پایونیر گیرنده ماژولار را برای آوردن CarPlay بی سیم به خودروهای بیشتری معرفی کرد

DMH-WC5700NEX با توجه به فرم فاکتور ماژولار و در دسترس بودن دو کابل افزایش اختیاری متفاوت، برای نصب کاملاً سفارشی توسط متخصص نصب نیز مناسب است و کاربرد خود را در محدوده وسیع‌تری گسترش می‌دهد. طیف وسیعی از وسایل نقلیه در مقایسه با سنتی در گیرنده های خط تیره .

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


ماژولار DMH-WC5700NEX همچنین از Amazon Alexa و Android Auto علاوه بر CarPlay سیمی و بی سیم پشتیبانی می کند. متأسفانه هیچ اطلاعاتی از قیمت اعلام نشده است، اما پایونیر می گوید که عرضه آن برای تابستان 2021 در نظر گرفته شده است.

بزرگترین وجه تمایز گیرنده کاملاً جدید CarPlay پایونیر، طراحی ماژولار آن است. این شرکت توضیح می دهد که DMH-WC5700NEX به گونه ای طراحی شده است که برای افرادی که “فضای داشبورد محدود یا محدود” دارند، یک راه حل ارتقاء داخل داشبورد برای یونیت سرشان ارائه دهد.

تد کاردناس، معاون بازاریابی پایونیر الکترونیکس، توضیح داد:

DMH-WC5700NEX دارای صفحه نمایش لمسی 6.8 اینچی است و می تواند در 2 داش DIN جای بگیرد. طراحی مدولار به این معنی است که صفحه نمایش واقعی را می توان از بقیه واحد اصلی جدا کرد و به بیشتر شاسی اجازه می دهد در جای دیگری قرار گیرد. پایونیر دو کابل افزایش اختیاری مختلف را برای اتصال صفحه نمایش به بقیه قسمت های سر تولید خواهد کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

این به شما این امکان را می دهد که صفحه نمایش را در کنسول مرکزی قرار دهید، اما “جرم” یونیت اصلی را خارج از مسیر قرار دهید.

همزمان با آغاز نمایشگاه CES 2021 در این هفته، پایونیر الکترونیکس نیز شروع به کار کرده است اعلامیه گیرنده داخلی کاملاً جدید آن با پشتیبانی از CarPlay. DMH-WC5700NEX جدید از CarPlay بی سیم و سیمی پشتیبانی می کند و تابستان امسال در دسترس خواهد بود.

پایونیر با DMH-WC5700NEX راه حلی برای ارتقای خودرو برای بسیاری از خودروهای مختلف ارائه می‌کند که به طور سنتی در نصب گیرنده‌های پس از فروش در داشبورد، از جمله چندین خودروی اخیر شورولت مانند سیلورادو، بسیار محدودکننده بوده‌اند. و کامارو. با این راه حل، صاحبان این وسایل نقلیه اکنون می توانند آمازون الکسا، اندروید اتو، اپل کارپلی و موارد دیگر را اضافه کنند تا تجربه رانندگی خود را بهبود بخشند.