ویدیوهای آیفون 13 محافظ سرامیکی و مقاومت در برابر پاشش آب را افزایش می دهند

[ad_1]

اپل امروز دو ویدیوی جدید آیفون 13 را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که یکی از شیشه های محافظ سرامیکی و دیگری توانایی گوشی در مقاومت در برابر پاشش آب را تبلیغ می کند.

در هر دو تبلیغات از شعار “Relax, it’s the iPhone” برای اولین بار برای آیفون 12 استفاده شد.

“Edge” نمای نزدیک از یک آیفون را نشان می دهد که بالای لبه میز قرار دارد. او یک تماس دریافتی دریافت می کند و لرزش باعث می شود او بیشتر و بیشتر از لبه میز حرکت کند. زاویه دوربین کاهش می یابد تا زمانی که از پایین به گوشی نگاه کنیم. لرزش دیگری آن را جلوی دوربین می اندازد و می شنویم که به زمین برخورد می کند. شعار ‘Relax is iPhone’ ظاهر می شود، سپس می شنویم که همچنان به لرزش ادامه می دهد. شما هرگز تلفن را روی زمین نمی بینید.

«Shake» زنی را نشان می‌دهد که روی یک صندلی در لبه یک استخر شنا نشسته است و موسیقی دارد. مثل من سرداین توسط Bekon بازی. سگی استخر را کنار چشمانش می گذارد، سپس داخل آن می پرد. او به اطراف شنا می کند، پیاده می شود و می آید کنار صندلی عرشه ایستاده و به زن نگاه می کند. چشمانش گشاد می شوند و سگ می لرزد و آب به هر طرف پرواز می کند. این ویدیو یک نمای آهسته زیبا از آن را نشان می دهد. حرکت آهسته همچنان ادامه دارد که قطرات آب در پشت گوشی فرود می آیند. زن آب را از روی گوشی تکان می دهد و شعار “ریلکس، این آیفون است” ظاهر می شود.

در زیر می توانید هر دو ویدیوی آیفون 13 را تماشا کنید.

ما برای اولین بار در ماه مارس سال گذشته شاهد شعار “Relax is the iPhone” برای ارتقای دوام آیفون 12 قبلی بودیم.

در آگهی به نام آشپزی کردنیک آشپز دست و پا چلفتی با خواندن مراحل روی آیفون 12 خود سعی می کند دستوری را یاد بگیرد. نتیجه این است که مقدار زیادی سس روی آیفون می ریزد، آن را پر از آرد می کند و اغلب با آسیاب فلفل به گوشی هوشمند ضربه می زند. وقتی تبلیغ به پایان می رسد، آشپز یک بار دیگر آیفون 12 خود را داخل سینک می اندازد و سپس آن را زیر آب جاری تمیز می کند. پایدارتر از همیشه. راحت باش، این آیفون است،» اینگونه به پایان می رسد آگهی.

این شعار در یکی دیگر از تبلیغات پایداری در همان ماه استفاده شد.

این آگهی سرگرم کننده 30 ثانیه ای با عنوان “Fumble” زنی را نشان می دهد که هنگام صحبت با تلفن، به طور تصادفی آیفون خود را در خیابان رها می کند. آیفون 12 به زمین می افتد و همانطور که انتظار دارید هیچ اتفاقی برای آن نمی افتد. «آیفون 12 با پوسته سرامیکی. قوی تر از هر شیشه گوشی هوشمند راحت باشید، این آیفون است،” اپل در توضیحات ویدئو می گوید.

بار دیگر در جولای سال گذشته برای تبلیغاتی استفاده شد که در آن کشاورز یک آیفون را در انبار کاه گم می کند و از ساعت اپل خود برای پیدا کردن و بازیابی آن استفاده می کند. اپل بعداً این تبلیغات قدیمی را از کانال یوتیوب خود حذف کرد تا از سردرگمی افراد بین مدل های قدیمی و فعلی جلوگیری کند.

حتی با وجود اینکه آیفون 14 قرار است در ماه سپتامبر عرضه شود، آیفون 13 همچنان به فروش خوب خود ادامه می دهد.

رشد حجم در بخش فوق پریمیوم توسط اپل و سامسونگ انجام شد. آیفون 13 پرو مکس و آیفون 13 پرو با هم بیش از دو سوم از حجم فروش را در بخش قیمت فوق‌العاده به خود اختصاص دادند. این به دلیل رشد قوی حجم در ایالات متحده، چین و اروپای غربی بود. در چین، فروش در بخش قیمت بیش از 1000 دلار در سه ماهه اول 2022، 176 درصد رشد سالیانه داشته است. این بخش به تنهایی بیش از یک پنجم ارزش بازار گوشی های هوشمند در چین را در طول سه ماهه به خود اختصاص داد. اپل به عنوان برنده بزرگ از کاهش هواوی در بازار پریمیوم ظاهر شد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی