واقعاً (احتمالاً) گزارش به چه معناست.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

دوم، اپل علاوه بر طراحی خود صفحه‌نمایش، فرآیندهای تولیدی را نیز پس از آزمایش در امکانات خود تعیین می‌کند.

اساسا این اپل خواهد بود که تعیین می کند چه چیزی از نظر فنی ممکن است، نه تامین کنندگان آن. قبل از تراشه های سری M، هیچ سازنده پردازنده موجود نمی توانست به ترکیب عملکرد و عمر باتری ارائه شده توسط مک های فعلی اپل نزدیک شود. اگر اپل از اینتل می‌پرسید (و ما مطمئن هستیم که این کار را کرده است)، به آنها گفته می‌شد که غیرممکن است.

دوم، اگرچه گزارش می گوید که اپل از صفحه نمایش های “سفارشی” استفاده خواهد کرد، اما این در خود جدید نیست: شرکت در حال حاضر این کار را انجام می دهد.

بنابراین، برگردیم به این سوال که چه چیزی تغییر می کند. خواندن من این است …

این تغییرات بخشی از تلاش گسترده برای جایگزینی لوازم اپل با قطعات محلی است، سرمایه‌گذاری که به این شرکت کنترل بیشتری بر طراحی و قابلیت‌های محصولاتش می‌دهد. غول فناوری تراشه های شرکت اینتل را کنار گذاشت. در رایانه های مک خود به نفع طراحی های داخلی است و قصد دارد همین کار را با اجزای اصلی بی سیم آیفون های خود انجام دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


تصویر: مفهوم من

اگرچه اپل نمایشگرهای جدید را طراحی کرده و فرآیند تولید آنها را مهندسی کرده است، اما احتمالاً به یک فروشنده خارجی برای تولید انبوه متکی خواهد بود.

همچنین به شرکای تولیدی خود اجازه نخواهد داد که برگردند و اعلام کنند که ساخت چنین صفحه نمایش هایی امکان پذیر نیست. به نظر من اپل خواهد بود برای اثبات که می توان با طراحی فرآیندهای تولید لازم و سپس انجام آزمایشات ساخت کافی، هرگونه مشکل را برطرف کرد.

به عنوان مثال، صفحه نمایش های آیفون، پنل های نمایشی خارج از قفسه نیستند که سامسونگ در زمان انتظار برای خرید اپل در انبارهای خود نصب کرده است. در عوض، اپل به فروشندگانی مانند سامسونگ مشخصات کاملی ارائه می‌کند – که گاهی اوقات برای تولید آن با مشکل مواجه شده‌اند. سپس تامین کنندگان خطوط تولید انحصاری را راه اندازی می کنند که فقط برای تولید این نمایشگرها در نظر گرفته شده است.

پس چه چیزی در حال تغییر است؟

هر دو نمونه‌ای از اپل هستند الگو قطعات، در حالی که برون سپاری تولید از آنها

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی من نمی توانم صبر کنم تا نتایج را ببینم.

اول – و برخلاف برخی گزارش ها – هیچ چیزی در مورد اپل وجود ندارد تولید نمایشگرهای خودش اپل در بخش تولید قطعات نیست و قرار نیست کارخانه های خود را راه اندازی کند و کارگران خط مونتاژ خود را استخدام کند.

این گزارش انتظار دارد که همین اتفاق در مورد نمایشگرهای سفارشی اپل نیز رخ دهد.

اول اینکه اپل خیلی بیشتر می‌شود عمیقا در طراحی نمایشگرها شرکت کردند. اپل به جای اینکه اساساً به سامسونگ بگوید “نمایشگری ارائه دهد که این ویژگی ها را داشته باشد و این مشخصات را داشته باشد”، اکنون اپل کل صفحه نمایش را از ابتدا طراحی می کند. اساساً، به همان شیوه تراشه‌های سری A و سری M اپل به آن نزدیک می‌شود، جایی که تمام جنبه‌های طراحی توسط اپل ایجاد می‌شود.

تولید انبوه واقعی همچنان توسط سامسونگ، ال‌جی و سایر شرکای نمایشگر انجام خواهد شد.

نمایشگرهای سفارشی اپل باید خبر خوبی باشند!

در عوض، اپل رویکردی را اتخاذ کرد که توسط استیو جابز معروف شد: افراد بزرگ را استخدام کنید، سپس به آنها بگویید: “این چیزی است که ما می خواهیم، ​​به ما نگویید غیرممکن است، دریابید که چگونه به آنجا برسیم.” نتیجه بهترین تراشه های کامپیوتری بود که تا به حال دیده بودیم.

آ بلومبرگ گزارش نمایشگرهای سفارشی اپل تصاویر جالبی را ارائه می دهد. همانطور که اپل وارد تولید می شود، یا این شرکت نمی کند قبلا، پیش از این از نمایشگرهای سفارشی طراحی شده استفاده کنید.

هیچ یک از این چیزها درست نیست، بنابراین فکر می‌کنم ارزش دارد به آنچه در گزارش گفته شده و چه چیزی گفته نشده نگاهی بیندازیم – و پیامدهای احتمالی آن چیست…

آنچه بلومبرگ گزارش می دهد ندارد گفتن

در حال حاضر همین اتفاق برای نمایشگرها خواهد افتاد. اپل با یک صفحه کاغذ سفید شروع می کند، تصمیم می گیرد که چه ویژگی هایی را می خواهد نمایشگرهایش داشته باشند (اهداف به ظاهر غیرممکن شامل) و سپس نحوه دستیابی به آنها را مشخص می کند.

برای شروع با بررسی زمینه ارائه شده در گزارش مفید است.

این شرکت تأسیساتی به مساحت 62000 فوت مربع در سانتا کلارا، کالیفرنیا، حدود 15 دقیقه از دفتر مرکزی اپل پارک خود، که در آنجا آزمایش تولید نمایشگرها را انجام می دهد، راه اندازی می کند. یک پردیس تحقیق و توسعه مشابه در تایوان دارد.

نتیجه باید صفحه نمایش هایی باشد که بسیار فراتر از هر چیزی که در حال حاضر در بازار موجود است باشد – به طور بالقوه جهشی بزرگ نسبت به صفحه نمایش های فعلی مانند تراشه های سری M در مقایسه با اینتل ارائه می دهد.