پایه آیفون مغناطیسی قابل حمل mophie – نقد و بررسی

[ad_1]

در کنار شارژر مسافرتی 3 در 1 فوق العاده خود، موفی، راه اندازی شد پایه قابل حمل مغناطیسی برای MagSafe طراحی شده است و کاملاً تاشو است و استفاده از آن را تقریباً در همه جا راحت می کند. با ما همراه باشید تا نگاهی عمیق به این پایه آیفون دو لولایی داشته باشیم.

مشخصات پایه قابل حمل مغناطیسی mophie

  • سازگار با MagSafe (برای نصب، نه برای منبع تغذیه)
  • روکش پارچه مشکی و خاکستری درجه یک
  • طراحی دو لولایی برای انعطاف پذیری کامل
  • تا ضخامت 0.75 اینچ (طول 5.6 اینچ)
  • وزن آن تنها 5.6 ​​اونس است
  • قیمت: 39.95 دلار

طراحی و مواد

همانطور که mophie در شارژر مسافرتی 3 در 1 جدید خود استفاده می کند، پایه قابل حمل مغناطیسی دارای پارچه بافتنی فوق العاده نرم برای فضای باز است. نمای داخلی نیز دارای روکش نرمی است، البته کمی متفاوت از نمای بیرونی.

برای هر دو لولا از فلز استفاده می شود و قسمت پایینی من را به یاد طراحی لولای صفحه کلید جادویی iPad می اندازد. واشر سازگار MagSafe با یک سیلیکون (یا لاستیک) مشکی پوشانده شده است تا از هر گونه خط و خش روی آیفون یا قاب آن جلوگیری کند.

پایه قابل حمل مغناطیسی mophie با وزنی معادل 5.6 اونس بسیار سبک و سازگار با کیسه است، اما با یک هسته سفت و سخت و لولاهای فلزی احساس استحکام و دوام می‌دهد.

به خاطر داشته باشید که این یک پایه برقی نیست، MagSafe فقط برای اتصال مغناطیسی به آیفون های سازگار (یا هر دستگاهی با موفی) است. آداپتور فوری).

استفاده شده

من چندین هفته است که از پایه مغناطیسی قابل حمل mophie استفاده می کنم و متوجه شده ام که در انواع سناریوها یک وسیله جانبی بسیار مفید است.

پایه صفحه نمایش مغناطیسی قابل حمل mophie's

مطمئناً، برای راه‌اندازی سفر و دسک‌تاپ با طراحی کاملاً تاشو و سبک مناسب است، اما برای اطراف خانه مانند آشپزخانه، میز خواب، پیشخوان حمام و موارد دیگر نیز عالی است.

لولای پایینی 180 درجه تنظیم و لولای بالایی 90 درجه را ارائه می دهد. این بدان معناست که می‌توانید زاویه‌ای عالی برای مشاهده آیفون خود داشته باشید، خواه نزدیک به سطح چشم باشد یا به نمای بالا به پایین در آشپزخانه یا سایر موقعیت‌های مشابه نیاز داشته باشید.

موفی آشپزخانه پایه مغناطیسی قابل حمل

و با توجه به ویژگی MagSafe در اینجا، می توانید به راحتی آیفون خود را بین عمودی و افقی بچرخانید.

افکار سازنده

تنها نقطه ضعف جزئی این پایه این است که وقتی آیفون خود را فشار می‌دهید یا می‌کشید کمی لرزش ایجاد می‌شود. من فکر می کنم این فقط یک نتیجه طبیعی از طراحی دو لولایی تاشو و بسیار انعطاف پذیر است. اما یک راه آسان برای جلوگیری از لرزش این است که پشت آیفون خود را نگه دارید در حالی که ضربه می زنید یا کمی آرام تر ضربه می زنید.

من معمولاً نیازی به شارژ آیفون خود در طول روز ندارم و در واقع ترجیح می دهم که این پایه برق را ارائه ندهد. اما برای کسانی که انعطاف‌پذیری بیشتری دوست دارند، فکر می‌کنم برای mophie جالب باشد که نسخه دوم آن را با درگاه USB-C در لولای پایینی – مانند صفحه‌کلید جادویی iPad – و شارژ بی‌سیم از طریق MagSafe بسازد.

نتیجه گیری پایه قابل حمل مغناطیسی mophie

صرف نظر از اینکه مکررا سفر می کنید یا نه، من فکر می کنم این پایه طراحی MagSafe به دلیل تطبیق پذیری آن که باعث می شود در موارد استفاده مختلف کاربردی باشد، به راحتی قابل توصیه است.

نگهدارنده قابل حمل مغناطیسی برای 39.95 دلار مستقیم از mophie (اغلب 20% تخفیف یا تا 30% تخفیف با خرید 2 محصول) و همچنین اپل.

و اگر آن را بررسی نکرده اید، شارژر مسافرتی 3 در 1 mophie یک همراه فوق العاده برای پایه قابل حمل مغناطیسی است.

بررسی بهترین شارژر مسافرتی آیفون - mophie 3-in-1 1

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی