ویژگی جدید حساب پس انداز پربازده اپل کارت ممکن است در شرف راه اندازی باشد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

تغییرات در back-end همچنین به @aaronp613 کمک کرد تا راه اندازی قریب الوقوع Apple Pay Later را شناسایی کند. فقط یک روز قبل این ویژگی بالاخره عرضه شد.

این تغییر ابتدا توسط @aaronp613 در توییتر، که فایل جدیدی را در بک‌اند اپل مشاهده کرد که حساب پس‌انداز کارت اپل را تبلیغ می‌کرد. در حالی که اپل برنامه های خود را برای حساب پس انداز کارت اپل در ماه اکتبر اعلام کرد، این شرکت جدول زمانی خاصی را در مورد زمان راه اندازی این ویژگی به اشتراک گذاشت.

حساب پس انداز جدید فقط برای کاربران اپل کارت، از جمله مالکان و مالکان مشترک، در دسترس خواهد بود. اپل کارت فقط در ایالات متحده موجود است.

کاربران همچنین می توانند موجودی این حساب پس انداز پربازده را مستقیماً در برنامه کیف پول ردیابی کنند. یک دکمه جدید “حساب پس انداز” در رابط اپل کارت وجود خواهد داشت. با ضربه زدن روی آن، لیستی از تراکنش ها و نموداری که رشد حساب را نشان می دهد، نمایش داده می شود. همچنین می توانید آن را به راحتی از بانک خود برداشت کنید.

حساب پس انداز کارت اپل به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار پاداش های نقدی روزانه خود را به حساب واریز کنید. بنابراین وقتی با Apple Card خود درآمد روزانه کسب می کنید، می توان آن پول را به طور خودکار به حساب پس انداز بالا در برنامه کیف پول واریز کرد.

شانس را دنبال کنید: توییتر، اینستاگرامو ماستودون

حساب پس انداز کارت اپل، یک ادغام جدید برای برنامه کیف پول اولین بار در ماه اکتبر اعلام شد، ممکن است بالاخره در شرف راه اندازی باشد. طبق گزارش‌ها، اپل در حال ایجاد تغییراتی در کد بک‌اند خود است تا برای راه‌اندازی کامل ویژگی جدید آماده شود…

به روز رسانی در 13 آوریل 2023: جدید شواهد و مدارک اکنون پیشنهاد می کند که Apple Pay Later در 17 آوریل 2023 فعال شود.

حساب پس انداز اپل کارت با مشارکت گلدمن ساکس، که شریک اپل برای خود اپل کارت نیز می باشد، اداره خواهد شد. مشخص نیست که این حساب دقیقاً چه درصدی را به عنوان سود پرداخت می کند، اما حساب پس انداز آنلاین موجود گلدمن بازده سالانه 3.75٪ را ارائه می دهد.

علاوه بر واریز روزانه نقدی مستقیم به حساب پس انداز، کاربران اپل کارت می توانند با استفاده از یک حساب بانکی مرتبط یا موجودی Apple Cash خود، پول اضافی را نیز واریز کنند.