ویجت Home برای HomeKit با پشتیبانی از سنسور، بیشتر به روز شد

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی علاوه بر ویژگی‌های جدید، به‌روزرسانی امروز پشتیبانی از VoiceOver و سایر ویژگی‌های دسترسی و همچنین رفع اشکالات عمومی را بهبود می‌بخشد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برای مثال، پانل‌های ویجت اکنون می‌توانند پیکربندی‌های 1×1، 3×1، 4×2، 3×3 یا 4×4 داشته باشند. در iPad نیز گزینه‌هایی برای 3×6 یا 4×8 وجود دارد.

ویجت Home برای HomeKit نسخه 1.1.0 سرانجام از سنسورها پشتیبانی می کند، بنابراین اکنون می توانید آنها را به پنل ویجت خود اضافه کنید. رابط کاربری ویجت ها نیز کمی بازطراحی شده است تا با طراحی iOS 15 سازگاری بیشتری داشته باشد و کاربران نیز اندازه های مختلف پنل را پیدا خواهند کرد.

یکی دیگر از تغییرات بزرگی که با به روز رسانی به وجود می آید، امکان اجرای میانبرها به طور مستقیم از ویجت ها به جای اینکه ابتدا برنامه را باز کنید، است. هنگام ویرایش یک پنل ویجت، کاربران می توانند آن را با فضاهای خالی بهتر سازماندهی کنند، و حتی یک کادر جستجو برای کمک به شما در یافتن نمادهای خاص برای ویجت ها وجود دارد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


خواندن آخرین ها را فراموش نکنید 9to5Mac مقالاتی در مورد Apple HomeKit.

Home Widget برای HomeKit احتمالاً یکی از جالب‌ترین برنامه‌ها برای بهبود تجربه شما با لوازم جانبی مجهز به HomeKit در iOS است. دسترسی سریع به اتوماسیون خانگی را مستقیماً از صفحه اصلی شما ارائه می دهد. این برنامه در روز چهارشنبه با برخی ویژگی های جدید هیجان انگیز از جمله پشتیبانی از سنسور، اندازه های مختلف پنل و موارد دیگر به روز شد.

ویجت خانه برای HomeKit است به صورت رایگان در اپ استور موجود است، اگرچه برخی از ویژگی ها نیاز به اشتراک ماهانه دارند که فقط 49 سنت هزینه دارد. اگر ترجیح می دهید، مجوز مادام العمر با قیمت 8.99 دلار نیز وجود دارد.