هفته نامه HomeKit: راهنمای هدیه ضروری HomeKit برای طرفداران اپل

به‌روزرسانی نرم‌افزار اخیر به نسخه 4 ویژگی‌های جدیدی را اضافه کرده است که آن را خرید بهتری می‌کند. من بیش از یک سال است که یکی از آن‌ها را دارم، و سرهم‌کردن با دستگاه‌هایی در خانه‌ام که به طور بومی از HomeKit پشتیبانی نمی‌کنند بسیار سرگرم‌کننده بوده است – مورد علاقه‌ام زنگ درب eufy من است.

مرکز بازدیدکنندگان سار

Starling Home Hub

آ سنسور حرکت HomeKit یک جوراب ساق بلند مفید برای افرادی است که تمام لوازم جانبی شناخته شده اپل را در بازار دارند. به عنوان مثال، ما از آنها برای روشن کردن چراغ ها در اطراف خانه خود در صبح زود هنگام بیدار شدن مردم استفاده می کنیم. از آنجایی که HomeKit دستگاه های سازنده های مختلف را متحد می کند، می توانید از a استفاده کنید آشکارساز حرکت Onvis به عنوان مثال، یک لامپ LED Hue را روشن کنید.

دوربین Homam Premium HomeKit با حافظه محلی

این لیست شامل برخی از لوازم جانبی مورد علاقه من برای HomeKit است. HomeKit بهترین پلتفرم خانه هوشمند برای طرفداران اپل است، با توجه به ادغام شدید آن و تمرکز بر امنیت. می‌توانید با یک آداپتور کوچک شروع کنید و به یک اکوسیستم کامل از محصولات برسید، و این یک ایده هدیه عالی برای طرفداران اپل است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

چندین دوربین HomeKit عالی وجود دارد. در سطح پایین، من عاشق آن هستم آقارا انتخاب، حوا، اونویسو غیره – اما برای دوربین HomeKit رده بالا، این را بررسی کنید دوربین خانگی. این آخرین محصول HomeKit من است، و من یک بررسی کامل در چند هفته دیگر دارم، اما بهترین دوربین HomeKit رده بالا در بازار است.

برای افرادی که تازه وارد HomeKit شده‌اند، قفل هوشمند درب خانه مکانی عالی برای شروع است.

دوربین هایی که از HomeKit Secure Video استفاده می کنند از رمزگذاری سرتاسر استفاده می کنند. می توانید مطمئن باشید که هیچ کس جز شما نمی تواند به تصاویر یا جریان دسترسی داشته باشد. HomeKit همچنین به شما امکان می دهد پخش و ضبط را بر اساس زمانی که افراد در خانه نیستند تنظیم کنید. بنابراین اگر می خواهید زمانی که در خانه هستید دوربین را خاموش کنید، می توانید این کار را به صورت خودکار انجام دهید.

یک هدیه ساده کریسمس برای طرفداران اپل است آداپتور Eve Outlet با نگهدارنده نخ. آداپتور پلاگین به شما این امکان را می دهد که یک لامپ الکتریکی سنتی یا دستگاه دیگر را به یک دستگاه هوشمند تبدیل کنید. Eve یک ارائه دهنده برتر HomeKit است و ارائه پشتیبانی Thread آن را حتی بهتر می کند. من کاملاً معتقدم که Thread بخش مهمی از یک خانه پایدار و هوشمند در دهه آینده است.

هوم پاد مینی

را هوم پاد مینی یک آیتم عالی برای اضافه کردن به HomeKit به دو دلیل است.

  1. به عنوان Homehub اجازه دسترسی از راه دور به HomeKit و Automations را می دهد
  2. یک نقطه شبکه Thread برای افزایش قدرت شبکه Thread شما اضافه می کند.

زنگ خانه هوم کیت

بررسی سیستم امنیتی Abode Iota HomeKit
اگر به دنبال ایده‌های هدیه برای طرفداران اپل در زندگی خود هستید، لوازم جانبی HomeKit به دلیل عملکرد بومی با محصولات شما، هزینه کم و گزینه‌های استفاده متعدد یکی از بهترین گزینه‌ها هستند. در حالی که در حال خرید برای طرفداران اپل در زندگی خود هستید، در اینجا خلاصه ای از بهترین لوازم جانبی HomeKit برای کریسمس آورده شده است.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می‌شود تمرکز دارد.


تعطیلی آگوست

August Wi-Fi Smart Lock

اگر کسی را در زندگی خود دارید که دوست دارد سرهم بندی کند، هاب هوبز به دست آوردن آنها یک محصول عالی خواهد بود. این یک سرور Homebridge در یک جعبه است، بنابراین می توانید شروع به اضافه کردن دستگاه هایی به HomeKit کنید که معمولاً سازگار نیستند. به عنوان مثال، می‌توانید یک دوربین Ring، زنگ در eufy، یا حتی یک جاروبرقی Neato را به HomeKit متصل کنید، حتی اگر به‌طور طبیعی از آن پشتیبانی نمی‌کنند.

یکی از لوازم جانبی HomeKit که من بیش از هر چیز دیگری از آن استفاده می کنم، متعلق به من است قفل آگوست با وای فای. من اتوماسیون‌هایی را تنظیم کرده‌ام که همانطور که از طریق بلوتوث وصل می‌شویم، قفل آن را باز می‌کنم. در صورت نیاز به اجازه دادن شخصی از راه دور به خانه، استفاده از آن زمانی که خارج از شهر هستید راحت است. یکی از چیزهایی که من دوست دارم این است که شما نیازی به تغییر قسمت بیرونی گیره خود ندارید – فقط ظاهر داخلی را جایگزین می کند.

اگر به دنبال نصب a سیستم امنیتی DYIبه سختی می توانید یکی را پیدا کنید که استفاده از آن راحت تر باشد باقی. نظارت ماهانه شامل ارتباطات مبتنی بر اینترنت و LTE برای ایستگاه پایه است.

آشکارساز حرکت Onvis

سنسور حرکت Onvis

را زنگ محل سکونت تقریباً دو سال است که در خانه من است، و این یک افزونه فوق العاده است. همه دستگاه ها در HomeKit برای استفاده با اتوماسیون ها در معرض دید قرار می گیرند. ما آشکارسازهای حرکت، آشکارسازهای درب، آشکارسازهای شکستن شیشه و آشکارسازهای دود داریم.

را کیت شروع Aqara یک آیتم عالی برای گرفتن برای کسی در زندگی شما است که نمی توانید هدیه مناسبی برای او پیدا کنید. این شامل هاب، سنسور درب و سنسور حرکت است. همچنین اضافه کردن a فوق العاده ارزان است تشخیص نشت آب – که من به شدت توصیه می کنم. زیر هر سینک و جلوی وسایل بزرگمان که از آب استفاده می کنند، یکی دارم. دستگاه ها بومی HomeKit نیستند اما از طریق Zigbee با هاب Aqara ارتباط برقرار می کنند که می تواند به HomeKit متصل شود.

آداپتور خروجی حوا با رزوه

دوربین هوم همچنین اگر می‌خواهید از ذخیره‌سازی ابری در دوربین‌های خود جلوگیری کنید، ضبط محلی را نیز شامل می‌شود. همراه با ضبط، دوربین های HomeKit می توانند به عنوان حسگر حرکت برای روشن و خاموش کردن خودکار چراغ ها استفاده شوند.

HOOBS Homebridge در یک جعبه

Hoobs 4

برای افراد باهوش فناوری در زندگی شما که هم به سبک زندگی اپل و هم گوگل زندگی می کنند مرکز بازدیدکنندگان سار هست یک عالی علاوه بر این. فقط با 89 دلار، می‌توانید همه دستگاه‌های Nest (ترموستات، زنگ در، دوربین‌ها و زنگ‌های در) و بلندگوهای Google Home را به HomeKit متصل کنید. نمایشگر Nest وسیله‌ای سرگرم‌کننده برای داشتن لوازم جانبی میز است، و از آنجایی که من از عکس‌هایم در Google Photos نسخه پشتیبان تهیه می‌کنم، دوست دارم آن‌ها را در طول روز ببینم. هنگامی که Starling پشتیبانی AirPlay را به این دستگاه اضافه کرد، مفیدتر شد. اگر بلندگوهای Google Home mini دارید، می توانید آنها را به صورت جفت استریو جفت کنید و از آنها به عنوان هدف AirPlay استفاده کنید.

خلاصه