پنج بهترین کنترلر برای اجرای بازی های Apple Arcade

Cozy Grove یک بازی شبیه سازی زندگی در مورد کمپینگ در یک جزیره خالی از سکنه است. ایده آل برای طرفداران Animal Crossing New Horizons، شما به عنوان یک پیشاهنگ روح بازی می کنید که جزیره را در جستجوی اسرار پنهان جستجو می کند. با کمک به دوستان جدید خود، در کمترین زمان ممکن رنگ را به جزیره بازگردانید.

کنترلر بی سیم DualShock 4 دارای صفحه لمسی چند لمسی قابل کلیک است. همچنین یک اسپیکر داخلی و همچنین جک هدفون استریو وجود دارد. کنترلر بی سیم DualSense با پلی استیشن 5 عرضه شد و یکی از بهترین ها برای بازی های اپل آرکید است. شارژ USB-C نوع 4 و طراحی راحت و شیک را ارائه می دهد. متأسفانه، بسیاری از ویژگی‌ها مانند بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی ​​با محصولات اپل کار نمی‌کنند. برای جفت کردن، دکمه های Share و PlayStation را به طور همزمان فشار داده و نگه دارید تا چراغ پشت کنترلر شروع به چشمک زدن کند.

کنترلر بی سیم Xbox

Gamepad SteelSeries Nimbus+ Wireless نسخه به روز شده کنترلر بی سیم Nimbus است. باتری قابل شارژ آن تقریباً 50 ساعت عمر باتری را با یک بار شارژ فراهم می کند. دارای یک ماژول جدید بلوتوث با کارایی بالا، یک منوی اختصاصی و دکمه های گزینه برای ناوبری آسان است. دکمه‌های آن مانند کنترلر Nintendo Switch Pro طراحی شده‌اند، بنابراین اگر به آن عادت کرده‌اید، ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. با اتصال بی سیم رسمی با مجوز اپل، این کنترلر به طور یکپارچه با دستگاه های اپل شما جفت می شود. در حال حاضر، وقتی یک گیم پد بی سیم Nimbus+ را از طریق اپل خریداری می کنید، تا چهار ماه از Apple Arcade رایگان دریافت می کنید.

گیم پد Rotor Riot به لایتنینگ متصل است

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی بیشه دنج

در اینجا چند کنترلر وجود دارد که باید هنگام بازی Apple Arcade به آنها فکر کنید.

پلی استیشن DualShock 4 و DualSense

گلف چیست؟

به گفته اپل، به‌روزرسانی اخیر macOS آن اکنون به کنترل‌کننده‌های MFi اجازه می‌دهد تا از ویژگی‌هایی مانند بازخورد rumble، نگاشت دکمه سفارشی و ضبط صفحه استفاده کنند. به لطف فناوری بلوتوث، طیف گسترده ای از گزینه های کنترلر برای انتخاب در اختیار دارید.

شهر اسکیت

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Rotor Riot از طریق درگاه لایتنینگ دستگاه شما متصل می شود. با وجود این، انرژی کمی از دستگاه شما مصرف می کند و حتی در حین بازی آن را شارژ می کند. این تنها یکی از آن گزینه‌هایی است که دارای پایه برای دستگاه شما است و حس نینتندو سوییچ را به شما می‌دهد. نیازی به جفت شدن از طریق بلوتوث نیست زیرا مستقیماً به iPhone، iPad یا iPod شما متصل می شود.

منبع تصویر: اپل

چند بازی عالی برای بازی با کنترلرها

اسکیت سیتی به شما امکان می دهد در خیابان های سراسر جهان به سبک منحصر به فرد خود اسکیت کنید. با صدها ترفند ترکیبی، مهارت های خود را به دست آورید. این بازی پر از ضربات lo-fi است، مطمئناً می توانید در آن آرامش داشته باشید.

کنترلر بی سیم Xbox یکی از بهترین های موجود در بازار امروز است. این برای کاربرانی که قبلاً یک Xbox دارند یا از یکی از این کنترلرها برای بازی رایانه شخصی استفاده می کنند، عالی است. ایکس‌باکس گزینه‌های زیادی برای طراحی ارائه می‌کند، و حتی می‌توانید با استفاده از آزمایشگاه طراحی ایکس‌باکس، خود را سفارشی کنید. استفاده از این کنترلر راحت است و پیدا کردن آن به صورت آنلاین یا در فروشگاه ها بسیار آسان است. برای جفت شدن، کنترلر را روشن کنید و دکمه جفت شدن را فشار دهید تا نماد Xbox شروع به چشمک زدن کند.

دسته بازی SteelSeries Nimbus+ Wireless

با ظهور Apple Arcade، انجام بازی ها در دستگاه های اپل ما لذت بخش بوده است. فقط با 4.99 دلار در ماه، Apple Arcade دسترسی به صدها بازی را برای بازی در Apple TV، iPad، Mac، iPod و iPhone فراهم می کند. اگرچه کنترلرها ضروری نیستند، اما مطمئناً تجربه بازی را بهبود می بخشد.

بازی‌های محبوب اپل آرکید کدامند؟ آیا از کنترلر برای بازی استفاده می کنید؟

درباره Apple Arcade بیشتر بدانید:

در حالی که تعداد زیادی بازی عالی با و بدون کنترلر وجود دارد، در اینجا چند توصیه وجود دارد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ساخته شده برای افرادی که از گلف متنفرند، این تقلید گلف مبتنی بر فیزیک مطمئناً با ماجراجویی ها و شگفتی های خنده دار خود ذهن شما را متحیر می کند. نیازی نیست گلف را دوست داشته باشید یا از این بازی مانند GOLF چیست؟ می گوید این شما را به بازیکن گلف بهتری تبدیل نمی کند.