ویژگی CarKey آیفون آینده که در صفحه‌های حریم خصوصی iOS 13.6 توضیح داده شده است

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

Adorama 4 جولای فروش اپل


همانطور که توسط اپل توضیح داده شده است، برنامه Wallet به زودی به شما امکان می دهد کلیدهای مجازی ماشین سازگار با “وسایل نقلیه خاص” را اضافه کنید.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

اطلاعات حریم خصوصی اپل توضیح می دهد که اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده شما از خودرو، مانند زمانی که قفل وسیله نقلیه را قفل یا باز می کنید، حفظ نمی کند. با این حال، خودروساز ممکن است این نوع اطلاعات را جمع‌آوری کند و اپل از کاربران می‌خواهد به سیاست حفظ حریم خصوصی خودروساز خود مراجعه کنند.

مدتی است که در مورد ویژگی آینده “CarKey” اپل گزارش داده ایم و آخرین نسخه بتای iOS 13.6 بهترین تایید ما را از نزدیک بودن این ویژگی به ما می دهد. در iOS 13.6، اگر به اطلاعات حریم خصوصی برای Apple Wallet بروید، اپل چندین پاراگراف را در مورد افزودن کلید ماشین به برنامه Wallet توضیح می‌دهد – قابلیتی که شرکت هنوز رسماً اعلام نکرده است. کشف اول بود توسط iPhone Ticker مشاهده شد.

بررسی‌های قبلی از 9to5Mac نشان می‌دهد که کلید ماشین با تراشه فوق‌باند موجود در آیفون 11 و آیفون 11 پرو یا باز کردن قفل ساده‌تر بدون تماس NFC برای مدل‌های قدیمی‌تر آیفون کار می‌کند. با این حال، علامت سوال بزرگ این است که کدام خودروها می توانند با Car Key کار کنند. باید منتظر اعلام رسمی اپل باشیم تا ببینیم چه شرکای در این شرکت وجود دارد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کلیدهای ماشین را می توان با استفاده از دکمه دعوت در پشت کلید ماشین با اعضای خانواده به اشتراک گذاشت. سپس می توانید کلید ماشین را از طریق iMessage با سایر کاربران آیفون به اشتراک بگذارید.

این رمز احراز هویت کلید خودرو را با تلفن شما مرتبط می کند. اپل از موقعیت مکانی و اطلاعات حساب شما برای کشف کلاهبرداری احتمالی استفاده خواهد کرد.

از آنجایی که نسخه در نسخه 13.6 به‌روزرسانی شده بود، اما در نسخه‌های قبلی به‌روزرسانی نشد، این نشان می‌دهد که اپل ممکن است به جای منتظر ماندن برای iOS 14، در حال برنامه‌ریزی برای انتشار Car Key با انتشار iOS 13.6 باشد. این شرکت به خوبی می‌تواند Car Key را به عنوان بخشی از WWDC معرفی کند. هفته بعد.

کاربر با ورود به برنامه App Store از یک سازنده پشتیبانی و دنبال کردن مراحل برای افزودن مجوز کلید، یک کلید خودرو اضافه می‌کند. همچنین راهی برای افزودن مستقیم کلید ماشین با استفاده از صفحه کد جفت‌سازی در اپلیکیشن Wallet وجود خواهد داشت.