ویژگی «اعلام پیام‌ها با سیری» برای دارندگان AirPods در iOS 13.2 برمی‌گردد.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

ویژگی «اعلام پیام‌ها با سیری» در ابتدا برای iOS 13 وعده داده شده بود، اما به دلیل عجله اپل برای عرضه iOS 13 به موقع برای عرضه آیفون 11، به «اواخر امسال» به تعویق افتاد. در iOS 13.1 نیز وارد نشد، اما بازگشت در نسخه بتای توسعه دهنده iOS 13.2 که به تازگی منتشر شده است.

اعلام پیام‌ها با سیری با برنامه‌های شخص ثالث و همچنین پیام‌ها کار می‌کند، اما توسعه‌دهندگان باید به‌روزرسانی کنند تا از این ویژگی پشتیبانی کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

کیف شفاف آیفون 11


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به طور پیش فرض، اعلام پیام ها با سیری غیرفعال است. می‌توانید با رفتن به تنظیمات -> سیری و جستجو -> اعلام پیام‌ها آن را فعال کنید. در پیکربندی پیش‌فرض، وقتی به پیامی پاسخ می‌دهید، سیری آنچه را که به شما پاسخ داده است، می‌خواند. می‌توانید با فعال کردن تنظیمات «پاسخ بدون تأیید» این کار را ساده‌تر کنید، به این معنی که سیری پیام دیکته‌شده شما (به‌عنوان متن رونویسی‌شده) را بدون بررسی اولیه با شما بازمی‌گرداند.

برای لذت بردن از این ویژگی باید کاربر آیفون و ایرپاد باشید. با استفاده از AirPods در گوش، می توانید به پیام های متنی دریافتی گوش دهید و به آنها پاسخ دهید. سیری پیام را رونویسی می کند تا بتوانید متن را بدون نگاه کردن به تلفن یا ساعت خود بشنوید. سپس می توانید بدون نیاز به گفتن “Hey Siri” فوراً نادیده بگیرید یا پاسخ دهید.

هشدار پیام دریافتی با صدای هشدار ویژه ای ارائه می شود که با آهنگ متن معمولی متفاوت است. سیری قبل از خواندن پیام، پیام را با عبارتی مانند “زک می گوید” معرفی می کند. اگر متن دیگری از همان فرستنده دریافت شود، توضیحات خود را طوری تنظیم می کند که به طور طبیعی مکالمه را ادامه دهد.

متأسفانه، به Apple H1 AirPods یا «هدفون‌های خاص Beats» (احتمالاً Powerbeats Pro سازگار با H1) نیاز دارد و با هدفون‌های بلوتوث شخص ثالث کار نمی‌کند. اعلام پیام‌ها با سیری در iOS 13.2 است که نشان می‌دهد آماده ارسال است. با این حال، با توجه به برنامه‌ریزی حواس‌پرور اپل اخیرا، هیچ تضمینی وجود ندارد که این ویژگی در نسخه‌های بعدی باقی بماند.