پنج دلیل برای خرید به گفته تحلیلگران سیتی

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

علاوه بر این، در ماه آوریل، اشاره شد که اپل می تواند سهام خود را تا سقف 90 میلیارد دلار خریداری کند. ما هنوز اطلاعیه رسمی نداریم، اما تحلیلگر سیتی، جیم سووا، فکر می کند که شرکت کوپرتینویی سود سهام خود را نیز افزایش خواهد داد. دسته بندی محصولات جدید آینده مانند هدست AR/VR و ماشین اپل پتانسیل افزایش ارزش بازار اپل را دارند. اگرچه هر دو محصول به احتمال زیاد سال ها باقی مانده اند، اما همچنان در ذهن سرمایه گذاران باقی می مانند.

وایت در یادداشتی به مشتریان گفت: با اقتصاد ضعیف‌تر و نیروهای تورمی که بر بودجه‌ها فشار می‌آورند، مصرف‌کنندگان ممکن است نگران خرید نوآوری بعدی آیفون اپل در پاییز باشند، شاید منتظر بمانند تا این جهنم اقتصادی بگذرد.

در حالی که سهام کاهش یافته است، اپل نتایج سه ماهه سوم را در پایان ماه منتشر خواهد کرد. را ناظر بازار مقاله اشاره می کند که ضرر کمتر از سایر غول های فناوری مانند مایکروسافت، آلفابت و متا است. علاوه بر این، مشکلات زنجیره تامین و خروج این شرکت از روسیه به سه ماهه سوم اپل آسیب زد.

معرفی محصولات جدید به سهام اپل کمک خواهد کرد.

به گفته تحلیلگران سیتی، پنج دلیل برای خرید سهام اپل علیرغم کاهش قیمت هدف ارائه می کنند ناظر بازار. دلایلی شامل عرضه آیفون 14، تغییر به مدل‌های پیشرفته، بازخرید سهام 90 میلیارد دلاری، پتانسیل برای دستگاه‌های بیشتر به عنوان یک سرویس و دسته‌بندی محصولات جدید در آینده است.

تحلیلگران سیتی همچنین می گویند عرضه آتی آیفون 14 در ماه سپتامبر دلیلی برای خرید سهام اپل است. با این حال، برایان وایت، تحلیلگر وال استریت معتقد است که دستگاه پرچمدار اپل در پاییز امسال با وجود تقاضای زیاد، با هزینه های ضعیف مصرف کننده دست و پنجه نرم خواهد کرد.

این مقاله همچنین به پتانسیل اپل برای انتقال به مدل دستگاه به عنوان سرویس اشاره می کند. اوایل امسال، Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) پتانسیل این موضوع را تجزیه و تحلیل کرد و گفت که این می تواند گامی منطقی برای اپل باشد. 9to5Mac یک نظرسنجی برای خوانندگان دارد تا ببینند آیا مدل اشتراک دستگاه اپل را می خواهند. به نظرسنجی بپیوندید و ببینید دیگران در اینجا چه می گویند.

آیفون 14 به زودی عرضه خواهد شد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.