پشتیبانی اپل می گوید مدل های آیفون 13 از قابلیت حذف نویز موجود در آیفون های قبلی پشتیبانی نمی کنند

[ad_1]

چند هفته پیش، 9to5Mac گزارش یک شکایت فزاینده از کاربران آیفون 13 در مورد عدم وجود ویژگی حذف نویز برای تماس های تلفنی از طریق تنظیمات دسترسی موجود برای همه آیفون های قبلی، اما نه جدیدترین آنها، گزارش شده است. اکنون آنچه ما فکر می‌کردیم فقط یک باگ است، در واقع اپل این ویژگی را حذف کرده است.

یکی از خوانندگان ما، استیو، گفتگویی را که با پشتیبانی اپل در توییتر داشت با ما به اشتراک گذاشت. به گفته وی، «بعد از ماه ها کار با اپل و یک مشاور ارشد که می گفت منتظر آپدیت باشید تا مشکل برطرف شود، یک به روز رسانی در رابطه با این مشکل دریافت کردم و ظاهراً رفع نمی شود و حذف نویز عمداً برای این موارد غیرفعال شده است. دستگاه ها به دلایل نامشخص

ما یک به روز رسانی در این مورد داریم. قابلیت حذف نویز گوشی در مدل های آیفون 13 وجود ندارد و به همین دلیل این گزینه را در تنظیمات مشاهده نمی کنید.

تیم پشتیبانی اپل پس از درخواست توضیح در مورد اینکه آیا سری آیفون 13 از حذف نویز برای تماس‌های تلفنی پشتیبانی نمی‌کند، پاسخ داد:

درست است. پشتیبانی نمی شود. اگر می‌خواهید درباره این ویژگی بازخورد بگذارید، لطفاً از: apple.com/Feedback دیدن کنید.

برای کسانی که نمی‌دانند، یک ماه پیش یکی از کاربران Reddit در مورد ویژگی حذف نویز آیفون 13 برای تماس‌های تلفنی سؤال کرد، زیرا در صفحه Accessibility در دسترس نبود. سپس کاربر دیگری به بحثی در فروم اپل در ماه اکتبر اشاره کرد.

من نمی توانم کلید را برای خاموش کردن آن پیدا کنم [noise] قابلیت لغو در آیفون 13 پرو مکس. آیا این جابجا شده یا حذف شده است؟ وقتی از FaceTime استفاده می کنم و از طریق بلندگو صحبت می کنم، صدایم قطع می شود.

سپس، در آن زمان، یک متخصص جامعه اپل به مقاله ای اشاره کرد تا به کاربران کمک کند تا آن را تنظیم کنند تنظیمات صدا در آیفون. مشکل این است که کاربران آیفون 13 نمی توانند این ویژگی خاص را پیدا کنند:

  • حذف نویز تلفن: این ویژگی را فعال کنید تا صدای پس زمینه محیط را در هنگام تماس تلفنی زمانی که گیرنده را روی گوش خود نگه می دارید کاهش دهید.

کاربر دیگری، داگوکارلیتوگزارش داد که اپل از این موضوع آگاه بوده است:

آیفون 13 “هرگز” این گزینه را با iOS 15 نداشت زیرا یک نقص است. من با پشتیبانی اپل در این مورد صحبت کردم. این یک موضوع شناخته شده است که آنها در حال حاضر بدون تأخیر برای حل آن روی آن کار می کنند. این مشکل همچنین هنگام مکالمه بین آیفون 13، مشکلات اکو را در CarPlay ایجاد می کند. این یک نقص بزرگ است که باید در اسرع وقت برطرف شود.

اکنون، در نهایت، می دانیم که اپل هیچ برنامه ای برای رفع این مشکل ندارد، زیرا این شرکت معتقد نیست که حذف این ویژگی یک مشکل است.

مشخص نیست که چرا این شرکت تصمیم به حذف این ویژگی گرفت و چرا قصد ندارد دوباره آن را اضافه کند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در سمت چپ آیفون XS من با این ویژگی و در سمت راست آیفون 13 پرو بدون قابلیت حذف نویز گوشی قرار دارد.

در حال حاضر، تنها راه حل موجود، فعال کردن ویژگی جداسازی صدا در حین تماس در مرکز کنترل است.

آیا شما این را تجربه کرده اید؟ این چگونه بر استفاده روزانه شما تأثیر می گذارد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی