وکلای ضد انحصار وزارت دادگستری 10 دقیقه برای صحبت به نفع Epic درخواست می کنند

با این حال، به نظر غیرقابل انکار است که اپل در اینجا سخت ترین چالش را دارد. این نه تنها علیه اپیک گیمز بحث می‌کند، بلکه به طور مؤثری علیه موضعی است که وزارت دادگستری و دسته‌ای از ایالت‌های ایالات متحده مطرح کرده‌اند. همچنین با قوانین ضد انحصار پیشنهادی مخالفت می‌کند، که به طور بالقوه می‌تواند این تصمیم را در اینجا مورد بحث قرار دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

از نظر فنی، وزارت دادگستری برای هیچ یک از طرفین ظاهر نمی شود، اما استدلالی که ارائه می دهد از ادعای Epic حمایت می کند که اپ استور قوانین ضد تراست را نقض می کند.

زمینه

Epic در حال اعتراض به این حکم است که App Store یک انحصار نیست و استدلال می کند که هیچ راه دیگری برای توسعه دهندگان برای فروش برنامه های آیفون به جز از طریق اپل وجود ندارد. سازنده آیفون به نوبه خود استدلال می کند که دادگاه هنگام بررسی موضوع ضد جهت گیری اشتباه قانونی کرده است.

اپیک گیمز از اپل به دلیل عدم استفاده از پلتفرم پرداخت خود به جای خریدهای درون برنامه ای از طریق اپ استور شکایت کرد و اپل 30 درصد کاهش داد.

علاوه بر این، دادستان های کل از 35 ایالت ایالات متحده نیز برای ارائه خلاصه ای دوستانه که بار دیگر استدلال می کند که اپل دارای اختیارات انحصاری است، متحد شده اند.

وکلای ضد انحصار DOJ می خواهند استدلال های شفاهی ارائه کنند

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی وکلای ضد انحصار وزارت دادگستری درخواست کرده‌اند تا 10 دقیقه بحث شفاهی را در اعتراض آتی اپل علیه اپیک گیمز انجام دهند. وزارت دادگستری می‌خواهد گزارش کتبی قبلی خود را پیگیری کند، که استدلال می‌کند دادگاه در تشخیص اساساً به نفع اپل اشتباه کرده است.

مقامات ضد انحصار گفتند که از هیچ یک از طرفین در مناقشات جاری حمایت نمی کنند، اما نگران هستند که تصمیم دادگاه بدوی قانون شرمن، قانون اصلی ضد انحصار کشور را به اشتباه تفسیر کند. روز جمعه، مقامات ایالات متحده درخواست 10 دقیقه زمان بحث شفاهی کردند.

«ایالات متحده معتقد است که مشارکت خود در استدلال شفاهی برای دادگاه مفید خواهد بود، به ویژه در توضیح اینکه چگونه اشتباهات (در تفسیر قانون ضد انحصار) می تواند به طور مادی به اعمال قانون ضد انحصار فراتر از زمینه خاص این مورد آسیب برساند. وزارت در پرونده نوشت.

اپل 10 دقیقه از زمان Epic را می خواهد

دادگاه حکم داد که اپل باید به توسعه دهندگان اجازه دهد تا کاربران برنامه را به پلتفرم های پرداخت خارجی هدایت کنند، اما دریافت که این شرکت معیارهای قانونی را برای انحصار در نظر گرفتن ندارد – و بنابراین به فروشگاه های برنامه رقابتی برای برنامه های iOS اجازه نمی دهد. اپل و اپیک گیمز در مورد جنبه‌های مختلف این تصمیم اعتراض کرده‌اند.

دو چیز مسلم است: این یک مبارزه سخت خواهد بود و در نهایت توسط دادگاه عالی ایالات متحده تصمیم گیری خواهد شد.

رویترز گزارش می دهد که وزارت دادگستری اکنون از دادگاه اجازه درخواست کرده است تا به مدت 10 دقیقه در جریان استیناف صحبت کند.

به نظر می رسد محتمل است که دادگاه به وزارت دادگستری چراغ سبز برای صحبت نشان دهد. با توجه به اینکه موضع این وزارتخانه این است که دادگاه تفسیر بسیار محدودی از قانون ضد انحصار در حکم به نفع اپل اتخاذ کرده است، منطقی به نظر می رسد که این زمان از زمان Epic کسر شود.

بر اساس اسناد دادگاهی که روز جمعه ارائه شد، مقامات وزارت دادگستری ایالات متحده درخواست کرده‌اند تا در اعتراضات شفاهی ماه آینده در شکایت اپیک گیمز خالق «فورت‌نایت» علیه اپل شرکت کنند. […]

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


تصمیم اولیه یک مصالحه بود – همان چیزی که ما پیش بینی کردیم – و ممکن است تصمیم تجدیدنظر نیز جایی بین این دو موضع قرار گیرد.

بخش ضد انحصار وزارت دادگستری آنچه را که خلاصه نامه دوستانه نامیده می شود ارائه کرده است – بیانیه ای از طرف غیرمجاز که قرار است به دادگاه در تصمیم گیری صحیح کمک کند. اگرچه از نظر فنی خنثی است و به عنوان “از هیچ یک از طرفین حمایت نمی کند” برچسب گذاری شده است، اما ارسالی DOJ به استدلال Epic مبنی بر اینکه اپل کنترل انحصاری بازار برنامه های iOS را در اختیار دارد، تقویت می کند.

هر یک از طرفین زمان بسیار محدودی برای ارائه استدلال های شفاهی خود خواهند داشت. اپل با اذعان به اینکه وزارت دادگستری واقعاً از طرف Epic در دادگاه تجدید نظر حمایت می کند، درخواست کرد که 10 دقیقه از زمان اختصاص داده شده به وکلای Epic کسر شود.

گرفتن 9to5Mac