هفته نامه HomeKit: چرا حسگرهای حرکتی بخش کلیدی اتوماسیون کل خانه هستند

تطبیق لوازم جانبی از تولیدکنندگان مختلف یکی از دلایل اصلی من برای ساختن یک پلت فرم خانه هوشمند به جای انتخاب سازنده است. یکی از کم ارزش ترین انواع لوازم جانبی HomeKit، حسگرهای حرکتی هستند و این هفته برای HomeKit هفتگیمن می‌خواهم در آن غوطه‌ور شوم تا بهترین گزینه‌ها و نحوه استفاده حداکثری از آنها را بررسی کنم.

حسگرهای حرکت HomeKit برای خودکار کردن وسایل خانه شما بسیار مفید هستند. به عنوان مثال، می توانید از آنها برای روشن کردن چراغ ها، پخش موسیقی یا تنظیم دما روی یک ریتم خاص استفاده کنید. خوشبختانه محصولاتی مانند سنسور حرکت Onvis و سنسور حرکت حوا به اندازه کافی ارزان هستند تا بتوان آن را تقریباً در هر اتاقی در خانه خود نصب کرد.

این اتوماسیون در مناطقی از خانه شما که چراغ ها اغلب روشن هستند، اما هیچ کس برای مدت طولانی از آن استفاده نمی کند، مفید خواهد بود. پس از برقراری این اتوماسیون، دیگر هرگز نمی خواهید وارد یک اتاق خالی با نورهایی شوید که انرژی می سوزانند.

نتیجه گرفتن

همانطور که در ابتدا اشاره کردم، یکی از مزایای اصلی HomeKit گرفتن سنسور حرکت از آن است هر برند (با پشتیبانی از HomeKit) و آن را به هر محصول دیگری در محیط HomeKit خود پیوند دهید. من تقریباً هر برندی را امتحان کرده ام، اما در اینجا چند گزینه عالی وجود دارد:

HomeKit هفتگی مجموعه ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می شود تمرکز دارد.


چرا حسگرهای حرکتی برای HomeKit؟

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در صفحه بعدی، می خواهید حسگر حرکت خود را پیدا کنید. در صفحه بعدی، دو گزینه دارید: تشخیص حرکت یا توقف تشخیص حرکت. هر دو در نوع خود مفید هستند. تشخیص حرکت برای روشن کردن چیزها مفید خواهد بود در حالی که تشخیص حرکت توقف برای روشن کردن چیزها مفید خواهد بود. معلول.

هنگامی که یک حسگر حرکتی را به HomeKit اضافه کردید، زمان شروع ساخت اتوماسیون برای فعال کردن سایر لوازم جانبی است. روی نماد + در برنامه Home ضربه بزنید و آن را جستجو کنید اتوماسیون را اضافه کنید. در صفحه بعدی، پیدا کنید یک حسگر چیزی را تشخیص می دهد. ایده در اینجا این است که شما می خواهید انجام دهید یه چیزی هنگامی که یک آشکارساز حرکت حرکت را تشخیص می دهد.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

اگر تا به حال یک سیستم امنیتی در خانه خود داشته اید، می دانید که یک آشکارساز حرکت چه کار می کند. با آن روشن می شود دور حالت برای تشخیص حرکت در داخل خانه برای ایجاد زنگ هشدار. با این حال، حسگرهای حرکتی می توانند کارهای بیشتری انجام دهند. هنگامی که مفهوم آشکارسازهای حرکتی را از یک مفهوم امنیتی به یک مفهوم اتوماسیون خانگی تبدیل می کنید، بسیاری از احتمالات جدید به وجود می آیند.

حسگرهای حرکتی به عنوان محرکی برای سایر محصولات HomeKit طراحی شده اند. اتوماسیون ها بخش مهمی از نحوه پیاده سازی حسگرهای حرکتی در HomeKit هستند. به عنوان مثال، ردیابی حرکت در داخل اتاق برای دانستن بسیار خوب است، اما باید به برنامه Home نگاه کنید تا متوجه شوید کدام اتاق دارای حرکت است. مزیت واقعی زمانی است که می‌توانید لوازم جانبی ثانویه مانند لامپ، چراغ‌های سقفی، فیلتر هوا، یا حتی یک ترموستات مجهز به HomeKit را بردارید و بر اساس آنچه در اتاق می‌گذرد، آنها را فعال کنید.

بهترین حسگرهای حرکت HomeKit

من شخصاً صاحب هر یک از آنها هستم و می توانم موارد استفاده را برای هر یک توجیه کنم. با این حال، بهترین گزینه برای شما این است که تصمیم بگیرید در نهایت به کجا برسید و از آنجا بروید.

با اتوماسیون حسگر حرکت HomeKit شروع کنید

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای مثال من در اینجا، من تشخیص حرکت را انتخاب می کنم. سپس چراغ هایم را در همین اتاق پیدا می کنم. سپس می‌توانم به HomeKit بگویم وقتی حرکت تشخیص داده می‌شود چه اتفاقی می‌افتد. روشی که من آن را تنظیم کردم این است که می خواهم این چراغ ها روشن شوند بر هنگامی که حرکت تشخیص داده شد، پس از یک ساعت آنها را خاموش کنید. نتیجه نهایی این است که وقتی شخصی وارد آن اتاق می شود، چراغ ها روشن می شوند. وقتی بعد از یک ساعت هیچ حرکتی تشخیص داده نشد، خاموش می شوند.

بسته به نیاز/مورد استفاده شما، هر کدام مزایایی دارند. پیکربندی مدل‌های Onvis و Eve برای آشکارسازهای حرکتی مستقل ساده است. اگر می خواهید طیف وسیعی از لوازم جانبی Aqara را گسترش دهید، سنسور حرکت Aqara گزینه بسیار خوبی است. Abode یک انتخاب عالی برای ایجاد یک سیستم امنیتی کامل در داخل HomeKit است. اگر می خواهید یک محیط حرکتی در فضای باز برای نورافکن های ماشه ای یا سایر نورپردازی های فضای باز ایجاد کنید، Hue مکانی برای شروع است.