پخش کننده موسیقی پیش فرض در دستگاه های اپل باید متعلق به کاربران باشد – 9to5Mac

عکس: Shutterstock


این به نفع بسیاری از مشتریان اپل است، اما در مورد خود اپل چطور؟ ممکن است به نظر برسد که اپل برای کمک به یک سرویس استریم رقیب در این راه به پای خود شلیک می کند.

بگو سیری، جانیس یان را بازی کن.

ظاهرا اپل و اسپاتیفای در حال مذاکره هستند تا به کاربران Spotify اجازه دهند پخش موسیقی را با سیری کنترل کنند […]

بنابراین، با توجه به اینکه مردم از قبل این گزینه را خواهند داشت، چرا اعتبار را با رسمی کردن آن ادعا نکنیم؟

سوم، این نوع حرکت به اپل در نبردهای ضد انحصار مختلف در حال حاضر کمک می کند، از جمله شکایت Spotify. شرکت کوپرتینویی می تواند آن را به عنوان مثالی برای ارائه زمین بازی برابر در پلتفرم خود به رقبا ذکر کند.

من هنوز هم می‌خواهم بررسی کنم که کار می‌کند، اما فکر می‌کنم اگر برنامه Music را حذف کنید، منطق سیری عملاً به Spotify برمی‌گردد (با فرض اینکه Spotify نصب شده و API جدید را پیاده‌سازی کرده است) بدون اینکه به صراحت بگوییم. https://t.co/XuMDh5HWjW

این هفته یک گزارش مرموز وجود داشت.

دوم، گسترش آن به HomePod یک پایگاه مشتری کاملاً جدید ایجاد می کند. در حال حاضر، هوم پاد تنها زمانی منطقی به نظر می رسد که مشترک اپل موزیک باشید. مطمئناً، می‌توانید از برنامه Spotify پخش کنید (اگرچه مشکلاتی در رابطه با جفت‌های استریو وجود دارد – این یک داستان برای یک روز دیگر است…)، اما پس از آن از تمام مزایای بلندگوی هوشمند چشم پوشی می‌کنید. نیمی از زیبایی هوم پاد این است که فقط می توانید به آن بگویید چه موسیقی پخش کند.

دیدگاه شما چیست؟ لطفا در نظرسنجی ما شرکت کنید و نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

کیت مسافرتی هوشمند دندانپزشکی OnlyBrush



[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

سلام سیری، A Fine Frenzy را در Spotify بازی کنید.

با این حال، من برعکس می گویم. من فکر می‌کنم اپل سه کار را به خوبی انجام می‌دهد، تقریباً بدون هیچ نقطه منفی.

هی سیری، موسیقی من را پخش کن.

بنابراین، به نظر من، این یک برد-برد خواهد بود: خوب برای اپل، خوب برای مشتریانش. و اگر اپل این کار را نکند، iOS 13 ممکن است به هر حال راه حلی را شامل شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اول، مشتریانی که Spotify را ترجیح می دهند از این تغییر بسیار راضی خواهند بود. خوشحال کردن مشتریان نوعی خدمات دهی به مشتریان است 101.

و واقعاً هیچ نقطه ضعفی وجود ندارد. این تغییری نیست که مشتریان به طور تصادفی ایجاد کنند. تنها افرادی که به خود زحمت می‌دهند تنظیمات را برای تغییر پخش‌کننده موسیقی پیش‌فرض خود بررسی کنند، کسانی هستند که قبلاً کاربران وفادار یک سرویس رقیب هستند، چه Spotify، چه Tidal یا هر چیز دیگری. در هر صورت، این افراد واقعاً مشتریان بالقوه Apple Music نیستند.

Spotify ممکن است از اپل بخواهد که به کاربران iPhone و HomePod اجازه دهد Spotify را به عنوان پخش کننده موسیقی پیش فرض تنظیم کنند.

همانطور که اشاره کردیم، مشخص نیست که چرا این نیاز به بحث دارد، زیرا API های SiriKit به Spotify یا هر شخص دیگری اجازه می دهد تا از Siri برای درخواست های موسیقی استفاده کند. با این حال، احتمال کمی شدیدتر وجود دارد…

اگر مانند من، سرویس موسیقی مورد علاقه شما Apple Music باشد و Spotify به عنوان گزینه ثانویه باشد، خوب است. در مورد من، من از Spotify برای موسیقی تانگو و Apple Music برای هر چیز دیگری استفاده می کنم. این تا حدی به این دلیل است که Spotify انتخاب بهتری از موسیقی تانگو دارد و تا حدودی به این دلیل است که نمی‌خواهم تانگو توصیه‌های Apple Music من را خراب کند.

—بنجامین مایو (@bzamayo) 13 آگوست 2019

قسمت Spotify را حذف کنید و دستگاه به طور پیش فرض روی Apple Music قرار می گیرد.

اما اگر Spotify سرویس موسیقی مورد علاقه یا تنها شما باشد، حتماً از زبانی تا حدی بدقواره استفاده خواهید کرد. اگر کاربران Spotify بتوانند Spotify را به عنوان پخش کننده موسیقی پیش فرض خود انتخاب کنند، بسیار راحت تر خواهد بود. پس از یک بار انجام این کار، می توانند از دستورات بسیار ساده تری استفاده کنند:

با نسخه های کوتاه احتمالاً نیز امکان پذیر است، مانند:

سلام سیری، از اسپاتیفای بخواهید کمیل را بازی کند.

بر اساس اطلاعات، اسپاتیفای و اپل در حال بحث بر روی طرحی هستند که به کاربران آیفون اجازه می‌دهد به سیری بگویند آهنگ‌ها، لیست‌های پخش و آلبوم‌ها را با دستورات صوتی پخش کند. گفته می شود که این مکالمات از API های جدید در iOS 13 می آیند که به توسعه دهندگان برنامه های صوتی اجازه می دهد با سیری ادغام شوند.