پرفروش ترین گوشی هوشمند: آیفون 13 در صدر قرار گرفت

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


آیفون 13 همچنان پرفروش ترین گوشی هوشمند در جهان است و 5.5 درصد از کل فروش گوشی های هوشمند در ماه آوریل را به خود اختصاص داده است. گران ترین مدل آیفون موجود در بازار، آیفون 13 پرو مکس با 3.4 درصد فروش در جایگاه دوم قرار گرفت.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

طبق داده‌های جدید اپل همچنان در صدر «فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان» قرار دارد جستجو برای نقطه مقابل. بر اساس داده‌های ماه آوریل، اپل چهار رتبه اول و پنج رتبه از 10 رتبه برتر را به خود اختصاص داده است. در مجموع، 10 مدل برتر 21 درصد از کل بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دادند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

آیفون 13 پرو و ​​آیفون 12 به ترتیب با 1.8 درصد و 1.6 درصد فروش، چهار جایگاه برتر اپل را تکمیل می کنند. سامسونگ رتبه های پنجم و ششم را قفل کرد، در حالی که آیفون SE (2022) رتبه هفتم را کسب کرد.

به طور خاص برای آیفون، Counterpoint چند جزئیات خاص برای به اشتراک گذاشتن داشت:

  • فروش آیفون 12 به دلیل افزایش فروش در ژاپن و هند بوده است
  • آیفون SE در سال 2022 شاهد رشد ماهانه سه رقمی در ماه به ماه بود که باز هم توسط ژاپن پیشتاز بود و 18 درصد از فروش گوشی های هوشمند را در ماه به خود اختصاص داد.
  • آیفون 13 غیر پرو، برخلاف آیفون 12 سال گذشته، «از زمان عرضه هر ماه یک پیشتاز را حفظ کرده است».
کنترپوان توضیح می دهد:

گزارش کامل از جستجو برای نقطه مقابل ارزش خواندن را دارد و شامل برخی از جزئیات در مورد بازار گسترده تر گوشی های هوشمند و سایر سازندگان است.

لیست پرفروش‌های ماهانه شاهد افزایش تعداد گوشی‌های هوشمند مجهز به 5G بود که به بالاترین حد خود یعنی هفت مدل رسید و از چهار گوشی در ماه مشابه سال گذشته جهش کرد. اسمارت فون های 5G در این لیست یک سوم کل فروش گوشی های هوشمند 5G را به خود اختصاص داده اند. قابلیت 5G به یک پیشنهاد استاندارد در پرچمداران تبدیل شده است و حضور آن در گروه‌های قیمت پایین‌تر نیز رو به افزایش است.