ویرایش iMessages: راهنمای iPhone iOS 16

[ad_1]

برنامه Messages با iOS 16 به‌روزرسانی‌های جالبی دریافت می‌کند. یکی از ویژگی‌های اصلی، امکان ویرایش iMessages در آیفون پس از ارسال آنها است. برای بررسی عملی نحوه عملکرد این ویژگی و محدودیت‌های آن، ادامه مطلب را بخوانید.

توسط Mosyle، تنها پلتفرم یکپارچه اپل برای شما آورده شده است. Mosyle به طور کامل 5 برنامه مختلف را تنها در یک پلت فرم اپل یکپارچه می کند. سازمان‌ها می‌توانند به‌طور خودکار همه دستگاه‌های اپل خود را مستقر، مدیریت و محافظت کنند. برای یادگیری نحوه قرار دادن ناوگان اپل خود در خلبان خودکار با قیمتی که باورش سخت است، یک حساب کاربری رایگان درخواست کنید.

برنامه پیام‌های اپل چندین ویژگی جدید با iOS 16 دریافت کرد. سه ویژگی اصلی عبارتند از: قابلیت ویرایش iMessages، لغو کامل iMessages و علامت‌گذاری پیام‌های متنی به عنوان خوانده نشده.

در زیر نحوه ویرایش iMessages در آیفون را مشاهده خواهیم کرد. ما همچنین یک راهنمای اختصاصی در مورد نحوه عملکرد قابلیت لغو iMessage داریم:

ویرایش iMessages: ویژگی آیفون چگونه در iOS 16 کار می کند

  1. در حال اجرای iOS 16 در آیفون، برنامه Messages را باز کنید
  2. مکالمه و پیامی را که می خواهید ویرایش کنید پیدا کنید
  3. فشار طولانی روی پیام
  4. چیدن از ویرایش کنید
  5. تغییرات خود را انجام دهید و دکمه را فشار دهید نماد علامت چک آبی
  6. ویرایش iMessages تا 15 دقیقه پس از ارسال کار می کند و در مجموع به 5 ویرایش محدود می شود که ویرایش ها برای شخصی که با او چت می کنید قابل مشاهده است.
  7. می‌توانید روی «ویرایش شده» در زیر پست ضربه بزنید تا پست(های) اصلی و ویرایش شده را ببینید، روی «پنهان کردن ویرایش‌ها» ضربه بزنید تا فقط آخرین ویرایش را ببینید.

ویژگی Edit iMessage در iOS 16 چگونه است:

iMessages آیفون 1 را ویرایش کنید

پس از زدن ویرایش، روی متن ضربه بزنید و تغییرات خود را انجام دهید، پس از اتمام روی علامت آبی رنگ سمت راست ضربه بزنید.

پس از استفاده از قابلیت ویرایش iMessage، متنی را خواهید دید که با “Edited” در کنار رسید خوانده شده مشخص شده است. اگر روی آن ضربه بزنید، می توانید تمام تکرارهای پیام را ببینید.

محدودیت های iMessage را تغییر دهید

هنگام استفاده از قابلیت لغو iMessage در iOS 16، اپل هشدار می‌دهد که کاربران نسخه‌های قدیمی‌تر iOS، پیام اصلی و سپس پیام‌های بعدی را که با «Edited To» پیش‌گفتار «Edited To» قبل از پیام به‌روزرسانی شده در نقل قول مشاهده می‌کنند.

همانطور که انتظار دارید، پیام های متنی SMS قابل ویرایش نیستند.

برای کسانی که از iOS 16 استفاده می کنند و پیامی را می فرستند و سپس ویرایش می کنند، هشداری را در زیر پیام ویرایش شده می بینند.

محدودیت دیگر، همانطور که در بالا ذکر شد، این است که فقط تا 15 دقیقه پس از ارسال می توانید iMessages را ویرایش کنید. با این حال، در صورت لزوم می توانید یک پیام را 5 بار تغییر دهید.

این مقاله توسط Mosyle، تنها پلتفرم یکپارچه اپل برای شما آورده شده است. Mosyle به طور کامل 5 برنامه مختلف را در یک پلتفرم فقط اپل ادغام می کند و به کسب و کارها اجازه می دهد تا به طور خودکار همه دستگاه های اپل خود را مستقر، مدیریت و محافظت کنند. همین امروز برای یک حساب کاربری رایگان درخواست دهید و دریابید که چگونه می‌توانید ناوگان اپل خود را با قیمتی که باور کردنش سخت است، در حالت خلبان خودکار قرار دهید.

درباره iOS 16 بیشتر بدانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی