والپیپرهای سبز رنگ جدید آیفون 13 را از اینجا دانلود کنید

رنگ سبز جدید در آیفون 13 کاملاً تیره است، در حالی که رنگ سبز آلپاین در آیفون 13 پرو دارای بافتی مات است که کاملاً شبیه به رنگ سبز نیمه شب استفاده شده در سال 2019 است. آیفون 11 پرو. با وجود رنگ های جدید، آیفون 13 و آیفون 13 پرو به رنگ سبز دقیقاً مشخصاتی مشابه مدل های معرفی شده در سال گذشته دارند.

والپیپرها شبیه والپیپرهای اصلی آیفون 13 و آیفون 13 پرو هستند. به عنوان مثال، کاغذ دیواری آیفون 13 دارای چندین سایه رنگ در اشکال دایره ای است، در حالی که کاغذ دیواری آیفون 13 پرو با راه راه های روشن، آینده نگرانه تر به نظر می رسد. هر تصویر زمینه در نسخه های روشن و تاریک موجود است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در رویداد ویژه “Peek Performance” در روز سه شنبه، اپل از رنگ های جدید برای کل سری آیفون 13 رونمایی کرد. در حالی که آیفون 13 و آیفون 13 مینی اکنون در رنگ سبز در دسترس هستند، آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو با رنگ سبز آلپاین در دسترس هستند. – و آنها با کاغذ دیواری های جدید ارائه می شوند که با رنگ های جدید مطابقت دارند.

در ادامه می توانید والپیپرهای جدید آیفون 13 را با وضوح کامل دانلود کنید. حتماً روی دکمه (i) کلیک کرده و تصویر زمینه با وضوح کامل را ذخیره کنید، سپس اگر از iPhone، iPad یا iPod touch استفاده می‌کنید، آن را از طریق برنامه Photos یا برنامه تنظیمات تنظیم کنید.

همچنین بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی این شرکت همچنین تصاویر پس زمینه جدیدی را ایجاد کرده است که کاملاً با سایه های سبز دستگاه های جدید مطابقت دارد. اگرچه این والپیپرها با آپدیت iOS 15.4 هفته آینده برای کاربران آیفون 13 در دسترس خواهند بود، اما می توانید آنها را برای سایر دستگاه ها در زیر دانلود کنید.