پرونده نقض پتنت برای اپل 300 میلیون دلار هزینه خواهد داشت – 9to5Mac

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

از آنجایی که پتنت های Optis کلید استاندارد بین المللی بی سیم LTE هستند، Gilstrap سال گذشته اپل را 506 میلیون دلار جریمه کرد. با این حال، هیئت منصفه هیچ مدرکی مبنی بر تعهد Optis به ارائه مجوزهای ثبت اختراع با شرایط منصفانه پیدا نکرد، بنابراین حکم را لغو کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


علاوه بر این، اپل با Optis در بریتانیا برای نقض حق اختراع در آنجا درگیر بوده است. این غول فناوری حتی تهدید کرد که پس از نزاع ۷ میلیارد دلاری با Optis، از بازار بریتانیا خارج خواهد شد.

مطابق با رویترزرادنی گیلستراپ، قاضی ناحیه ایالات متحده، اوایل این هفته هر دو ادعای اپل را رد کرد. نبرد حقوقی در سال 2019 زمانی آغاز شد که Optis و زیرمجموعه‌های آن از اپل به دلیل نقض پتنت‌های آن بر روی محصولات دارای 4G LTE – که شامل آیفون‌ها، آی‌پدها و اپل واچ این شرکت می‌شود، شکایت کردند.

اپل پس از دریافت یک حکم 300 میلیون دلاری برای نقض حق ثبت اختراع از Optis، شکایت سومی دریافت نخواهد کرد. اپل سال گذشته به دادگاه اعلام کرد که حق دارد یک شکایت جدید برای جبران خسارت داشته باشد یا اینکه خسارت Optis باید جبران شود.

پس از دومین محاکمه، هیئت منصفه اپل را به دلیل نقض حق ثبت اختراع مجرم تشخیص داد و 300 میلیون دلار حکم اپتیس را علیه غول فناوری صادر کرد. علاوه بر این، شرکت کوپرتینویی پس از استناد به مشکلات مربوط به شکایت دوم در ماه اکتبر، پاسخ داد. وکلای او به مسائل مربوط به شواهد، شهادت کارشناسان، دستورالعمل های هیئت منصفه و مقدار پول درخواست شده توسط Optis اشاره کردند.