پرونده های اپل در دادگاه مدار نهم در پرونده Epic Games

در نهایت نگاهی به پرونده های اپل در دادگاه تجدیدنظر حوزه نهم در پرونده Epic Games علیه اپل می اندازیم.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل از راجرز درخواست کرد تا تغییرات اپ استور را به تاخیر بیندازد، اما قاضی این درخواست را رد کرد. این شرکت سپس اعلام کرد که قصد دارد به دادگاه ناحیه نهم شکایت کند، دادگاهی که به اپل مهلت داد تا این تغییرات را اعمال کند.

با تغییرات مورد نیاز توسط قاضی راجرز، اپل باید به توسعه‌دهندگان اجازه دهد تا دکمه‌ها یا پیوندهای خارجی را برای هدایت کاربران به پلتفرم‌های پرداخت شخص ثالث اضافه کنند و به آن‌ها حق انتخاب پرداخت برای محتوای درون‌برنامه را با استفاده از سیستم بدهد. خریدهای درون‌برنامه از اپل یا پلتفرم دیگری. . لازم به ذکر است که اپل مجبور نخواهد بود به Fortnite اجازه دهد تا به اپ استور بازگردد.

در پرونده‌ها، اپل می‌گوید اپیک «در تلاش برای تغییر روایت» است و این شرکت نظر دادگاه را «کاریکاتوری» می‌کند. اپل همچنین ادعا می‌کند که اپ استور از زمان راه‌اندازی خود «درآمد فوق‌العاده‌ای» برای توسعه‌دهندگان به‌دست آورده است و اکوسیستم iOS به دلیل دستورالعمل‌های اپ استور کمتر در معرض آلودگی‌های بدافزار قرار دارد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در سپتامبر 2021، قاضی ایون گونزالس راجرز دستوری دائمی صادر کرد و گفت که اپل دیگر نمی تواند توسعه دهندگان را از هدایت کاربران به گزینه های پرداخت شخص ثالث منع کند. این دستور قرار بود تا 90 روز دیگر اجرایی شود، اما اپل از این تصمیم ناراضی بود.

می توانید سند کامل را در زیر مشاهده کنید:

سال گذشته، اپل درخواست به تعویق انداختن تغییرات در اپ استور کرد که در نتیجه تصمیم اپیک گیمز علیه اپل لازم بود. ما اکنون به اسنادی دسترسی داریم که اپل در دادگاه تجدیدنظر ناحیه نهم در این پرونده ثبت کرده است.