ویندوز در مک M1: نحوه اجرای مجازی سازی ARM [Video]

معیار مجازی سازی Windows در M1 Mac ARM
بالا: امتیازات Geekbench مجازی سازی M1 Mac mini ARM ویندوز، پایین: امتیازات Surface Pro X

به طور چشمگیری، M1 Mac mini مارتین بسیار بهتر از مایکروسافت عمل کرد سرفیس پرو ایکس…نزدیک به دوبرابر کردن امتیاز تک هسته ای و رسیدن نزدیک به 2000 امتیاز بالاتر در امتیاز چند هسته ای. مطمئناً، این یک رایانه رومیزی مانند مک مینی نیست، اما می توانید تقریباً همان عملکرد را با آن داشته باشید M1 مک بوک ایر 999 دلاریرقیبی نزدیکتر به سرفیس پرو ایکس 999 دلار.

در این بین، برنامه‌هایی مانند CrossOver را دیده‌ایم که از برنامه‌های ویندوز در Mac Silicon Apple از طریق شبیه‌سازی پشتیبانی می‌کنند. و Parallels به تازگی اعلام کرد که نسخه ای از نرم افزار مجازی سازی ویندوز خود را در دست ساخت دارد که سازگاری M1 را دارد.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

یک نکته جالب در پس زمینه ویندوز در M1 Mac این است که مجوز فعلی مایکروسافت به اپل اجازه نمی دهد از نسخه ARM ویندوز 10 خود استفاده کند (زیرا از قبل نصب نشده است). و قبلاً، مایکروسافت گفته بود که هیچ خبری برای به اشتراک گذاشتن در چه زمانی ندارد لبه در مورد این سوال پرسیده شد که تغییراتی را برای اجازه دادن به Boot Camp در ARM Macs ایجاد می کند.

هفته گذشته شاهد اولین مجازی سازی موفق ARM ویندوز 10 در مک M1 بودیم. خبر خوب این است که او حتی “بسیار سرزنده” به نظر می رسید. اکنون ما یک پیش نمایش مفید و عملکرد واقعی در یک ویدیوی جدید داریم، از جمله M1 Mac mini که Surface Pro X مایکروسافت را منفجر می کند.

به عنوان یادآوری، مشکل اینجاست که ویندوز به طور رسمی بر روی مک های اپل Silicon اجرا می شود…

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


الکساندر گراف اولین کسی بود که مجازی سازی ARM ویندوز را با موفقیت در Mac M1 اجرا کرد. او از شبیه ساز ماشین متن باز QEMU و پیش نمایش داخلی ویندوز استفاده کرد.

اکنون، بر اساس کار گراف، نسخه جدیدی از آن وجود دارد لانچر منبع باز ACVM (توسط خاوس تیان و 3 مورد دیگر) که با QEMU برای اجرای ARM Windows در ARM Mac کار می کند.

نحوه اجرای ARM Windows در M1 Mac

کریگ فدریگی، معاون مهندسی نرم‌افزار اپل، می‌گوید که نسخه ARM ویندوز 10 ممکن است به صورت بومی روی مک‌های Apple Silicon M1 اجرا شود، اما «واقعاً با مایکروسافت برابری می‌کند».

یوتیوبر مارتین نوبل یک ویدیوی مفید از روند اجرای مجازی سازی ARM Windows بر روی Apple Silicon و همچنین بینشی در دنیای واقعی از عملکرد کلی چشمگیر با توجه به اینکه یک راه حل غیررسمی است، به اشتراک گذاشت.