پشتیبانی SwitchBot HomeKit: از طریق Matter Hub بروید

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


Hub 2 یک دستگاه همه کاره است که طیف وسیعی از ویژگی ها را فراتر از سازگاری با Matter ارائه می دهد. این شامل دو کلید صحنه در جلو است که می تواند صحنه های از پیش تعریف شده را در برنامه SwitchBot فعال کند و همچنین سایر محصولات SwitchBot مانند دکمه فشاری Switchbot را کنترل کند. Hub 2 همچنین دارای یک عملکرد کنترل IR با پوشش بیشتر نسبت به Hub Mini است. در نهایت، یک سنسور نور یکپارچه دارد که به صفحه LED اجازه می دهد تا روشنایی خود را تنظیم کند. به طور کلی، Hub 2 یک هاب قدرتمند 4 در 1 برای کنترل و ادغام محصولات SwitchBot شما با Matter است.

برداشت 9to5Mac از SwitchBot و HomeKit

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی من فکر می کنم سال 2023 سالی خواهد بود که ما واقعاً شاهد تبدیل شدن Matter به پیش فرض محصولات خانه هوشمند خواهیم بود و این یک پیروزی بزرگ برای اپل و کاربرانی است که عاشق HomeKit هستند. HomeKit همیشه پلتفرمی بوده است که در مقایسه با الکسا سازگاری کمتری با دستگاه دارد و اکنون در زمین بازی برابر تری قرار خواهد گرفت. SwitchBot در طول سال ها محصولات منحصر به فردی ساخته است، اما برای سازگاری آنها با HomeKit کمی راه حل بود. من در مورد تجربیاتم با آن در اوایل سال 2022 نوشتم. همانطور که پشتیبانی از Matter به محصولات بیشتری گسترش می یابد، موارد استفاده جالبی را امکان پذیر می کند. در حالی که من ترجیح می‌دهم دستگاه‌ها به‌روزرسانی‌های میان‌افزار را برای سازگاری مستقیم با Matter ببینند، این مرکز جدید باید به سرعت بخشیدن به روند کمک کند و در عین حال موارد استفاده خوبی را نیز ارائه دهد. پس از انتشار هاب، بررسی کاملی از نحوه عملکرد آن در اکوسیستم HomeKit خواهم داشت.

یکی از وعده های Matter ایجاد یک اکوسیستم باز از محصولات خانه هوشمند است که می توانید با پلتفرم مورد علاقه خود از آن استفاده کنید، به این معنی که محصولات نیازی به طراحی HomeKit ندارند، اما همه محصولات دارای Matter با HomeKit کار می کنند. SwitchBot Hub 2 برای کار با Matter طراحی شده است و به سایر محصولات موجود در اکوسیستم SwitchBot اجازه می دهد تا با HomeKit یکپارچه شوند. اولین محصولی که با این ویژگی عرضه می شود SwitchBot Curtain خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد ادغام HomeKit SwitchBot به ادامه مطلب مراجعه کنید.

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، اولین محصول SwitchBot که از HomeKit از طریق استاندارد Matter پشتیبانی می کند، SwitchBot Curtain است که در پایان فوریه و زمانی که Hub 2 به طور رسمی عرضه می شود، در دسترس خواهد بود. در CES، مشتریان می توانند SwitchBot را کنترل کنند. برنامه Apple Home را از طریق Matter پرده کنید تا از نحوه عملکرد آن ایده بگیرید. SwitchBot در غرفه 53635، Venecia Expo Halls AD است. انتظار می رود صدور گواهینامه نهایی برای پشتیبانی از Matter تا پایان فوریه تکمیل شود. سایر محصولات SwitchBot نیز به تدریج از HomeKit از طریق Matter در طول سال پشتیبانی خواهند کرد.

Switchbot HomeKit
علاوه بر ارائه سازگاری Matter برای محصولات SwitchBot، SwitchBot Hub 2 جدید همچنین دارای عملکرد دماسنج است که به کاربران امکان می دهد دما و رطوبت را از برنامه Home در iPhone، iPad یا Apple Watch بررسی کنند. همچنین می توانید از طریق HomePod mini اطلاعاتی را از سیری جمع آوری کنید.