پایونیر رسما هد یونیت های جدید بی سیم CarPlay را با قیمت پایه 700 دلار تایید کرد

علاوه بر این، رانندگان خانه های هوشمند متصل اکنون می توانند با استفاده از یک گیرنده جدید یکپارچه شده در داشبورد، کنترل دستگاه های هوشمند سازگار خود، از جمله ترموستات، چراغ ها، قفل ها، درهای گاراژ و موارد دیگر را از وسیله نقلیه خود در دست بگیرند. Google Assistant اکنون بخشی از Android Auto است، به این معنی که دستگاه‌های دارای Google Assistant اکنون می‌توانند وضعیت خود را گزارش دهند و/یا مستقیماً از خودروی کاربر کنترل شوند. به طور مشابه، کاربران Apple CarPlay می توانند از سیری برای کنترل لوازم جانبی HomeKit خود از راه دور از ماشین*شان استفاده کنند.

امشب، پایونیر رسماً در دسترس بودن هد یونیت‌های بی‌سیم CarPlay خود را تأیید کرد. این شرکت برای اولین بار یک نسخه اولیه از محصولات بی سیم CarPlay خود را در CES به نمایش گذاشت، اما اکنون سه واحد اصلی جدید را برای خرید در دسترس قرار داده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

گزینه شاخص در اینجا AVIC-W8400NEX جدید است که دارای طراحی دوگانه DIN و صفحه نمایش لمسی خازنی هفت اینچی است. این مدل با قیمت 1200 دلار موجود است. بعدی در قطب توتم، AVIC-W6400NEX است که دارای یک صفحه نمایش لمسی مقاومتی است. با این حال، صفحه نمایش در اینجا کمی کوچکتر و 6.2 اینچ است. با قیمت 800 دلار موجود است.

پس از رونمایی از نمونه اولیه خود در نمایشگاه CES، پایونیر الکترونیک امروز اعلام کرد که جدیدترین پیاده‌سازی پلتفرم محبوب NEX پایونیر، گیرنده‌های درون خودرو AVIC-W8400NEX، AVIC-W6400NEX و AVH-W4400NEX اکنون برای خرید از نمایندگی‌های مجاز پایونیر در دسترس هستند. مدل های جدید دارای اتصال بی سیم Wi-Fi داخلی هستند که به طور خاص برای پشتیبانی از اتصال بدون کابل بین گوشی هوشمند راننده یا مسافر و گیرنده طراحی شده است. واحدهای پس از فروش اولین گزینه ای هستند که به رانندگان امکان اتصال بی سیم یا اتصال از طریق کابل USB به Android Auto و Apple CarPlay را ارائه می دهند.

یکی از موارد مهمی که در اینجا باید در نظر گرفت تفاوت بین انواع صفحه نمایش لمسی است. W4400NEX و W6400NEX ممکن است ارزان تر باشند، اما شما یک پنل مقاومتی دارید. این بدان معنی است که معمولاً باید بیشتر فشار دهید زیرا برخلاف صفحه نمایش خازنی که در دو مدل دیگر استفاده می شود، پنل برای استفاده با انگشتان طراحی نشده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

آخرین اما نه کم اهمیت ترین AVH-W4400NEX است. در اینجا شما به یک صفحه نمایش 7 اینچی نگاه می کنید، همچنین با قابلیت لمس مقاومتی. این مدل در سطح ورودی بازار CarPlay بی سیم با قیمت 700 دلار قرار دارد.

تد کاردناس، معاون رئیس شرکت پایونیر الکترونیکس (ایالات متحده آمریکا) گفت: “ما هیجان زده هستیم که خط NEX خود را با مدل هایی که جدیدترین پیشرفت ها را در گوشی های هوشمند و ادغام خودرو به خانه ارائه می دهند، گسترش دهیم.”

این سه هد یونیت جدید با CarPlay و Android Auto سازگار هستند و از طریق اتصال سیمی یا بی سیم کار می کنند. برای اتصال سیمی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه خود را از طریق کابل لایتنینگ وصل کنید.

جزئیات بیشتر، از جمله محل خرید، در وب سایت پایونیر در پیوندهای زیر موجود است:

پایونیر همچنین از کنترل دستگاه‌های دارای HomeKit از طریق سیری با CarPlay پشتیبانی می‌کند.

با گزینه اتصال بی سیم جدید ما، دیگر لازم نیست قبل از سوار شدن به ماشین نگران بیرون آوردن گوشی هوشمند خود از کیف یا جیب خود باشید. به علاوه، اگر خانه هوشمندی دارید، مدل‌های جدید به شما امکان می‌دهند زندگی متصل خود را به ماشین ببرید. با واحدهای جدید ما، می‌توانید وقتی در جاده هستید وضعیت را بررسی کنید یا یک دستگاه خانه هوشمند را از راحتی ماشین خود کنترل کنید. »

سه گیرنده جدید داشبورد نسل سوم مدل های NEX و پر ویژگی ترین گیرنده های ارائه شده توسط پایونیر هستند. گیرنده های NEX 2018 با قیمت های خرده فروشی پیشنهادی 1200 دلار (AVIC-W8400NEX)، 800 دلار (AVIC-W6400NEX) و 700 دلار (AVH-W4400NEX) در دسترس هستند. همچنین می توانید تصاویر رسیورهای جدید را از اینجا دانلود کنید. در زیر نقل قولی از تد کاردناس، معاون رئیس شرکت پایونیر الکترونیک (ایالات متحده آمریکا) آمده است، در صورتی که بخواهید آن را در پوشش خود بگنجانید.


برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید: