پر فروش ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران – اردیبهشت 1401 9to5mac Farsi

کیفیت دوربین های به کار رفته در گوشی های هواوی در هنگام استفاده در حالت عکس یا ویدیوی حرفه ای به شما کنترل بیشتری نسبت به همیشه برای ثبت عکس ها و فیلم ها را می دهد. این گزینه یکی از تکنیک های استفاده از دوربین است که با استفاده از تنظیمات دوربین گوشی هواوی فعال میشود. این بهروزرسانیها باعث میشود که کاربران بتوانند تا مدت زیادی از کار کردن با گوشی خود لذت ببرند. چون زیادی قدیمی شدهاند. باتری گوشی های شیائومی قدرت رقابت بالایی دارند چون ظرفیت باتری همه گوشیهای این برند بسیار مناسب است. توی فیلمبرداری هم، همین موارد وجود داشت و همه چی خیلی دقیق و واضح، همراه با جزئیات ثبت شده بود. این شرکت خیلی زود توانست در سایر کشورهای آسیایی مانند هند و سنگاپور نیز محبوبیت بسیاری به دست آورد.

نظر خود را اضافه کنید. در مجموع دلیل محبوبیت و فروش بالای این گوشی در بازار را میتوان در ارائه قابلیتهای قابل توجه این گوشی نسبت به قیمت مناسب آن جستجو کرد. این موضوع به افزایش فروش گوشی موبایل شیائومی بسیار کمک کرد. همین موضوع باعث شده است که خرید گوشی موبایل شیائومی در میان افراد بسیار افزایش داشته باشد. با نگاهی به لیست قیمت گوشی های شیائومی متوجه میشویم که شیائومی در تمام مدت فعالیت خود به ارائه محصولات با کیفیت و ارزان قیمت متعهد بوده است و بر این عقیده است که افراد باید بتوانند با صرف هزینه کم، گوشی موبایل با کیفیت داشته باشند. اگر به این مدل از گوشیها علاقه دارید میتوانید به لیست جدیدترین گوشی های شیائومی نگاهی بیندازید.

خرید گوشی موبایل شیائومی در فروشگاه اینترنتی اعتبارکالا امکانپذیر است. سرعت و عملکرد فوکوس خودکار در زمان عکاسی و فیلمبرداری قابلقبول بوده و ضبط فیلمها با حداکثر وضوح 1080p امکانپذیر است. بر خلاف گذشته، مفهوم تعداد و شمارش پیکسلها در عکاسی با گوشی آنقدر اهمیت ندارد. پس از آن گوشی را با کابل USB به رایانه وصل کرده و مطابق مراحل پیش بروید. اعتبار کالا امکان خرید اینترنتی گوشی شیائومی را برای شما فراهم کرده و قابلیتهایی ارائه کرده تا خرید شما آسانتر شود. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، باید بدانید که در تمام بازههای قیمتی مورد نظر در میان انواع گوشی شیائومی، گزینهای برای خرید خواهید داشت.

شیائومی قابلیت شارژ سریع 18 واتی را نیز برای نوت 8 در نظر گرفته که شارژ صفر تا صدی در طی 2 ساعت را برای این گوشی ممکن کرده. وقتی میخواهیم در مورد کیفیت دوربین گوشی های شیائومی صحبت کنیم متوجه میشویم که اینجا جایی است که شیائومی حرفی برای گفتن دارد و بسیار قدرتمند به رقابت با برندهایی مانند اپل و سامسونگ رفته است. شیائومی دوربین سلفی این گوشی را به یک سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز کرده که نوردهی استاندارد و رنگهایی طبیعی را به نمایش گذاشته و از این بابت در ثبت لحظات و خاطراتمان کم نمیگذارد. طراحی خوشدست و وزن مناسب بدنه، نمایشگر با کیفیت، عملکرد قابل اطمینان پردازنده، وضوح بالای تصاویر ثبت شده با دوربین و همچنین ماندگاری بالای شارژ باتری از جمله مهمترین ویژگیهای ردمی نوت 8 اند که برای استفاده روزمره کاربران، ایدهآل به حساب میآیند. محدوده قیمت انواع گوشی شیائومی را میتوان تقریبا از 180 دلار تا 1,440 دلار برای گوشیهای تقریباً لوکس این برند و در برخی از بازارها دسته بندی کرد. با مراجعه به وبسایت اعتبارکالا میتوانید انواع گوشی شیائومی را مشاهده کنید چرا که این مرکز یکی از مراکز بزرگ فروش گوشی شیائومی در سراسر ایران است. ریست فکتوری سامسونگ گاهی برای خیلی از کاربران به یک مشکل بزرگ تبدیل می شود طوری که مجبور می شوند برای بازگرداندن گوشی خود به تنظیمات کارخانه به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنند.

نقطه قوت گوشیهای شیائومی این است که از پردازنده اسنپدراگون (Snapdragon) بهره میبرند. این سری از گوشیها قیمت بالاتری دارند و از تکنولوژیهای جدیدتری بهره میبرند. سری Redmi: سری متنوع، چندخاندانی و میانرده و اقتصادی محصولات شیائومی است که مهمترین انواع آن ردمی و ردمی نوت است. شیائومی پیش از این بر روی طراحی و تولید گوشیهای موبایل با کیفیت و مقرون به صرفه تمرکز کرده بود، اما این شرکت با خلاقیت بی پایان خود در زمینه تولید انواع گجت و لوازم الکترونیکی پا فراتر نهاد و توانست محصولاتی نظیر انواع هدفون، شارژر، ساعت هوشمند و غیره را با بالاترین کیفیت تولید و در اختیار کاربران قرار دهد و امروزه خرید و فروش گوشی موبایل شیائومی در سرتاسر جهان ادامه دارد و کاربران بسیاری از محصولات این برند استفاده میکنند.

هرچند این تحریم برای کاربرانی که از قبل انواع گوشی هواوی را داشتند مشکلی به وجود نیاورد؛ باعث شد شرکت چینی نتواند در مدلهای جدید خود از سرویسهای گوگل نظیر پلی استور، گوگل سرچ و قابلیت سینک مخاطبین و تقویم بهره بگیرد.چشمبادامیها همانند گذشته به AOSP یا پروژهی متنباز اندروید دسترسی داشتند؛ اما باید فکری برای جای خالی اپلیکیشنهای گوگل میکردند. در طول 1 روز میتوانید با 2 ساعت بازی مداوم، یک ساعت وب گرید، 2 ساعت ویدیو آنلاین و 1 ساعت هم هات اسپات کردن گوشی، باتری آن را خالی کنید! به نظر میرسد سونی حسابی به قابلیتهای فیلمبرداری و عکسبرداری پرچمدار جدیدش اکسپریا 1 IV میبالد؛ چراکه مدعی است این گوشی پیشرفتهترین قابلیتهای ضبط ویدیو و عکسبرداری در میان تمامی محصولات بازار را در اختیار دارد. البته به نظر میرسد با اخباری که این روزها از قفل شدن گوشی های هوشمند این برند در برخی از کشورها از جمله ایران به گوش می رسد شیائومی هم به سرنوشت هوآوی در ایران دچار شود. از طرفی صفحه نمایش گوشی های سامسونگ از همه برندهای موبایل بهتر بوده و این امتیاز را به مشتریان می دهد که با لذت بیشتری از گوشی خود استفاده نمایند.

اما بعضی مدلها نیز مختص به بازار کشورهای چین و هند است و نسخه جهانی (گلوبال) آن با تغییرات اندکی به بازار عرضه میشوند. اولین گوشی موبایل پوکو به نام POCO F1 در سال ۲۰۱۸ در هند منتشر شد که فورا با فروش هفتصد هزار دستگاه با غلبه بر رقبایی مانند OnePlus 6، به پرفروشترین گوشی هوشمند در هند تبدیل شد. مدیران شیائومی همواره بیان کردهاند که به نظرات کاربران بسیار توجه میکنند و تلاش میکنند که آن را در بهروزرسانیهایی که منتشر میکنند بهکار ببرند. گوشیهای موبایل شیائومی به سرعت توانستند با برندهای قدرتمندی مانند اپل و سامسونگ رقابت کنند زیرا علاوهبر ویژگیهای مناسب و سختافزار قدرتمند، قیمتهای بسیار مناسبی دارند. 4. دریافت مشاوره: برای دریافت مشاوره، بودجه و ویژگیهای لازم گوشی را در قسمت نظرات بیان کنید تا کارشناسان شهر سخت افزار در اسرع وقت به شما پاسخ دهند.

گوشی های سری پرو، از لحاظ مشخصات فنی و قیمت بین دو نسخه عادی و اولترا قرار دارد و با برخورداری از امکانات گوشی بالارده از قیمت مناسب تری بهره مند است. این گوشی ۸ اینچی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و دو نسخه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت روانه بازار شده است. این پرچمدار جدید در میان انواع گوشی شیائومی دارای بهترین دوربین است و با سه لنز دوربین خود قابلیت فیلمبرداری 8K دارد. گفته میشود این دوربین وضوح 13 مگاپیکسلی را در اختیار دارد. خب، بسیاری از ما این ایده را داریم که وقتی یک سال از عمر تلفن همراه میگذرد، سختافزار آن منسوخ میشود. نوت 8 در بخش سختافزار یک قدم جلوتر از مدلهای قبلی خود برداشته و با بهرهمندی از تراشه اسنپدراگون 665 و پردانزده گرافیکی آدرنو 610، عملکردی روان و سریعتر را ارائه میدهد. زیرا فروشگاه اینترنتی گوشی شیائومی باید علاوهبر ارائه مدلهای متنوع و جدید، ضمانت معتبر و امکان ارسال سریع را برای کاربران فراهم کند. این گوشیها برای کاربرانی که به گوشی های مناسب بازی علاقه دارند، گزینه های مناسبی هستند. همچنین شیائومی برای کاربرانی که حافظه ذخیرهسازی بالا برای آنها مهم است، گزینههای متنوعی ارائه داده است.

برخی از این گوشیها با ۳ لنز دوربین و برخی دیگر با ۴ لنز دوربین، که شامل لنزهایی مانند لنز واید (Wide)، اولترا واید (Ultra Wide)، ماکرو(Macro) و لنز تلهفوتو (TelePhoto) هستند، تجربه عکاسی بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار میدهند. کیفیت بالای ساخت ، مشخصات عالی ، رابط کاربری سریع و بهینه و بسیاری موارد دیگر از مزایای گوشی های Xiaomi هستند که باعث شده در مدت کمی این برند در سطح جهان مطرح شود. یک سال بعد از آن، شیائومی سیستمعامل MIUI را ارتقا داد و گوشی جدید شیائومی Xiaomi Mi 2 را معرفی کرد. گوشی موبایل پوکو (POCO) از رابط کاربری Xiaomi MIUI در سیستم عامل اندروید (Android) استفاده میکند. استفاده از شارژهای تقلبی مهمترین علل خرابی باتری اچ تی سی است .استفاده از شارژر های کپی و یا فیک آسیبهای جبران ناپذیری به باتری اچ تی سی شما وارد کند. اما در دستگاه های جدید ، برنامه های اشتباه و خرابی داده ها معمولاً دلایل اصلی هستند. گاهی پردازنده و سرعت اجرای برنامه های گوشی اچ تی سی برای شما مهم تر است و در طول روز برنامه های زیادی را با آن اجرا می کنید به همین خاطر باید به دنبال مدلی از گوشی اچ تی سی باشید که پردازنده قوی تر و سریع تری داشته باشد و همچنین از باتری با عمر بیشتری برخوردار باشد.

برای خریدار مهم است که از پردازنده، جنس و اندازه صفحه نمایش، میزان رم و حافظه داخلی، میزان قدرت باتری و سنسورها و قابلیتهای جدید گوشی اطلاع داشته باشد تا بتواند راحتتر انتخاب کند. برای اطلاع از لیست قیمت انواع گوشی آنر با ما در ارتباط باشید. شهر سخت افزار تنها در این زمینه اطلاع رسانی قیمت انجام می دهد و مسئولیتی بابت مسائل مربوط به رجیستری نخواهد داشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی گزینه ثبت درخواست تعمیر موبایل ضربه بزنید. گوشیهای اقتصادیتر یا از گواهیهای رده پایینتری مثل IP53 (مقاوم در برابر تنها پاشش آب) برخوردارند یا فقط از یک پوشش آب گریز روی قاب پشتی خود استفاده میکنند و یا به طور کلی هیچ گواهی رسمی را دریافت نکردهاند. ضد آب بودن را نیز برتمام ویژگیهای این محصولات اضافه کنید. یکی از ویژگیهای مثبت این رابط کاربری یکپارچگی و هماهنگ بودن آن است همچنین سادگی و مینیمال بودن این طراحی، آن را جذابتر کرده است. وجود محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 6 و هماهنگ شدن آن با بدنه بسیار بینقص بوده و ظاهری زیبا در عین مقاومت برای گوشی ساخته است. این امر باعث شد که کاربران تمایل بیشتری برای خرید موبایل شیائومی از خود نشان دهند.

البته اگر از برنامههای نسبتاً سنگین و پرمصرف استفاده نمیکنید و بیشترین زمان را در پیامرسان ها میگذرانید، احتمالاً یک بار شارژ کامل گوشی برای یک و نیم الی دو روز هم کافی خواهد بود. شیائومی موفق شده علیرغم پایین نگه داشتن قیمت نهایی تولید، محصولاتی بسیار باکیفیت را تولید کند تا کاربر در طول استفاده از گوشی خود رضایتمندی کافی را از آن داشته باشد و برای انتخاب گوشی بعدی خود هم دوباره شیائومی را انتخاب کند. سونی برای گوشی اکسپریا XA1 اندروید 7.0 نوقا را در نظر گرفته است. گوشیهای پوکو مناسب بازی هستند اما از نظر سخت افزاری و قیمت، میان رده هستند. اما در سالهای جدید دیگر خبری از این حرفها نیست و حتی اپل شارژر را هم از جعبه خودش حذف کرد. اگر به دنبال گوشی های پرچمدار هستید، گوشی های سری می برای شما گزینههای مناسبی خواهند بود زیرا این گوشیها به راحتی توانایی رقابت با پرچمداران اپل و سامسونگ را دارند.

شرکت سامسونگ گوشی های زیادی رو برای هر نوع سلیقه و بودجه ای تولید کرده . که با شکست ویندوز این شرکت هم به اندروید رو آورد. ردمی K40 گیمینگ از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 1200 استفاده میکنه و ردمی K50 گیمینگ با پردازنده جدیدتر و قویتر و حافظه با سرعت انتقال داده بالاتر به راحتی تو بخش پردازشی ردمی K40 گیمینگ رو پشت سر میذاره. گوشیهای موبایل سری می نوت (Mi Note) با سخت افزار، پردازنده و باتری قویتر روانه بازار شدند. اگر زیاد اهل بازی کردن با گوشی هستید، لازم نیست زیاد نگران تمام شدن شارژ باتری باشید. بنابراین به هنگام خرید گوشی موبایل به این نکته توجه داشته باشید که چه میزان حافظه ذخیره سازی مورد نیازتان است. نکته مهم در خرید از فروشگاه اینترنتی گوشی شیائومی این است که قیمت منصفانه و ضمانت معتبر داشته باشد. قابلیتهای جذاب این گوشی نظر بسیاری از طرفداران و حتی منتقدان شیائومی را به خود جلب کرده است.

تا مشتریان بتوانند بهراحتی خرید خود سایت 9to5mac را ثبت کنند. پس از اینکه گوشیهای شیائومی وارد ایران شدند، کاربران زیادی نسبت به آنها علاقه نشان دادند که باعث شد لوازم جانبی گوشی های شیائومی نیز بهراحتی وارد کشور شوند و در دسترس کاربران قرار بگیرند. که به تازگی وارد بازار شده است. همچنین گوشی می ۱۱ ایکس پرو (Mi 11X Pro) به تازگی در آپریل ۲۰۲۱ معرفی شده است. گوشی می میکس فولد (Mi Mix Fold) به تازگی در نیمه اول سال ۲۰۲۱ معرفی شده است. 5. با توجه به اجرا شدن طرح رجیستری گوشی موبایل در ایران، دقت لازم را در تهیه گوشی های فاقد گارانتی به عمل آورید. دلیل دوم این است که اگر دقت کرده باشید شیائومی هزینه ای برای تبلیغات تلویزیونی و رسانه ای نمی پردازد و صرفا از طریق شبکه های اجتماعی و در بستر اینترنت به تبلیغات می پردازد. نقطه قوت دیگر این برند بهروزرسانیهایی است که برای گوشیهای خود ارائه میدهد. نقطه قوت این نمایشگرها رزولوشن بالا و کیفیت Full HD و 4K است.

در واقع همه ما وقتی که میخواهیم برای خرید گوشی موبایل اقدام کنیم، اولین قدم مقایسه گوشیهایی است که در بازه قیمت مورد نظر ما قرار دارند. این گوشیها دارای کیفیت دوربین بسیار مناسبی هستند و میتوانیم بگوییم که گوشی های پرچمدار شیائومی، در لیست بهترین گوشی از نظر کیفیت دوربین قرار دارند. برای افرادی که به دنبال گوشی موبایلی هستند که علاوه بر قیمت مناسب، دارای کیفیت دوربین مناسب و قابلیت بازی کردن دارد، گوشی پوکو X3 گزینه مناسبی است. دوربین چهارگانه باکیفیت خوب، باتری توانمند، پردازنده رضایتبخش، قابلیتهای نرمافزاری بسیار، ازجمله قابلیتهایی هستند که این گوشی برای شما به ارمغان میآورد.

برای دسترسی به این قابلیت به عنوان یکی از ترفند های جالب برای گوشی هواوی، میتوانید اپلیکیشنهای فیسبوک یا واتساپ را امتحان کنید. موبایلهای شیائومی در بازار موبایل ایران نیز از قیمت پایینتری نسبت به سایر برندها مانند گوشی سامسونگ و هواوی برخوردار است و میتوان آن را به عنوان موبایلهای ارزان و با کیفیت معرفی کرد. پردازنده گرافیکی قرار گرفته بر روی Y9s مدل Mali-G51 میباشد که از قدرت پردازش خوب و مناسبی برخوردار است و در اجرای بازیهای سنگینی همچون اسفالت 9 بدون افت کیفیت و با سرعت مناسب عمل میکند. گرچه استفاده همزمان از اپلیکیشنهای مختلف برای پردازنده این گوشی به سادگی و بدون افت عملکرد ممکن است، اما اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید و از علاقهمندان به بازی و گیمینگ هستید احتمالاً می نوت 9 پرو مکس انتخاب مناسبتری برایتان خواهد بود. تراشههایی که سامسونگ برای استفاده در گوشیهای هوشمند تولید میکند، تحت برند اگزینوس (Exynos) ساخته میشوند. گوشی های موبایل ردمی با رابط کاربری MIUI روی سیستمعامل اندروید به بازار عرضه میشوند. دیزایر EYE در دو رنگبندی مجزا میآید؛ یکی بدنهای سفید با نوار کناری قرمز که بیشتر مناسب سلیقه خانمهاست و دیگری با بدنهای بهرنگ آبی تیره که نوار آبی روشن کناری به آن زیبایی خاصی بخشیده و آقایان بیشتر مجذوب آن میشوند.