پشتیبانی Aqara Matter به هاب M1S و M2 اضافه شد – 9to5Mac

اولین دستگاه‌های بچه Aqara با قابلیت Matter شامل جدیدترین حسگرها، سوئیچ‌های دیواری و دوشاخه‌های هوشمند خواهند بود. ادغام Matter خانه های هوشمند فعلی Aqara را مختل نمی کند، زیرا کاربران همچنان از همان ویژگی ها و مزایای دستگاه های Zigbee موجود Aqara برخوردار خواهند بود. […]

پشتیبانی Aqara Matter به دو مرکز موجود خود اضافه شده است و آنها را به استاندارد اتصال مجهز به HomeKit برای دستگاه های خانه هوشمند ارتقا داده است. به روز رسانی هاب ها، اتصال Matter را به بخش بزرگی از آن فراهم می کند طیف وسیعی از محصولاتاز جمله سنسورها، کلیدها و پریزها.

به‌روزرسانی OTA برای هاب Aqara M2 و M1S به زودی پس از عرضه Matter در دسترس خواهد بود. با توجه به اتحاد استانداردهای اتصال (CSA)، برنامه صدور گواهینامه Matter و اولین دستگاه های دارای گواهینامه Matter در نیمه اول سال 2022 در دسترس قرار خواهند گرفت. به عنوان بخشی از گروه کاری Matter، Aqara به طور فعال آخرین پیشرفت های Matter را دنبال کرده است. . و مشخصات برای اطمینان از عرضه روان در سال آینده.

اپل برای اولین بار در سال 2019 پشتیبانی از این استاندارد را اعلام کرد و تغییر نام در اوایل سال جاری انجام شد.

پشتیبانی مادی Aqara

این ماده دو مزیت کلیدی دارد. اول، این یک روش بدون حق امتیاز برای هر دستگاه خانه هوشمند برای سازگاری با اکوسیستم های HomeKit، Alexa و Google Weave است. این یکی از موانع سازگاری HomeKit را از بین می برد.

Aqara، ارائه‌دهنده محصولات خانه هوشمند، امروز تعهد خود را به Matter، یک استاندارد اتصال جدید برای دستگاه‌های IoT اعلام می‌کند. این شرکت قصد دارد محصولات متنوعی با قابلیت Matter در اختیار مصرف کنندگان جهانی قرار دهد. در ابتدا، Aqara Matter را از طریق یک به روز رسانی نرم افزاری (OTA) در هاب های موجود خود – Aqara M1S و M2 ادغام می کند. هاب های به روز شده Aqara M2 و M1S به برخی از دستگاه های فرزند جدید و موجود Aqara اجازه می دهد تا با Matter* سازگار باشند.

Matter یک استاندارد اتصال امن منبع باز برای دستگاه های خانه هوشمند است. در ابتدا با نام CHIP (خانه متصل از طریق IP) شناخته می شد، بیش از 200 شرکت از جمله اپل از آن پشتیبانی می کنند.

ستاره به سادگی به این واقعیت اشاره دارد که همه دستگاه های Aqara از Matter پشتیبانی نمی کنند.

دوم، هر دستگاه دارای ماده فعال می‌تواند سیگنال‌ها را در سراسر خانه پخش کند، بنابراین اگر یک هاب در یک انتهای خانه و یک دستگاه در انتهای خانه خود دارید و قدرت سیگنال برای رسیدن به آن کافی نیست، هر دستگاه Matter در این بین می تواند فرمان را ارسال کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این شرکت می‌گوید سازگاری Matter ابتدا روی دو هاب می‌آید Aqara M1S و M2 …

زمینه

آقارا امروز این خبر را اعلام کرد.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی