ویژگی جدید iOS 16 CarPlay می‌تواند به شما امکان می‌دهد تا برای سوخت از صفحه ماشین خود پرداخت کنید

رویترز با زنجیره پمپ بنزین HF Sinclair درباره ویژگی جدید صحبت کرد که حدود 1600 پمپ بنزین در ایالات متحده را اداره می کند. سینکلار گفت که قصد دارد از این فناوری استفاده کند و از اینکه “مصرف کنندگان می توانند وارد ایستگاه سینکلر شوند و سوخت را از صفحه ناوبری خودروی خود خریداری کنند” هیجان زده است.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

برنامه‌های سوخت‌گیری باید «عملکرد معنی‌دار» مربوط به رانندگی را فعال کنند و نمی‌توانند به سادگی فهرستی از پمپ بنزین‌های اطراف باشند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


iOS 16 در حال حاضر در مرحله بتای توسعه دهندگان است و پاییز امسال در دسترس همه قرار خواهد گرفت. مشخص نیست چه مدت پس از آن مشتریان باید منتظر بمانند تا یک زنجیره پمپ بنزین اپلیکیشن سوخت‌گیری با قابلیت CarPlay را عرضه کند.

برنامه جدید سوخت‌گیری CarPlay و مدل‌های وظایف رانندگی به فعالیت‌های پشتیبانی شده قبلی مانند صدا، پیام‌رسانی، شارژ خودروی الکتریکی، پارکینگ و سفارش فست فود می‌پیوندند.

طبق دستورالعمل اپل برای توسعه‌دهندگان، برنامه‌های انجام کارهای رانندگی باید به فعال کردن کارهایی که افراد در حین رانندگی باید انجام دهند و مرتبط با مسیریابی نیستند کمک کند (به عنوان مثال، ویژگی یافتن فروشگاه‌های اطراف مجاز نیست، زیرا انتظار می‌رود مشتریان از اپلیکیشن Maps برای این منظور). نمونه‌ای از یک برنامه کاربردی وظیفه رانندگی بالقوه ابزاری برای کمک به ثبت مسافت پیموده شده برای هزینه‌های سفر کاری است.

در کوتاه مدت، چیز جدیدی برای CarPlay در iOS 16 اضافه شدن دسته‌های برنامه‌های پشتیبانی‌شده جدید برای «وظایف سوخت و رانندگی» است، طبق صفحه نمای کلی ویژگی‌های iOS 16. رویترز امروز گزارش می‌دهد که برخی از زنجیره‌های پمپ بنزین در حال آماده‌سازی برای پذیرش هستند. از این مزیت برخوردار است و به رانندگان اجازه می دهد تا هزینه سوخت را از طریق مرکز اطلاعات سرگرمی خودرو پرداخت کنند.

این برنامه‌های جدید CarPlay به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهند تا برنامه‌هایی ایجاد کنند که به کاربران کمک می‌کند از خودروی خود سوخت‌گیری کنند، به اطلاعات جاده‌های عوارض دسترسی داشته باشند و از صفحه نمایش مجهز به CarPlay کمک بکسل دریافت کنند.

بیشتر توجه در WWDC به نسل بعدی CarPlay اپل معطوف بود، اما این تجربیات تا چندین سال در خودروها ظاهر نمی‌شوند.

رویترز همچنین به نقل از دونالد فریدن از P97 Networks که زیرساخت های پشت پرداخت دیجیتال سوخت را مدیریت می کند، نقل می کند. فریدن می‌گوید با شرکت‌های نفتی صحبت کرده است که می‌خواهند برنامه‌هایشان با CarPlay کار کنند، اگرچه هیچ برندی به صراحت نامی ندارد.