پخش جریانی زنده از مک آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید

در حالی که راه های زیادی برای پخش جریانی وجود دارد، اینها تنها چند گزینه برای مبتدیان هستند. اگر می‌خواهید قدمی فراتر بردارید، هزاران نرم‌افزار و ابزار برای محتوای خود وجود دارد.

موفق باشید و پخش زنده شاد!

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این فوق العاده آسان است پخش زنده در یوتیوب را شروع کنید. نیازی به دانلود نرم افزار اضافی نیست و می توانید آن را به سادگی از مرورگر دسکتاپ خود انجام دهید. به خاطر داشته باشید که پس از ایجاد یک کانال، باید 24 ساعت منتظر بمانید تا ویژگی های پخش زنده فعال شود. همچنین باید به سرعت حساب خود را تأیید کنید.

آیا تا به حال خواسته اید پخش کننده زنده شوید؟ در اینجا چند راه آسان برای شروع پخش زنده در آن وجود دارد یوتیوب یا از رایانه Mac خود Twitch کنید.

یوتیوب

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Twitch Studio Beta یک برنامه رایگان است که به شما امکان می دهد به راحتی پخش زنده از مک شما با نرم افزار پخش خود توییچ. می توانید آن را در MacOS Mojave 10.14 یا جدیدتر دانلود کنید. ابتدا با حساب Twitch خود وارد شوید و می توانید از الگوهای از پیش ساخته شده برای پوشش های «Gameplay»، «Be Right Back» و «Chatting» خود استفاده کنید. همچنین مقداری سفارشی سازی همپوشانی وجود دارد که می توانید در داخل برنامه انجام دهید. هشدارها، جریان فعالیت و چت کانال شما همگی در Twitch Studio یکپارچه شده اند.

وقتی وارد کانال خود شدید، روی نماد دوربین با علامت “+” (دو نماد در سمت چپ تصویر نمایه خود) ضربه بزنید. روی “Go Live” کلیک کنید و سایت شما را به YouTube Studio منتقل می کند. مطمئن شوید که روی وب‌کم در سمت چپ ضربه بزنید تا بتوانید اطلاعات اولیه مربوط به جریان را وارد کنید، مانند نام آن، تنظیم روی عمومی یا خصوصی، و حتی در صورت نیاز برنامه‌ریزی کنید. پس از اتمام، آماده پخش زنده هستید.

تیک

این برنامه برای پخش کننده های جدید طراحی شده است و می توانید تنها در چند دقیقه شروع به کار کنید. نسخه بتای Twitch Studio را در مک خود دانلود کنید اینجا.

پخش زنده دارید؟

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

با استفاده از نسخه بتا Twitch Studio، می توانید از میکروفون و دوربین داخلی مک خود استفاده کنید. همچنین دستورالعمل های گام به گام، تشخیص خودکار سخت افزار و تنظیمات توصیه شده را دریافت خواهید کرد. قبل از شروع، برنامه حتی کیفیت اتصال اینترنت شما را آزمایش می کند.

آیا پخش زنده از Mac دارید؟ در نظرات زیر در مورد آن به ما بگویید!

محبوبیت پخش زنده از ابتدای سال 2020 به شدت افزایش یافته است. همه چیز از بازی های ویدیویی گرفته تا موسیقی و شطرنج توسط سازندگانی که دنبال کنندگان بزرگ و کوچکی دارند به صورت آنلاین پخش می شود. اگرچه مک‌ها رایانه‌های استریم سنتی نیستند، اما امکان تبدیل شدن به یک پخش زنده موفق در یکی از این دستگاه‌ها وجود دارد.

ضبط صدای رومیزی داخلی آن به شما امکان می دهد صدا را از مرورگر وب یا رایانه خود مستقیماً در جریان خود به اشتراک بگذارید. هیچ پیکربندی اضافی لازم نیست. به علاوه، می‌توانید آیفون یا آی‌پد خود را متصل کنید تا صفحه نمایش آن را با پخش زنده خود به اشتراک بگذارید. اگر قصد دارید آیفون خود را در تنظیمات فید خود بگنجانید، ممکن است نیاز داشته باشید نصب جانبی.