پشتیبانی CarPlay به شبکه شارژ ChargePoint EV می آید

ChargePoint می‌گوید شارژرهای EV موجود را می‌توان روی نقشه نشان داد که در آن رانندگان می‌توانند ایستگاه‌های اخیراً استفاده شده، موارد دلخواه را پیدا کنند یا گزینه‌های خود را بر اساس هزینه، در دسترس بودن و نوع دوشاخه فیلتر کنند. آنها همچنین می توانند وضعیت شارژر را ببینند و با استفاده از برنامه به مکان آن حرکت کنند. پس از رسیدن به آنجا، رانندگان می توانند جلسه شارژ را شروع کنند یا اگر شارژری در دسترس نباشد به لیست انتظار بپیوندند. آنها می توانند همه این کارها را از رابط ماشین انجام دهند، بدون اینکه بین برنامه ها و سرویس های مختلف جابجا شوند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

پشتیبانی CarPlay از امروز در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، اتریش، بلژیک، دانمارک، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، هلند، نروژ، اسپانیا، سوئد و سوئیس آغاز می‌شود. اگر قبلاً به‌روزرسانی نشده است، عملکرد CarPlay به iOS 14 با این نیاز دارد آخرین نسخه برنامه ChargePoint.

کاربران اپل که نمی‌خواهند در خودروی الکتریکی خود (یا آیفون) به راهنمایی ایستگاه شارژ داخلی تکیه کنند، اکنون می‌توانند از Apple CarPlay برای همه چیز از ناوبری، شروع یک جلسه انتظار در ایستگاه‌های ChargePoint EV استفاده کنند.

شبکه EV ChargePoint در سراسر جهان در دسترس است و به‌روزرسانی جدید که پشتیبانی از CarPlay را به ارمغان می‌آورد، برای کاربران اپل خوشایند است. در رابط CarPlay، دارندگان خودروهای برقی می‌توانند ایستگاه‌های شارژ (از جمله سرعت شارژ و موارد دیگر) را جستجو کرده و به آن‌ها پیمایش کنند، جلسات شارژ را شروع کنند، و همچنین در صورت پر شدن ایستگاه به صف بپیوندند (از طریق لبه).

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

در حال حاضر هیچ پشتیبانی ChargePoint Android Auto وجود ندارد، اما The Verge می‌گوید که احتمالاً در مقطعی از راه خواهد رسید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در اینجا نگاهی دیگر به رابط کاربری ChargePoint داریم: