وقتی هوم پاد این عملکرد صوتی مفید را یاد بگیرد، دستیار بهتری خواهد بود

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

چیزی که من انتظار دارم سیری یک روز یاد بگیرد این است که چگونه یک جلسه ضبط را شروع کند تا بتوانید افکار خود را بدون صفحه نمایش ثبت کنید. در حال حاضر، راه‌های دیگری برای جذب ایده‌ها از طریق دیکته وجود دارد. می‌توانید یادداشتی ایجاد یا اضافه کنید یا یادآوری کنید، اما عنصر صدای واقعی را از دست می‌دهد. حتی اگر ایده یک آهنگ را به تصویر نکشید، گاهی اوقات هنگام صحبت کردن به جای تایپ کردن یا بازی کردن با دیکته، کلمات راحت‌تر در جریان هستند.



[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

جای تعجب نیست که سیری در هوم پاد از من می‌پرسد از کدام تلویزیون اپل استفاده کنم. من پاسخ را با پاسخ خشنود کردم، سپس سیری قبل از ادامه، مرا به اپ استور هدایت کرد. هزینه ها

چگونه می تواند کار کند

باور کنید یا نه، ایجاد یک ضبط در Voice Memos یک تجربه بدون هندزفری نیست. سیری به اندازه کافی مهربان است که وقتی می گویید “ضبط یادداشت صوتی” برنامه Voice Memos را راه اندازی می کند، اما همچنان باید دکمه بزرگ قرمز ضبط را فشار دهید.

نوشتن آهنگ و تداعی اشعار با گیتار برای من بسیار جذاب است. اغلب اوقات، بهترین ایده های من هنگام دویدن، زیر دوش گرفتن، یا زمانی که قبل از رفتن به بیرون از خانه به چیزی فکر می کنم به ذهنم می رسد. چالش این فرآیند این است که اغلب ضبط کلمات و نحوه خواندن آنها بدون یادداشت صوتی دشوار است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


می توانید کارهای بیشتر من را در این آدرس دنبال کنید 9to5Mac و فضای کاوش شدهدر پادکست Happy Hour 9to5Mac به من گوش دهید و من را دنبال کنید توییتر و اینستاگرام!

این برنامه روی iPhone و iPad، Apple Watch و حتی Mac کار می کند. با این حال، هیچ برنامه یا ادغام Voice Memos در HomePod وجود ندارد، بنابراین سیری نمی داند با درخواست چه کند.

چند شب پیش چند موج اقیانوس از خوابیدن فاصله داشتم که فکری به ذهنم هجوم آورد. من ناامیدانه می خواستم این ایده را به تصویر بکشم بدون شکستن سیاهی با صفحه آیفون من آسان است، من یک هوم پاد مینی در اتاق خواب دارم، بنابراین می خواهم از سیری استفاده کنم! آن زمان بود که متوجه شدم HomePod هنوز یک ویژگی صوتی مفید برای یادگیری دارد.

اکنون چگونه کار می کند

ضبط یادداشت های صوتی نیز خواهد بود! امیدواریم به‌روزرسانی بزرگ بعدی نرم‌افزار HomePod در اواخر امسال شامل پشتیبانی از یادداشت‌های صوتی باشد. شما چی فکر میکنید؟ افکار خود را به اشتراک بگذارید – اما هنوز با یادداشت های صوتی در HomePod نه.

کار من را دنبال کنید

هوم پاد در طول سال ها مهارت های جدید زیادی کسب کرده است. آیا می‌دانستید که می‌توانید از طریق هوم پادهای خود از هوم پاد دیگری یا از برنامه Home اعلامیه‌ای ایجاد کنید؟ این یک ویژگی بسیار مناسب برای دستیار صوتی هوشمند است.