پایه مغناطیسی iPad برای Lululook iPad Pro آزمایش شده است

در جلوی کوسن یک سطح صاف ضد خش وجود دارد.

استفاده شده

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


هولدر مغناطیسی Lulook Urban iPad Pro می باشد در آمازون موجود است برای مدل های 11 اینچی و 12.9 اینچی آیپد پرو، نقره ای یا خاکستری فضایی.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

هر دو تنظیم فقط با دست انجام می‌شوند و مقاومت درست است – به اندازه‌ای قوی است که کاملاً در جای خود بماند، در عین حال صاف و آسان تنظیم می‌شود.

این در دو سایز، یکی برای مدل های 11 و 12.9 اینچی و دو رنگ نقره ای و خاکستری فضایی عرضه می شود. من نسخه بزرگتر را امتحان کردم که با مدل های نسل 3، 4 و 5 سازگار است.

نگاه کنید و احساس کنید

مدل Urban طراحی بسیار مینیمالیستی دارد. این اساساً یک مستطیل خاکستری خالی است که بالای پایه به سبک iMac قرار دارد. تنها علامت گذاری یک خط منفرد در امتداد یکی از لبه های بلند است. نمی دانم چرا و ای کاش او اینجا نبود، اما اشکالی ندارد. هیچ علامتی در جلوی نگهدارنده یا پد مغناطیسی وجود ندارد، فقط در پشت آن وجود دارد.

این شرکت دو مدل مختلف تولید می کند، یکی با برند فرعی Urban و دیگری بدون. نمی دانم چرا – مارک Urban بسیار زیباتر است و فقط 10 دلار بیشتر با 83 دلار است.

اما برای من، اتصال مغناطیسی راحت‌تر است، و من طرفدار ظاهر شناور هستم، بنابراین شخصاً فکر می‌کنم ارزشش را دارد. این یکی اکنون در آشپزخانه ما زندگی می کند.

پشتیبانی بسیار قابل تنظیم است. می توانید برای تنظیم زاویه آن را به عقب و جلو کج کنید و می توانید آن را بچرخانید تا بین جهت افقی و عمودی جابجا شود.

یکی از چیزهایی که من در مورد صفحه کلید جادویی اپل برای iPad دوست دارم این است که به عنوان یک پایه مغناطیسی برای iPad عمل می کند که برای پخت و پز عالی است. این صفحه نمایش را صاف نگه می دارد و به طور ایمن از سطح کانتر جدا می شود، که هر دو مورد نیاز هنگام استفاده از iPad خود به عنوان کتاب آشپزی هستند. تنها نقطه ضعف این است که جهت‌گیری افقی است، در حالی که حالت عمودی به شما امکان می‌دهد تعداد بیشتری از دستور غذا را همزمان مشاهده کنید.

پایه مغناطیسی است خیلی قوی هنگامی که iPad به درستی متصل شود، هیچ راهی وجود ندارد که به جایی برسد! با این حال، ابتدا باید احتیاط کنید تا iPad را به درستی تراز کنید.

این چیزی است که پایه آی‌پد مغناطیسی شهری Lululook حل می‌کند. که به وضوح از پایه iMac الگوبرداری شده است، می تواند در هر دو حالت افقی و عمودی استفاده شود.

قیمت این استند 83 دلار است. این در حدود ارتفاع است سایر نگهدارنده های مغناطیسی iPad موجود است. البته ارزان تر هم هست بدون اتصال مغناطیسی موجود است، که با مدل های قدیمی و آیپدهای غیر پرو سازگار هستند. این شامل یک پایه بودجه خوب است، چه کسی انتخاب آمازون است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تنها انتقاد واقعی من این است که ممکن است iPad در موقعیتی گیر کند که به درستی تراز نشده باشد و به راحتی از آن بیفتد. هنگامی که آن را حل کردید (در حالت عمودی، فقط iPad را در مرکز قرار دهید و پایین تبلت را با پایین پد تراز کنید)، آن وقت آسان است و هیچ خطری وجود ندارد که اجازه دهید او سقوط کند. به حدی که تنها راه بلند کردن آن از روی پد است.

پایه آی‌پد مغناطیسی شهری لولولوک: قیمت‌ها و نتیجه‌گیری