پردازنده مک بوک پرو 14 اینچی با پردازنده 16 اینچی یکسان خواهد بود.

همه افشاگرها سابقه متفاوتی دارند، اما دیلن در توییت های خود درباره iMac M1 جدید و iPad Pro 2021 به درستی متوجه شد.

دیلن هشدار داد که ناهار رایگان وجود ندارد و دریافت پردازنده مشابه با دستگاه 16 اینچی منجر به “افزایش قابل توجه قیمت” نسبت به 13 اینچی فعلی می شود. موجود مک بوک پرو 13 اینچی مدل M1 از 1299 دلار شروع می شود، در حالی که نسخه اینتل از 1799 دلار شروع می شود. مدل M1X احتمالاً قیمتی بالاتر از اینتل فعلی خواهد داشت.

فقط برای اینکه همه بفهمند، منظور من این است که 16 و 14 اینچی حرفه ای هر دو دارای M1X یکسان هستند.

در ابتدا، کاربر توییتر دیلن گفت که این دو ماشین “عملکرد” ​​یکسانی خواهند داشت، اما بعداً مشخص شد که او فقط به تراشه M1X اشاره می کند که برای هر دو مدل تمام قدرت خواهد بود.

او گفت که این تغییر مورد استقبال کسانی قرار خواهد گرفت که قابلیت حمل یک دستگاه کوچکتر را ترجیح می دهند، اما همچنان خواهان بالاترین سطح عملکرد هستند.

ما هنوز نمی دانیم چگونه منتظر ماشین های جدید باشیم. بلومبرگ گزارش داد که ما می توانیم در هر زمانی بین سپتامبر و نوامبر منتظر آنها باشیم. با این حال، آنها در پرونده های نظارتی مشاهده شده اند و منابع زنجیره تامین می گویند که تولید در حال انجام است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


تصویر: macworld

جالب است بدانید که هر دو مک‌بوک پروی که پاییز امسال وارد بازار می‌شوند، تراشه و عملکرد یکسانی خواهند داشت. این قطعا برای کسانی که دوست دارند به اندازه کوچکتر بروند یک پیروزی است […]

این نشان دهنده انحراف قابل توجهی از مک های اینتل است، جایی که اپل سریع ترین پردازنده ها را برای ماشین های بزرگتر رزرو کرده بود.

حتی با وجود اینکه پردازنده 14 اینچی مک بوک پرو و ​​سایر مشخصات مشابه 16 اینچی است، من شخصاً مدل صفحه نمایش بزرگتر را انتخاب می کنم زیرا می خواهم در هنگام سفر بزرگترین صفحه نمایش ممکن را داشته باشم. من انتظار دارم که باید خودم را برای قیمت آماده کنم!

برای مثال، مک بوک پرو 13 اینچی فعلی اینتل، دارای پیکربندی سطح بالایی از پردازنده 2.3 گیگاهرتزی i7 است. پردازنده گرافیکی Iris Plus; 32 گیگابایت رم؛ و 4 ترابایت SSD مدل 16 اینچی، از سوی دیگر، با پردازنده 2.4 گیگاهرتزی i9 به حداکثر می رسد. Radeon Pro 5600M; 64 گیگابایت رم؛ و 8 ترابایت SSD



[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

یک افشاکننده با سابقه خوب ادعا می کند که پردازنده 14 اینچی سیلیکون مک بوک پرو اپل آینده مشابه مک بوک پرو 16 اینچی خواهد بود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بنابراین، ضمیمه همچنان امکان گزینه های مختلف GPU و ذخیره سازی را باز می گذارد، اگرچه از آنجایی که RAM با CPU یکپارچه شده است، این امکان وجود دارد که گزینه های یکسان برای هر دو مدل اعمال شود.

ما انتظار داریم یک طراحی جدید، منعکس کننده زبان طراحی مربعی فعلی آیفون ها و آیپدهای فعلی باشد. یک صفحه نمایش مینی LED؛ یک اسلات کارت SD سریع، در میان سایر پورت های جدید؛ و در نهایت یک وب کم 1080p.