والپیپرهای جدید اپلیکیشن Home را از iOS 16 دانلود کنید

اکثر کاغذ دیواری های جدید شیب های انتزاعی تار در رنگ های مختلف هستند که در نسخه های روشن و تیره موجود هستند. همچنین سه والپیپر منظره وجود دارد. یکی دیواری سفید با آسمان آبی در پشت آن، یکی دیگر از کاغذ دیواری های گل های وحشی و دیگری یک میدان باز را نشان می دهد. در مجموع، 21 تصویر جدید وجود دارد که می توان از آنها به عنوان تصویر زمینه استفاده کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این تصاویر پس زمینه دارای رزولوشن 2000×2000 هستند که برای بیشتر صفحه نمایش های آیفون و آیپد بسیار کافی است. می توانید والپیپرهای جدید اپلیکیشن Home را در زیر دانلود کنید. مطمئن شوید که روی دکمه (i) کلیک کرده و تصویر زمینه با وضوح کامل را ذخیره کنید، سپس اگر از iPhone، iPad یا iPod touch استفاده می‌کنید، آن را از طریق برنامه Photos یا برنامه تنظیمات تنظیم کنید.

لازم به ذکر است که iOS 16 در حال حاضر به عنوان نرم افزار بتا برای توسعه دهندگان از طریق وب سایت Apple Developer در دسترس است. یک نسخه بتا عمومی نیز برای کاربرانی که در برنامه نرم افزار اپل بتا ثبت نام کرده اند در دسترس است. انتشار رسمی برای پاییز امسال برنامه ریزی شده است.

همچنین بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همانطور که قبلاً اشاره کردیم، این تصاویر پس زمینه را فقط در برنامه Home می‌توانید پیدا کنید، به این معنی که آنها را در گزینه‌های تصویر زمینه صفحه اصلی و قفل iOS نخواهید دید. خوشبختانه، ما توانستیم تصاویر اصلی را از فایل‌های داخلی iOS استخراج کنیم، بنابراین اکنون می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید تا از هر جایی استفاده کنید.

با iOS 16، اپل نسخه جدیدی از برنامه Home را با طراحی کاملاً تازه معرفی کرد. در میان تغییرات طراحی، این شرکت چندین والپیپر جدید را با iOS 16 به برنامه Home اضافه کرد و حتی تصاویر پس زمینه بیشتری با آخرین نسخه بتای توسعه دهندگان منتشر شده است.

چهارمین بتای iOS 16 که در روز چهارشنبه در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت، دو تصویر زمینه جدید به اضافه 10 والپیپر دیگر که با نسخه های بتا قبلی اضافه شده بودند، به برنامه Home اضافه می کند.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی