پرسیدن نکاتی در مورد فروشگاه اپل یک حواس پرتی احمقانه از تغییر واقعی است

چه موافق یا مخالف اتحاد فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل باشید، فکر می‌کنم افراد کمی از کارکنان به خاطر بیشتر چیزهایی که به دنبال آن هستند دلخور می‌شوند. اما درخواست مشاوره برای فروشگاه اپل به نظر من غیر واقعی، غیر منطقی، نامحبوب، حواس پرت کننده است و احتمالاً نتیجه معکوس خواهد داشت.

کوچکترین احتمالی برای این اتفاق وجود ندارد. اپل قرار نیست آن را تنها در یک فروشگاه معرفی کند و مطمئنا قرار نیست آن را در سطح کشور یا جهانی معرفی کند. هیچ فایده ای برای درخواست چیزی که به سادگی هرگز اتفاق نمی افتد وجود ندارد.

غیر منطقی

لیست کامل چیزهایی که کارمندان اپل استور به دنبال آن هستند طولانی است، اما فکر می کنم اکثر ما می توانیم به پنج درخواست برتر پاسخ دهیم…

بسیاری از ما می توانیم از اهداف کلیدی اتحادیه حمایت کنیم

اما دیروز متوجه شدیم که یک فروشگاه اتحادیه اپل در مریلند از مشتریان خواسته است تا نکاتی را در محل تسویه حساب اضافه کنند.

کارمندان خرده‌فروشی اپل می‌خواهند مشتریان بتوانند پس از هر معامله در فروشگاه، انعام دهند. شما چی فکر میکنید؟

– 9to5Mac (@9to5mac) 4 مه 2023

سرگرم کننده

سندیکا درخواست 12.5٪ یا 20٪ نیست، بلکه 3٪ یا 5٪ یا مبلغ نقدی سفارشی است. اما 3 درصد در مدل پایه آیفون 14 24 دلار و 5 درصد آن 40 دلار است. برای برخی از مک ها، نوک به سرعت به سه رقم می رسد، بنابراین یک درصد معقول نیست.

بسیاری از آنها نیز به نفع مشتریان – و در نتیجه برای اپل نیز هستند.

اپل بسیار عاقلانه تصمیم گرفت که کارکنان فروشگاه را دقیقاً حق کمیسیون قرار ندهد تا بتوانند به جای اینکه ما را در معرض تکنیک های فروش با فشار بالا قرار دهند، بر ارائه بهترین مشاوره و خدمات به مشتریان تمرکز کنند. احمقانه به نظر می رسد که از آنها بخواهیم به معیارهای مربوط به فروش یا هر معیار دیگری که بر کیفیت تجربه مشتری تمرکز ندارد دست یابند.

ایالات متحده فرهنگ انعام دادن متفاوتی نسبت به سایر نقاط جهان دارد که بیشتر در صنعت رستوران‌داری قابل توجه است. در بسیاری از ایالت ها، برای کارفرمایان قانونی است که به سرورها کمتر از حداقل دستمزد پرداخت کنند و سپس از مشتریان انتظار داشته باشند که تفاوت را جبران کنند. به همین دلیل است که پرداخت نکردن حداقل ۲۰ درصد انعام اساساً باعث تغییر کارکنان می شود. اما حتی در بسیاری از کشورها، انعام 12.5٪ نسبتاً معمولی است. هر یک از این مبلغ ها می تواند 5 تا 10 دلار به یک شام معمولی در یک رستوران میان رده اضافه کند.

مشتریان اپل نمی خواهند در این موقعیت نامناسب قرار بگیرند. در زمان نگارش، نظرسنجی توییتر خودمان 76% “لطفا خیر” است.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی این دیدگاه من است – نظر شما چیست؟ لطفا افکار خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

این غیر واقعی، غیر منطقی، غیرمحبوب، حواس پرتی است و احتمالاً نتیجه معکوس دارد.

غیر واقعی

کاملاً ممکن است که در موضع کلی خود، یا به طور خاص در مورد کارکنان فروشگاه اپل، ضد اتحادیه باشید، در حالی که هنوز احساس می کنید که کارمندان درگیر چیزهای معقولی می خواهند.

نکات فروشگاه اپل یکی از آنها نیست

درخواست مبالغ نقدی به جای درصد در هنگام ارائه پایانه پرداخت، با تجربه اپل مطابقت ندارد. بنابراین این فقط یک درخواست معقول نیست.

محبوب نیست

تعدادی اتحادیه های مختلف وجود دارد، و فعالان اتحادیه های مختلف از کارکنان برای اولویت های محلی نظرسنجی می کنند، اما این لیست از کارکنان Apple Store لندن نسبتاً نمونه ای از اهداف کلیدی است:

  • افزایش حقوق متناسب با افزایش هزینه های زندگی
  • شفافیت پرداخت و همسویی بهتر برای اطمینان از اینکه کارگران برای کاری که انجام می دهند دستمزد دریافت می کنند
  • تغییر در الگوهای شیفت، برای اطمینان از زمان سفر و استراحت کارکنان طولانی‌تر بین شیفت‌ها
  • پایان برنامه شخص ثالث که در حال حاضر برای مدیریت شیفت ها استفاده می شود تا انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد
  • کاهش مدیریت مبتنی بر معیارها که منجر به استرس، فرسودگی شغلی و کار بیش از حد می شود
همانطور که گفته شد، بیشتر چیزی که کارکنان فروشگاه به دنبال آن هستند معقول است. اما حدس بزنید چه درخواستی این بار خبرساز شده است؟ این یک حواس پرتی احمقانه از درخواست های معقول است.

ضد مولد

من خدمات بهتری از کارمندی دریافت خواهم کرد که احساس می کند برای کار خود حقوق منصفانه ای دریافت می کند. در شهرهایی که هزینه های زندگی در آنها بالاست مشکلی برای تامین هزینه های زندگی ندارد. استراحت خوبی دارد، به جای اینکه مجبور باشد شیفت عصر را تمام کند و سپس برای شیفت صبح برگردد. به لطف انواع ساعات منعطف ارائه شده توسط سایر فروشگاه های زنجیره ای سطح بالا، می توانند زندگی خود را بهتر مدیریت کنند. و برای دستیابی به معیاری که ربطی به رضایت من به عنوان مشتری ندارد، خود را موظف نمی دانم که یک خط مشی Apple Care+ را که نمی خواهم بفروشم.

درخواست راهنمایی به اپل سلاحی می دهد که می تواند از آن استفاده کند تا نشان دهد کارکنان چقدر غیرمنطقی هستند. کارکنان از مشتریان انتظار دارند که برای خرید آیفون به آنها انعام دهند. این اتحادیه ای است که به پای خود شلیک می کند، که باعث می شود کمتر، نه بیشتر، به اهداف اولیه خود دست یابد.