هفته نامه HomeKit: این فصلی است که تمام تزئینات کریسمس خود را با HomeKit خودکار می کنید

اگر تزئینات کریسمس خود را نسبتاً ساده نگه دارید، یک راه آسان برای استفاده از HomeKit برای خودکار کردن آنها این است که چراغ های کریسمس خود را با یک آداپتور برقی روشن و خاموش کنید. در اینجا چند مورد است که من توصیه می کنم:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

حالا من اجازه ندارم چراغ های کریسمس روی درخت خانه ام را لمس کنم، اما اگر کردم، نگاه کنید پر زرق و برق. با Twinkly، درخت خود را با چراغ های خانه هوشمند بازسازی می کنید. Twinkly به تازگی پشتیبانی HomeKit را به محصول خود اضافه کرده است (مدل های Gen II و Plus)، بنابراین در هفته های آینده بررسی کاملی خواهم داشت. اگر مدلی که استفاده می کنید به صورت بومی با HomeKit کار نمی کند، می توانید استفاده کنید هوپس برای پیوند آن به HomeKit. Twinkly هم می فروشد درختان کریسمس از قبل روشن شده و چراغ های فضای باز.

نورپردازی بیرونی

تا زمانی که این دستگاه‌ها به iCloud متصل هستند، می‌توانید دستگاه‌ها را مدیریت کنید و زمانی که خارج از خانه هستید، اتوماسیون‌ها را اجرا کنید. این نیست اجباری برای HomeKit اما قطعا به شدت توصیه می شود.

درخت کریسمس

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


پس از نصب دستگاه‌ها، می‌توانید درخت خود را از سیری یا برنامه Home روشن و خاموش کنید. شما همچنین می توانید یک اتوماسیون HomeKit ایجاد کنید بطور خودکار این کار را در غروب یا در یک زمان خاص انجام دهید (در پایان مقاله نحوه پیکربندی این اتوماسیون ها را توضیح می دهم).

سوکت Eve گران‌ترین سوکت است، اما پشتیبانی Thread را به شبکه شما اضافه می‌کند. به بیان ساده تر، Thread یک پروتکل شبکه شبکه ای است که به طور ویژه برای HomeKit و دیگر انواع دستگاه های خانه هوشمند طراحی شده است که ارتباط مستقیم همتا به همتا را ایجاد می کند. این خودنگهداری، خود درمانی و خود مسیریابی است و به همه دستگاه های شما اجازه می دهد تا به راحتی مستقیماً با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

مفهوم این دوشاخه ها یکسان است. چراغ ها را به آداپتور وصل می کنید، سپس آداپتور به دیوار می رود.

ایجاد اتوماسیون ها

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می‌شود تمرکز دارد.


تجهیزات مورد نیاز

راه های سرگرم کننده زیادی برای خودکارسازی دکوراسیون کریسمس با استفاده از HomeKit با دستگاه های ارزان قیمت وجود دارد. شروع کوچک با تنها یک مورد آسان است سوکت HomeKit برای درخت اصلی خود و در برنامه Home با آن تعامل کنید.

به نظر می رسد همین دیروز همه ما از پایان سال 2020 لذت می بردیم و مشتاقانه منتظر سال 2021 بودیم. اکنون سال 2021 به پایان می رسد و بسیاری از ما برای لذت بردن از فصل کریسمس آماده می شویم. افزودن پشتیبانی از HomeKit به تزئینات کریسمس اولین معرفی من به HomeKit بود، بنابراین مناسب است که فصل را با راهنمای رسمی من برای خودکارسازی تزئینات کریسمس شما شروع کنیم.

هنگام استفاده از چراغ‌های فضای باز، می‌خواهید از پریزهای بیرونی استفاده کنید، زیرا چراغ‌هایی که برای فضای داخلی ساخته شده‌اند برای مقاومت در برابر سرما، رطوبت یا باران شدید طراحی نشده‌اند.

اگر می خواهید رویکرد عملی تری داشته باشید، ایده آل است که به HomeKit اجازه دهید زمان بندی را برای شما انجام دهد. به تب Automations در برنامه Home بروید، روی دکمه + ضربه بزنید، افزودن اتوماسیون را انتخاب کنید، زمانی از روز را انتخاب کنید، سپس برنامه خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، یک راه ساده برای کار با کریسمس این است که آنها را هنگام غروب آفتاب روشن کنید. سپس می خواهید یک اتوماسیون دوم ایجاد کنید تا آنها را در هنگام طلوع یا غروب خورشید خاموش کنید.

نتیجه گرفتن

قبلاً در این مقاله به Twinkly اشاره کرده‌ام، اما اگر قبلاً چراغ‌های فضای باز دارید که می‌خواهید با HomeKit استفاده کنید، چه؟ در اینجا برخی از محصولاتی که من توصیه می کنم وجود دارد.

هنگامی که همه دستگاه‌های شما در برنامه Home قرار دارند، می‌توانید به روش‌های مختلفی با آنها تعامل داشته باشید. البته ساده ترین راه این است که از برنامه Home استفاده کنید تا هر زمان که بخواهید آنها را خاموش و دوباره روشن کنید.

اگر هوم پاد دارید، می‌توانید از سیری برای بی‌صدا کردن آن‌ها بر اساس نام دستگاه استفاده کنید:هی سیری، چراغ درخت کریسمس من را روشن کن

قبل از اینکه شروع به خرید لوازم جانبی HomeKit برای خودکارسازی دکوراسیون کریسمس خود کنید، به شما توصیه می کنم دستگاهی بخرید که این کار را انجام دهد. HomeKit “خانه خانگی”. دستگاه های کمکی هستند AppleTVهوم پاد، هوم پاد مینییا یکی آی پد که متصل باقی می ماند.