هواپیمایی ایران ایرتور ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-irantoursguide

اما جذاب ترین بخش ایران نیهون این امکان را به کاربران خود می دهد که به عنوان گردشگر حرفه ای یا غیر حرفه ای تجربیات سفرشان را برای دیگران به عنوان راهنمای Info about Tour leaders in Iran گردشگری بنویسند. در این راستا براساس دسته بندی های تعریف شده در پلن اول سایت می توانند اقدام به معرفی جاهای دیدنی (جاذبه های گردشگری)، موزه، کافه، رستوران، مراکز خرید ، اماکن مذهبی، تور و … شهر کنند. و یا برای بهبود سفر اطلاعاتی از فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن ، پایانه های مسافربری، سفارت ها، هتل ، هتل آپارتمان،مهمانسرا، اقامتگاه بوم گردی ، مجتمع اقامتی، ایرلاین ها ،آژانس های مسافرتی و .. خطوط هوایی آن میان تهران و دیگر شهرهای ایران و همچنین کشور ترکیه برجا است.

  • انتخاب این فرودگاه ها به راه های دسترسی و ظرفیت آنها و همچنین میزان هزینه ای که یک ایرلاین می تواند صرف قطب خود کند، برمی گردد.
  • تازه از اونور یه خرید خوب از صدها فروشگاه و برند لذت خاصی داره که فقط باید تست کنی.
  • اگر قصد دارید برای سفرتان بلیط هواپیمای ایران ایرتور را بخرید، به حساب کاربریتان در سایت علی بابا مراجعه کنید.
از بین پروازها، ایران ایرتور را انتخاب و خریدتان را نهایی کنید. هواپیمایی ایران ایرتور برای صندلی‌های خود دو کلاس اکونومی و بیزینس را در نظر گرفته است. البته نوع پذیرایی در هر دو یکسان است و تنها در راحتی و اندازه فضای پا با هم متفاوت هستند. برای اینکه از داشتن بلیط بازگشت مطمئن باشید، پرواز رفت و برگشت ایران ایرتور را همزمان بخرید.

هواپیمایی ایران ایرتور ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-irantoursguide

با آنکه امکان استرداد سریع و آسان بلیط هواپیما معمولا یکی از دغدغه های همیشگی مسافران است اما در قاصدک 24 روال انجام آن به راحتی پیش بینی شده است. اگر بلیط هواپیما ایران ایر را برای پروازهای داخلی از مبدا تهران خریداری کرده اید باید به ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد مراجعه کنید. برای پروازهای خارجی نیز می‌بایست به فرودگاه بین المللی امام خمینی بروید.

امتیازدهی به ایرلاین ایران ایرتور

برای خرید بلیط هواپیما ایران ایرتور از علی بابا، مسیر ساده و بی‌دردسری پیش روی شماست. برای این کار، در حساب کاربری‌تان در علی بابا وارد صفحه پرواز شوید. در صفحه بعد نتایج جستجو از پروازهای مسیرتان را مشاهده خواهید کرد.

با تور شیراز آژانس فارا گشت کوروش کبیر همراه شو تا سفری فوق العاده به شهر اولین امپراطوری ایران داشته باشی. بسیاری از ایرلاین های دنیا به منظور دسترسی هرچه بهتر به بازار، فرودگاه هایی را به عنوان قطب انتخاب می کنند. انتخاب این فرودگاه ها به راه های دسترسی و ظرفیت آنها و همچنین میزان هزینه ای که یک ایرلاین می تواند صرف قطب خود کند، برمی گردد. از این رو ایران ایرتور نیز همانند سایر ایرلاین های کشور و دنیا، قطب هایی را برای خود برگزیده است که شامل فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان قطب نخست و فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به عنوان قطب دوم است. ایرلاین ایران ایرتور در ابتدا یک شرکت دولتی محسوب می شد اما در سال 1394 طی مزایده ای به بخش خصوصی واگذار شد.

هزینه اضافه بار ایران ایرتور