وکلا می گویند ممنوعیت آیفون در کلمبیا ناقض حقوق بشر اپل است

سازنده آیفون هیچ یک از حقایق را رد نمی کند. او تصدیق می کند که از فناوری ثبت اختراع اریکسون استفاده می کند و اعتراف می کند که مجوز خود را تمدید نکرده است و بنابراین در حال حاضر حق ثبت اختراع را نقض می کند. به نظر می رسد امیدوار است که بتواند فشار قانونی کافی را اعمال کند تا اریکسون را مجبور به پذیرش پرداخت کمتری کند، در حالی که شرکت سوئدی با درخواست ممنوعیت آیفون، همین کار را برعکس انجام می دهد.

قاضی گیلستراپ فکر نمی‌کند که ممکن است – در نتیجه اقدامات قهری در سایر حوزه‌های قضایی – برای صدور مجوز با اریکسون مذاکره کند، “آسیب قریب‌الوقوع و جبران‌ناپذیری” برای اپل است. پرونده تگزاس فراند در ماه دسامبر به محاکمه می رود و تا سپتامبر اپل و اریکسون باید در میانجیگری رسمی شرکت کنند […]

خلاصه اجرایی این است که آیفون ها و آیپدهای 5G از فناوری ثبت اختراع متعلق به اریکسون استفاده می کنند. اپل مجوز این فناوری را صادر کرده است، اما از مبلغی که برای این مجوز دریافت می شود راضی نیست و به همین دلیل پرداخت را متوقف کرده است.

اپل با ارائه یک درخواست اضطراری در منطقه شرقی تگزاس به دنبال خسارت از اریکسون برای ضررهایش در کلمبیا پاسخ داد. او همچنین دعاوی متقابل مختلفی را علیه اریکسون مطرح می کند.

قاضی به وکلای اپل گفت که اگر دوباره همین کار را انجام دهند، او را سرگرم نمی کند.

شما فکر می کنید که این دو شرکت معنای حل و فصل اختلاف را در یک اتاق هیئت مدیره به جای مجموعه ای از دادگاه ها در سراسر جهان تشخیص می دهند، اما تا کنون هیچ نشانه ای از سازش از طرفین وجود نداشته است.

مانند ثبت اختراعات فوس گزارش داد، قاضی تگزاس درخواست اپل را رد کرد – اما همچنین این شرکت را به دلیل سوء استفاده از روند حرکت اضطراری برای یک موضوع غیر اضطراری محکوم کرد.

یک مشکل رویه ای نیز وجود دارد. اپل باید یک حرکت منظم انجام می داد تا یک حرکت اضطراری جنبش. قاضی گیلستراپ توضیح می‌دهد: «تحریم‌های اضطراری باید فقط در شرایط واقعاً تخفیف‌دهنده ارائه شوند و نباید به‌عنوان وسیله‌ای برای دستیابی به برنامه اطلاعاتی سریع و رسیدگی در دادگاه مورد استفاده قرار گیرند» و «به این نتیجه می‌رسد که اپل از قوانین مربوط به اقدامات اضطراری سوء استفاده کرده و نادرست به کار برده است. در این دادگاه

با این حال، استفاده غیرمجاز از اختراعات دقیقاً یک “فعالیت اقتصادی اساسی” نیست که توسط هنر محافظت می شود. 8.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

این بدان معنی است که این شرکت در حال حاضر حق ثبت اختراعات اریکسون را نقض می کند و شرکت سوئدی به دنبال ممنوعیت آیفون در تعدادی از کشورها است، به عنوان مثال قوانینی علیه واردات و فروش آیفون و آیپدهای 5G.

اریکسون موفق شد اولین آنها را در کلمبیا بدست آورد. دادگاه دستور توقف تمام فروش آیفون در این کشور را صادر کرد و از اپل خواست اطمینان حاصل کند که فروشندگانش از این ممنوعیت مطلع هستند.

عکس: Patrick Gruban/CC BY-SA 2.0

اپل از هر یک از طرفین درگیر درخواست کمک اضطراری می کند.

  • اریکسون
  • شرکت حقوقی کلمبیایی او (OlarteMoure)
  • کارلوس آر. اولارته (شریک نامی این شرکت و وکیل اصلی اریکسون)
  • دادگاه مدنی شماره 43 از ناحیه بوگوتا

هیچ کس یکی از مدیران اپل را در کلمبیا برهنه نگذاشت و یا بدون اجازه نمونه خون گرفت. با گسترش، هنر. 8 UDHR «همچنین حق شما برای توسعه هویت شخصی و ایجاد دوستی و سایر روابط را پوشش می دهد. این شامل حق مشارکت است ضروری اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اوقات فراغت. (تأکید اضافه شده است)

البته این بدان معنا نیست که هر بار که با یک قاضی مخالفت می کنید، این ماده اعمال می شود. […]

اپل از هیچ تلاشی برای لغو حکم آیفون/آی‌پد کلمبیایی اریکسون در مورد پتنت ضروری استاندارد 5G (SEP) دریغ نمی‌کند و اکنون اریکسون، وکلای آن و دادگاهی را که دستور این حکم را صادر کرده است متهم به نقض حقوق اولیه بشر کرده است. هنر 8 اعلامیه معروف جهانی حقوق بشر. نمی‌دانم آینده چیست – حق رای برای آیفون‌ها؟

نکته اصلی در اینجا این است که هر دو جامعه آسیب پذیر هستند. اریکسون، زیرا قطع همزمان جریان درآمد حاصل از فروش محصول و حق امتیاز ثبت اختراع، آن را از نظر مالی در موقعیتی نامطمئن قرار می دهد. اپل، زیرا عواقب مالی ممنوعیت فروش آیفون در بازارهای بزرگ، مقادیر زیادی پول را در معرض خطر قرار می دهد.

فلوریان مولر، کارشناس ثبت اختراع، از نظریه اپل که در این مورد اعمال می شود، تحت تأثیر قرار نگرفته است.

اپل به‌ویژه از اینکه وکلای اریکسون به نمایندگی‌های فروش اپل نامه می‌نویسند، ناراحت است تا اطمینان حاصل کنند که از ممنوعیت فروش آیفون‌ها آگاه هستند – که مولر خاطرنشان می‌کند، با توجه به اینکه وکلای اپل دقیقاً همین کار را در اختلاف پتنت با سامسونگ انجام دادند، اعتراض جالبی است.

گرفتن 9to5Mac

در جدیدترین چرخش عجیب در نبرد نقض حق ثبت اختراع بین اپل و اریکسون، شرکت کوپرتینویی به ممنوعیت آیفون در کلمبیا با ادعای نقض حقوق بشر خود پاسخ داد.

هر کس حق دارد برای اعمالی که حقوق اساسی را که توسط قانون اساسی یا قانون به او اعطا شده است، از محاکم ملی صالح استفاده کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اگر می خواهید پیشینه را با جزئیات بیشتری درک کنید، ما آن را در اینجا خلاصه کرده ایم.

قاضی به اپل هشدار می دهد که از روند قانونی سوء استفاده نکند

در ماده 8 اعلامیه جهانی حقوق بشر آمده است:

اپل که از هشدار یک قاضی آمریکایی به دلیل سوء استفاده از روند قانونی دلسرد نشده بود، یک گام واقعاً فوق العاده به عقب در کلمبیا برداشته است. ثبت اختراعات فوس از نو:

این شرکت تنها چند روز پس از اخطار یک قاضی آمریکایی مبنی بر عدم سوء استفاده از سیستم قانونی با ارائه درخواست های اضطراری برای موارد غیر اضطراری، درخواست کمک اضطراری در کلمبیا کرد.

زمینه

«چنین رفتاری ضامن و احتمالاً منجر به تحریم علیه آن خواهد شد [Apple]”

اپل می گوید ممنوعیت آیفون نقض حقوق بشر است