پاداش کارگران آیفون سه برابر در یک ماه افزایش یافت

کارخانه ژنگژو فاکسکان بزرگترین کارخانه تولید آیفون در جهان است که بیش از 200000 کارمند دارد و حدود 80 درصد از عرضه جهانی آیفون را مونتاژ می کند. اطمینان از ظرفیت کافی در طول تابستان و اجتناب از هر گونه مشکلی برای اپل برای پاسخگویی به تقاضا برای سری آیفون 15 ضروری است.

به طور خاص، فاکسکان مشوق های قابل توجهی برای ماندن در خط تولید به مدت حداقل سه ماه ارائه می دهد تا آن را از شلوغ ترین دوره عبور دهد و از تکرار اختلال بزرگ سال گذشته جلوگیری کند.

iPhone City برای معرفی آیفون 15 بسیار مهم است

پست صبحگاهی چین جنوبی گزارش ها.

بیشتر ژنگژو بعداً از قرنطینه خارج شد، اما کارخانه فاکسکان به عنوان “پرخطر” شناخته شد و بنابراین برای دو هفته دیگر در تولید حلقه بسته باقی ماند.

پاداش کارگران آیفون برای سومین بار افزایش یافت

در حالی که مبالغ بر اساس استانداردهای آمریکایی ناچیز به نظر می رسد، این حدود یک ماه حقوق پایه اضافی است – یا بیش از 30٪ پاداش برای شخصی که سه ماه کار می کند. پاداش استخدامی معادل حدود یک هفته حقوق برای هر کارگر اضافی است که وارد کارخانه می کنند.

عکس ساختمان در ژنگژو: Jéan Béller/Unsplash

بر اساس پست وی چت در روز شنبه توسط فاکسکان، از دوشنبه، کارمندان جدید واجد شرایط دریافت پاداش تا 3000 یوان (424 دلار) برای حداقل 90 روز کار در کارخانه خواهند بود، در حالی که دستمزد ساعتی تا 21 یوان دریافت می کنند. گروه تجاری محصولات دیجیتال یکپارچه که مسئولیت تولید آیفون را بر عهده دارد.

در اواخر سال گذشته، به دنبال شیوع کووید، اختلالات عمده ای در کارخانه رخ داد. کارگران از کمبود غذا و دارو شکایت کردند و تعداد قابل توجهی ترجیح دادند کارخانه را ترک کرده و به شهر خود بازگردند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

کارگران فعلی کارخانه بسته به موقعیت شغلی می توانند 500 یوان پاداش ارجاع دریافت کنند. فاکسکان مستقر در تایوان، که به طور رسمی به عنوان صنعت دقیق Hon Hai شناخته می شود، در این ماه دو بار مزایای کارگران را افزایش داده است.

مدیر عامل فاکسکان اخیراً به کارگران اطمینان داد که این شرکت قصد ندارد دومین پایگاه بزرگ خود در چنگدو را ترک کند، زیرا نگرانی‌هایی در مورد گسترش قابل توجه شرکت تایوانی در هند مطرح شد. با این حال، قابل توجه است که لیو یانگ وی از قول ندادن به کاهش مشاغل در شهر خودداری کرد.

پاداش ها در سال گذشته کمک چندانی نکردند، و به نظر می رسد که امسال نیز تا به حال همین طور بوده است. دو افزایش قبلی هنوز کارگران را متقاعد نکرده است که به کارخانه بپیوندند یا در کارخانه بمانند، بنابراین شرکت اکنون به کارگران پول بیشتری پیشنهاد داده است.

به نظر می رسد کارخانه فاکسکان در ژنگژو – که به صورت محاوره ای به عنوان شهر آیفون شناخته می شود – برای جذب و حفظ کارکنان کافی با مشکل مواجه است. طبق گزارش‌ها، این شرکت با آماده شدن برای تولید انبوه آیفون 15، پاداش کارکنان آیفون را در یک ماه سه بار افزایش داده است.

پیشنهادهای پاداش بعدی تأثیر محدودی داشت و عدم پرداخت آنها منجر به اعتراضات خشونت آمیز شد. تلاش برای جلب رضایت کارگران با پرداخت غرامت منجر به خروج بیش از 20000 کارگر شد.