پارچه تفلون دار قیمت استثنایی پارچه تفلون دار نسوز آگرین-آریس تفلون

پارچه تفلون دار قیمت استثنایی پارچه تفلون دار نسوز آگرین-آریس تفلون

این نوع لاستیک با مقاومت حرارتی 150 درجه سانتیگراد، انعطاف تکنولوژی پوشش دهی رنگ های تفلون پذیری بالایی دارد. دلیل نام گذاری این محصول استفاده از موادی مانند کتان و نخ های الیاف مصنوعی است که آن ها را به نام مجید می شناسیم. از این نخ ها و الیاف مصنوعی برای افزایش استحکام این محصول استفاده می شود. علاوه بر این، تحمل حرارتی بالا و غیر قابل اشتعال بودن آن باعث شد که از آن برای عایق کاری کوره های حرارتی استفاده شود.

شیشه فلوت همان محصول دو جداره و یا چند جداره است که عایق بسیار منحصر به فردی در برابر صدا و دمای هوا می باشد. شیشه فلوت شیشه های دو جداره ای هستند که برای نمای ساختمانها و سکوریت فروشگاه ها استفاده می شوند. همان طور که می دانید شیشه یکی از ارکان اصلی در نمای ظاهری بسیاری از مکانها می باشد شیشه در انواع مختلفی برای کاربردهای گوناگونی بر اساس شکل، سایز و طرح و رنگ تقسیم می شود. یکی از موارد کاربرد شیشه های آنتی رفلکس ویترین مغازه و دفاتر می باشد که و یا استفاده از آن در فروشگاه ها و موزه ها که علت این امر به همین ویژگی و خصوصیت باز می گردد.

  • در برابر حرارت تا 1200 درجه سانتیگراد مقاوم است و در همه موارد که محصول در معرض گرما یا آتش قرار دارد.
  • در صنایع غذایی نیز جهت عایق بندی مخازن مواد غذایی از این محصول استفاده می شود.
  • سیلیکا می تواند محدوده دمایی 900 درجه سانتی گراد را به صورت مداوم تحمل کند.
  • اما ما در کارخانه ایران کارتن پلاست برای ساخت محصولات همچون استند های فروشگاهی و تبلیغاتی و یا جعبه های بسته بندی و جعبه میوه ها برای برش های دقیق تر و منظم تر از دستگاهای تمام اتوماتیک استفاده میشود.
  • مهم ترین اجزای تشکیل‌ دهنده آن اکسید سیلیسیوم، اکسید کلسیم و اکسید سدیم است.

از جمله این مواد جدید می توان به کاربرد شیشه در ساختمان اشاره کرد که در تمامی دوره‌های رشد و پیشرفت معماری جایگاه خود را حفظ نموده است. دلیل جایگاه ویژه کاربرد شیشه در معماری را می توان به استفاده آن در فضای داخل و خارج ساختمان‌ها بیان کرد. یکی از مواد اولیه بسیار کارآمد و مفیدی که در گذشته‌های دور توسط بشر کشف شده شیشه می‌باشد. به دلیل نوع ساختار شیشه و شکل پذیر بودن آن با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، انسان‌ها به فکر ساخت شیشه به شکل‌ها و انواع مختلف افتادند. در ابتدا پیدایش و کشف شیشه در اثر در ایجاد آتش‌فشان‌هایی که رخ می‌داد، به وجود می‌آمد. این فرایند در اثر ترکیب مواد اولیه که پایه آن سیلیس می‌باشد و گرمای شدیدی که مواد آتش‌فشانی به مواد اولیه شیشه وارد می‌کردند و سرد شدن و تغییر دمای مواد شیشه به وجود می‌آمد.

از فولاد نسوز برای ساخت و مقاومت در برابر درجه حرارت بالا ، لوله های نصب دیگهای بخار و مبدل های حرارتی ، توربین گاز و پره های بخاری ، دریچه های دود موتورهای احتراق داخلی و … در برابر حرارت تا 1200 درجه سانتیگراد مقاوم است و در همه موارد که محصول در معرض گرما یا آتش قرار دارد. ورق های نسوز به عنوان ورق های فولادی 14Cr Mo45 نیز شناخته می شوند. چنانچه قصد خرید پشم سنگ را دارید پس از اطلاع از قیمت پشم سنگ و نحوه فروش پشم سنگ با ما تماس بگیرید. چنانچه قصد خرید پتو نسوز را دارید پس از اطلاع از قیمت پتو نسوز و نحوه فروش پتو نسوز با ما تماس بگیرید. چنانچه قصد خرید روکش نسوز سیلیکونی را دارید پس از اطلاع از قیمت روکش نسوز سیلیکونی و نحوه فروش روکش نسوز سیلیکونی با ما تماس بگیرید.

پلیمر ABS

پارچه چسبدار تفلونی نوعی پارچه تفلون دار می باشد که برای راحتی استفاده به یک طرف آن چسب مخصوص زده می شود. در مواردی که از این پارچه نسوز به عنوان عایق استفاده می شود ، برای عایق بندی می توان لایه روی چسب را باز کرده و با طرف چسبدار پارچه بسیار راحت آن را به دستگاه مور نظر چسباند. در کاربرد هایی مانند عایق بندی کابل ها ، مخازن شیمیایی و … استفاده از این نوع پارچه تفلون دار راحتتر خواهد بود. در معماری مدرن استفاده از شیشه به عنوان بخشی از سازه های ساختمانی رواج پیدا کرده و به دلیل مزایای فراوان استفاده از شیشه ، محبوبیت بسیاری در بین افراد دارد. در حالی که شیشه بارهایی مانند فولاد یا بتن را جذب و توزیع نمی کند، نقش مهمی در نور طبیعی سازه و البته جذابیت دارد.

یکی از کاربردهای سطوح خود تمیز شونده با خاصیت ابر آبگریزی پوشش نانو بر روی شیشه ها و آینه های خودرو میباشد که موجب ایجاد سطح بسیار شفاف و بهبود دید راننده در هنگام بارش برف و باران و مه و حداقل نیاز به استفاده از برف پاکن می‏‌شود. این نانو شیشه ها مانع انباشته شدن گرد و خاک، چربی، حشرات مرده، روغن، قیر و شیره گیاهان بر شیشه می‌شود و تا مدت ها نیاز به شستن و استفاده از شوینده‌های شیمیایی را برطرف می‌کند. محافظ شیشه ساختمان پوششی با خصوصیت آبگریز، فوق العاده نازک و نامرئی بر روی سطح ایجاد می‌نماید که در برابر اشعه فرابنفش خورشید، باران اسیدی و دمای بالا و یخ زدگی مقاوم است و مانع نفوذ آلودگی و یا ریزگردها بر سطح شده و شفافیت اولیه را حفظ می‌کند و همچنین نیاز به تمیز کردن را بخصوص در ساختمانهای بلند و شیشه های کمتر دردسترس کاهش می‏‌دهد. در حال حاضر چندین نانو پوشش به تنهایی یا کامپوزیتی از اکسید روی، دی‏اکسید تیتانیم، دی‏اکسید سیلسیم، اکسید آلومینیم، نانولوله کربنی، گرافن و نانوذرات نقره در بازار وجود دارد. افزودن نانوذرات دی‏اکسید سیلسیم، پوشش‎هایی با خواص مقاومت به خراش و ضدآب، نانوذرات نقره به عنوان عامل ضدمیکروب، اکسید آهن و نانوذرات اکسیدروی در پوشش‏های شفاف محافظ سطوح و ساختارهای زمینه آلی به عنوان جاذب پرتو ماورای بنفش مورد استفاده قرار می‎گیرند.

این محصول، ممکن است فراتر از نمای یک ساختمان، نرده، در و پنجره، پل، پلکان و نظایر آن باشد. شاید تعجب آور باشد که شیشه با ظرافت و شکنندگی خود، چگونه در کنار فلزات جای می گیرد اما شگفتی بیشتر زمانی است که دریابیم ترکیب زیبای شیشه و فلز، اتفاقا مدیون طراحی و ظرافت قطعات فلزی است که شیشه را احاطه کرده است. نمای ساختمان را به یکی از بهترین و ماندگار‌ترین نوع نما تبدیل می کند. به دلیل تمرکز فشار خارجی بر روی این نماها، امکان استفاده از شیشه ساده وجود ندارد و باید از شیشه سکوریت استفاده کرد. در صورتی که ارتفاع نمای اسپایدر بیش از سه متر باشد، باید از سکوریت و لمینت استفاده شود. اغلب به صورت لمینت بوده و ویژگی های آن را دارد، علاوه بر آن، با طلق PDLC موجود بین دو شیشه امکان مات یا شفاف شدن در کمترین زمان ممکن با استفاده از جریان برق را دارا می باشد.

کاربرد های پارچه تفلون دار

جلوگیری از انتقال سر و صدا و انرژی فرابنفش، بیشترین کاربرد آن در خودروهای پلیس و ویترین مغازه های فروش اشیای گران قیمت و عتیقه است. کاربرد شیشه ساختمان در قسمت ‌های مختلف مانند پنجره‌ ها، شیشه‌ های دودبند جلوی آسانسور، بالکن، پارتیشن و حمام است. شیشه‌ های مورد استفاده در ساختمان در پنجره‌ ها بیشتر از نوع دو جداره و لمینت و درب شیشه دودبند، شیشه بالکن، شیشه حمام و شیشه پارتیشن، درب های اتوماتیک عموما 10 میل سکوریت هستند.

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت شیشه دوجداره میتوان از شیشه به عنوان عایق حرارت و حتی صدا نیز استفاده نمود .به گونه ای که از اتلاف حرارت از داخل به بیرون ممانعت میکند و عدم جذب بیش از حد گرادیان حرارتی از خارج به داخل شود. شیشه هایی که در مقابل ضربات و فشارها بسیار ایمن تر از مصالح مرسوم ساختمانی باشند، حرکت روی یک کف شیشه ای با محاسبات و اجرای صحیح یک حس هیجان فوق العاده را ایجاد مینماید و در عین حال کف را از قالبهای تکراری خارج میکند. اکسید سدیم برای جذب پرتو فروسرخ و اکسیدبر برای ازدیاد مقاومت حرارتی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از فلدسپار که باعث مقاومت بهتر در مقابل مواد شیمیایی می شود. این پارچه به دلیل ماهیت ظریفی که دارد عموماً در روسری ها، لباس های شب و دیگر انواع لباس های سبک استفاده می شود.