دو تکه سیلیکون ضد خش قرار می‌گیرد. این طراحی به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز به راه‌اندازی مجدد، نصب دستی به‌روزرسانی iPadOS و غیره، به سرعت حذف و مجدداً وصل کنید. همچنین شامل یک فضای 7 میلی متری بین دیوار و iPad است که مدیریت کابل را آسان تر می کند.

چگونه iPad را برای پایه دیواری HomeKit پیکربندی کنید؟

تا زمانی که iPad شما وارد یک حساب iCloud شده است که به تنظیمات HomeKit شما دسترسی دارد، نیمی از جنگ تمام شده است. در iPad، ما می خواهیم از اپل استفاده کنیم قابلیت دسترسی هدایت شده برای قفل کردن دستگاه در برنامه Home.

هر آی‌پدی که آخرین نسخه iOS 15 را اجرا می‌کند، در این شرایط به خوبی کار می‌کند. بنابراین اگر شما یک آیپد مینی – همه چیز درست خواهد شد. این است که شما یک iPad 10.2 اینچ – خیلی خوب کار خواهد کرد. هر آی‌پدی که داشته باشید، عالی خواهد بود. از آنجایی که باتری همیشه به راحتی به برق متصل می شود، مهم نیست که باتری روزهای بهتری را پشت سر گذاشته باشد.

یکی از مزایای استفاده از iPad در این شرایط این است که به عنوان یک هاب خانگی کار می کند، اما ابتدا باید آن را با استفاده از دستورالعمل های زیر تنظیم کنید.

  • روی تنظیمات > ضربه بزنید [your name] > iCloud و مطمئن شوید که با Apple ID که در برنامه Home استفاده می کنید به iCloud وارد شده اید.
  • به پایین بروید و بررسی کنید که خانه روشن است.
  • روی تنظیمات > صفحه اصلی ضربه بزنید و استفاده از این iPad به عنوان مرکز خانه را روشن کنید.
  • برای استفاده از iPad خود به‌عنوان یک هاب خانگی HomeKit، باید در خانه شما بماند، روشن باشد و به شبکه Wi-Fi شما متصل باشد.

چه تجهیزاتی نیاز دارید؟

اگر نمی‌خواهید iPad را روی برنامه Home قفل کنید، می‌توانید در نظر بگیرید HomeCam برای HomeKit به جای برنامه Home این به شما امکان می دهد دوربین های HomeKit مورد علاقه خود را مانند دوربین های مورد علاقه خود نظارت کنید دوربین دایره ای، دوربین های فضای باز eufyیا زنگ در نمای دایره ای. اگر در نیمه های شب چیزی در بیرون شنیدید، قرار دادن آن در نزدیکی تخت خود برای بررسی سریع دوربین ها می تواند مفید باشد.

خلاصه

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی