هفته نامه HomeKit: Eve Motion Blinds محیط خانه هوشمندی را ایجاد می کند که دهه ها آرزویش را داشتیم.

[ad_1]

من می توانم بسیاری از دستگاه های HomeKit را آزمایش کنم و خانواده من به دستگاه های جدیدی که وارد و خارج از برنامه Home می شوند عادت کرده اند. با این حال کیت معاینه کننده برای فروشگاه های حرکت حوا به من نگاهی اجمالی به آینده HomeKit پیشرفته با یکپارچه‌سازهای سفارشی می‌دهد.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می‌شود تمرکز دارد.


برای مواردی مانند سنسور حرکت حوا یا پریز هوشمند حوا سیمی، قرار دادن دستگاه ها در یک چرخه بررسی کامل مانند جعبه گشایی، افزودن به محیط HomeKit، استفاده از سایر لوازم جانبی به صورت ترکیبی، و آزمایش اتوماسیون آسان است. از سوی دیگر، محصولی مانند Eve’s Motion Blinds آشکارا پروژه بسیار بزرگتری است. هر پنجره در خانه معمولاً اندازه سفارشی دارد و تعویض پرده ها فرآیند آسانی نیست. در واقع، اگر در ایالات متحده هستید، Lowes یا Home Depot محلی شما نصب کورکورانه ای را ارائه می دهد که اگر یک خانه کل را بخرید، ارزش قیمت آن را دارد.

پرده های حرکتی حوا

پرده‌های جدید Eve Motion چیزی نیستند که بخواهید از یک خرده‌فروش آنلاین با ارسال روز بعد سفارش دهید. در عوض، بخش بزرگ تری از فرآیند طراحی است. همانطور که به ندرت پنجره ها یا لوازم اصلی را مستقیماً از اینترنت سفارش می دهید، به ندرت پرده را بدون فرآیند طراحی برای تعیین اندازه پنجره، نوع پرده و غیره سفارش می دهید. همانطور که من و همسرم مراحل ساخت خانه را طی می کنیم، با شرکت های مصالح ساختمانی برای انتخاب پنجره، در، لولا و غیره ملاقات می کنیم. با نگاهی به پورتال وب، مواد بی‌شماری مختلف برای انتخاب دارید، بنابراین اگر می‌خواهید وارد پرده‌های HomeKit شوید، گزینه‌های زیادی خواهید داشت.

کیت ارزیابی Eve Motion Stores

برای ستون HomeKit خود، من به فرآیند انتخاب پارچه کور یا نصب چیزی سفارشی روی یک پنجره علاقه مند نیستم. چیزی که برای من جالب است نحوه کار این پرده ها با HomeKit است. ایو یک کیت بررسی مستقل برای اهداف آزمایشی ایجاد کرد که نیازی به نصب محصول بر روی پنجره نداشت تا احساس کنید که چگونه با HomeKit کار می کند. من یک ویدیوی کوتاه در زیر ضبط کردم که باید به شما ایده دهد که چگونه:

  1. سریع، به درخواست های سیری پاسخ می دهد
  2. موتور چقدر بی صداست

یک نکته قابل توجه – اگرچه من نشان می دهم که آن را به برق متصل است، اما با باتری کار می کند. من نمی‌توانم این بررسی را تأیید کنم، اما ایو می‌گوید بسته به استفاده، با یک بار شارژ تقریباً یک سال دوام خواهد داشت. یک کابل USB-C طولانی برای شارژ بدون جدا کردن آنها در نظر گرفته شده است.

همانطور که در ویدیوی بالا می بینید، دقیقاً همانطور که انتظار دارید عملکرد HomeKit با پرده ها کار می کند. یک کد HomeKit روی زنجیره کشش دستی وجود دارد. پس از اسکن شدن، به عنوان پرده با HomeKit ادغام می شود. از آنجا، می توانید آن را به دلخواه در زمان روز خودکار کنید یا آن را با لوازم جانبی دیگر جفت کنید.

پس از گذراندن زمان برای استفاده از محصول در اشکال مختلف (اتوماسیون، سیری و غیره)، من فکر می کنم که به خوبی با محصول جفت می شود. کنترل صحنه Wemo جایی که با فشار دادن یک دکمه تمام سایه های شما باز می شود و دیگری آنها را می بندد.

نتیجه گرفتن

اگر می‌خواهید یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین محیط‌های خانه هوشمند در جهان را ایجاد کنید، خانه‌ای پر از پرده‌های حرکتی Eve می‌تواند پاسخگو باشد. آن را با محصولات دیگر به عنوان جفت کنید سنسور حرکت HomeKit یا یکی کنترل صحنه از راه دورو شما راه اندازی دارید که قبلاً فقط با بالاترین سطح محیط های خانه هوشمند که نیاز به برنامه نویس کامپیوتری برای راه اندازی داشتند امکان پذیر بود.

به لطف HomeKit، تنها چیزی که نیاز دارید آیفون، هوم پاد و چند لوازم جانبی است تا خانه آینده را در دسترس داشته باشید. هنگامی که من به مردم در مورد مزایای انتخاب یک پلت فرم خانه هوشمند موعظه می کنم، این راه اندازی یکی از دلایل آن است. اپل، آمازون یا گوگل پرده های خانه هوشمند نمی سازند، اما شخص دیگری این کار را می کند و این ادغام امکانات قدرتمندی را به شما می دهد. بیشتر بدانید فروشگاه های حرکت حوا و روند ارتقاء خانه خود را برای آینده آغاز کنید.

ستون های هفتگی HomeKit بیشتر

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی