هفته نامه HomeKit: چرا باید یک متخصص اتوماسیون HomeKit شوید

گاهی اوقات خوب است که با یک سال جدید یک قدم به عقب برگردیم و بر اساس آن بنا کنیم. من هر روز به HomeKit فکر می‌کنم، اصطلاحات بسیاری مانند Automations، Home Hub، Homebridge و غیره برای متخصصان شناخته شده است. با این حال، من می‌خواستم در چند هفته آینده فهرستی از اصطلاحات و تعاریف HomeKit را برای تازه‌واردان جمع‌آوری کنم. بنابراین این هفته، می‌خواهم نگاهی عمیق به اتوماسیون‌های HomeKit بیندازم.

اتوماسیون HomeKit همه در مورد استفاده از یک رویداد برای ایجاد اتفاق دیگری است. در HomeKit، این رویدادها ممکن است:

  1. مردم ترک می کنند
  2. مردم می آیند
  3. زمانی از روز اتفاق می افتد
  4. یک وسیله جانبی کنترل می شود (چراغ روشن می شود)
  5. یک حسگر چیزی را تشخیص می دهد

آخرین اتوماسیون موجود در HomeKit زمانی است که حسگر چیزی را تشخیص دهد. سناریوهای احتمالی در اینجا این است که حسگرهای حرکتی HomeKit با روشن کردن چراغ ها در زمان از پیش تعیین شده حرکت را تشخیص می دهند یا اگر حسگر نشت آب آهنگ خاصی را در صورت تشخیص آب پخش کند. اگر سنسورهای درب HomeKit دارید، می توان از آنها در این اتوماسیون ها نیز استفاده کرد.

خلاصه

بیایید هر یک از آنها را با جزئیات مرور کنیم و برخی از گزینه های محصول احتمالی را که برای استفاده از اتوماسیون به آنها نیاز دارید فهرست کنیم.

اتوماسیون خروج افراد

این صحنه شباهت زیادی به صحنه قبلی دارد، اما هنگام ورود مردم، عکس آن دویدن است. مانند اتوماسیون People Leave، می‌توانید انتخاب کنید که هنگام ورود اولین نفر اجرا شود یا زمانی که کسی وارد می‌شود. اگر به مثال قبلی خود در مورد چراغ ها برگردیم، احتمالاً می خواهید زمانی را انتخاب کنید که شخصی می رسد، اما شاید فقط بعد از ساعت 3:00 بعد از ظهر. این گزینه را در صفحه اولیه خواهید داشت. سپس می توانید لوازم جانبی خود را مرور و انتخاب کنید و اتوماسیون را نهایی کنید.

زمانی از روز اتفاق می افتد

انتخاب یکی از این رویدادها نحوه ساخت اتوماسیون خود است. بیایید یکی را انتخاب کنیم و از یک سناریو عبور کنیم. فرض کنید می خواهید یک اتوماسیون ایجاد کنید تا همه را غیرفعال کنید لامپ های هوم کیت وقتی مردم می روند شما گزینه دوم را انتخاب می کنید. دستگاه موجود در «افراد ترک» افرادی هستند که به HomeKit شما دسترسی دارند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همانطور که می بینید، HomeKit انعطاف پذیری زیادی را در هنگام راه اندازی اتوماسیون ها ارائه می دهد. به نظر من، این یکی از بهترین قسمت های HomeKit است و به همین دلیل است که می خواهید مطمئن شوید که تمام دستگاه های خانه هوشمند شما در HomeKit هستند. تا زمانی که همه دستگاه‌های شما در پلتفرم خانه هوشمند اپل وجود دارند، می‌توانید بدون در نظر گرفتن سازنده محصول، آنها را به یکدیگر متصل کنید.

در سازنده HomeKit Automation، می توانید «when کسی می رود“یا چه زمانی آخرین نفر می رود” برای این مثال، زمان را انتخاب کنید آخرین نفر می رود، زیرا وقتی کسی هنوز در خانه است نمی خواهیم چراغ ها را خاموش کنیم. همچنین می توانید تنظیم کنید که فقط در زمان های تعیین شده اجرا شود.

در صفحه بعدی دستگاه هایی را که می خواهید در این اتوماسیون قرار دهید انتخاب خواهید کرد. در شرایط من، من یک صحنه با نورهایی که می‌خواهم اضافه کنم ایجاد کرده‌ام، بنابراین انتخاب آن به جای اضافه کردن وسایل به صورت دستی آسان‌تر است. سپس روی صحنه ضربه بزنید تا هنگام اجرای صحنه، چراغ ها خاموش شود.

مردم به سمت اتوماسیون می آیند

یک ساعت اتوماسیون HomeKit در روز تنظیم شده است که در یک زمان خاص اجرا شود. یک مثال از جایی که ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید این است که می خواهید چراغ های خاصی در ساعت 8 صبح روشن شوند، صرف نظر از اینکه چه کسی خانه است یا نه. یک ساعت از روز HomeKit Automation فقط بر اساس زمان کار می کند.

یک وسیله جانبی کنترل می شود

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می‌شود تمرکز دارد.


اتوماسیون HomeKit

وقتی یک لوازم جانبی کنترل می شود اتوماسیون اتوماسیونی است که من زیاد از آن استفاده نمی کنم، اما یکی از انعطاف پذیرترین هایی است که اپل در HomeKit اجازه می دهد. ایده در اینجا این است که لوازم جانبی را بر اساس یک واکنش زنجیره ای به یکدیگر متصل کنید. به عنوان مثال اگر شما سیستم امنیتی HomeKit ماشه ها، می توانید تمام چراغ های خانه را تنظیم کنید تا روشن شوند.

یک حسگر چیزی را تشخیص می دهد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: