پردیس دوم اپل در RTP تا چهار سال به تعویق افتاد


کار بر روی پردیس دوم اپل هنوز شروع نشده است، حدود شش سال پس از اعلام برنامه های این شرکت، و یک گزارش جدید می گوید که کار بر روی این پروژه اکنون “تا چهار سال” به تعویق افتاده است.

این می تواند به معنای یک دهه کامل بین اعلام اپل و شروع ساخت و ساز باشد، با تاریخ افتتاحیه حتی بیشتر…

پردیس دوم اپل – داستان تا اینجا

برنامه‌هایی برای دومین پردیس بزرگ اپل برای اولین بار توسط اپل در اوایل سال 2018 اعلام شد و مکان آن در آن زمان مشخص نشد.

این شرکت قصد دارد یک پردیس اپل در مکانی جدید ایجاد کند که در ابتدا پشتیبانی فنی برای مشتریان در آن قرار خواهد گرفت. مکان این تاسیسات جدید اواخر سال جاری اعلام خواهد شد.

پارک تحقیقاتی مثلثی، کارولینای شمالی، بعداً به عنوان مکان احتمالی ظاهر شد، اگرچه تا سال 2020 بود که اپل ساختمانی را که قصد بازسازی آن را داشت اجاره کرد (قبلاً بخشی از ساختمان را اجاره کرده بود، اما حتی این بخش را به طور دائم اشغال نکرده بود). .

اپل یک ساختمان برجسته در سن خوزه، کالیفرنیا به نام “ساختمان مثلث” اجاره کرد. طبق گزارش ها، اپل کل فضای 86000 فوت مربعی را اجاره کرده است و در حال حاضر بازسازی داخلی را آغاز کرده است.

پس از آن، به غیر از تصویب طرح اپل برای بازسازی ساختمان MetLife، در حدود ده مایلی، همه چیز بسیار آرام شد.

طرح ها تا چهار سال به تعویق افتاد

سایت محلی اخبار WRAL گزارش ها حاکی از آن است که اپل اکنون به مقامات ایالتی گفته است که شروع پروژه را به تاخیر می اندازد.

مدیران اپل هفته گذشته به مقامات دولتی در مورد برنامه های خود برای پیشبرد یکی از بزرگترین پروژه های توسعه اقتصادی منطقه اطلاع دادند. به گفته افرادی که با برنامه های اپل آشنا هستند، این شرکت می خواهد پس از بررسی دارایی های املاک خود، شروع پروژه را تا چهار سال به تعویق بیندازد.

همه کسانی که درگیر هستند مایلند تأکید کنند که برنامه‌ها همچنان پابرجا هستند – که این یک تاخیر است، نه لغو.

راشل ولف تالی، سخنگوی این شرکت، روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: اپل بیش از دو دهه در کارولینای شمالی حضور داشته است و ما عمیقا متعهد به رشد تیم‌های خود در اینجا هستیم. ما مشتاقانه منتظر توسعه پردیس جدید خود در سال های آینده هستیم.

روی کوپر فرماندار روز دوشنبه در بیانیه ای گفت که با مدیران شرکت صحبت کرده است. او گفت: «آنها بر تعهد خود برای ساخت این پردیس تحول‌آفرین در کارولینای شمالی تأکید کرده‌اند،» و افزود که این پروژه «در نهایت یکی از مهم‌ترین پردیس‌های شرکت خواهد بود».

کارولینای شمالی متعهد شده است مشوق هایی تا سقف 845 میلیون دلار ارائه کند، مشروط بر اینکه اپل به وعده های مختلف خود، از جمله حقوق متوسط ​​187000 دلاری برای مشاغل جدید، عمل کند.

یکی از دلایل احتمالی تاخیر، تغییر الگوهای کاری از آن زمان به بعد است، با تعداد کمتری از افراد که به صورت تمام وقت در دفاتر کار می کنند – اگرچه اپل نسبت به بسیاری از شرکت ها موضع سخت تری در این زمینه اتخاذ کرده است.

عکس: Bobistraveling/CC2.0 (بریده شده و نازک شده)

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی